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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-12 명
BGG추천: 1-7 명 -
게임시간
240-240 분
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연령
12+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
3.80 / 5
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디자이너
Barry Hilton (I)
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아티스트
Clarence Harrison
-
인원
게임 소개
게시자 웹 사이트:
나폴레옹 보나파르트의 전쟁 게임.
'Behinder the Lily Banners(릴리 배너 아래)'의 같은 팀이 여러분에게 가져다준 이 책은 배리 힐튼의 글과 일러스트레이터이자 디자이너인 클라렌스 해리슨의 창의적인 재능을 결합시켰다. 이 책은 특히 200여 장의 원본 사진들로 아낌없이 그려졌다.
150페이지에 달하는 풀 컬러 사진들과 210장의 최고의 워게이밍 모델들 사진들. 규칙은 두꺼운 광택 피니시 카드에 게이트 폴드 풀 컬러 플레이 시트와 함께 제공됩니다.
이 규칙에는 컬렉션의 기준을 변경할 필요가 없습니다. 테이블 상판 게임의 일반적인 관례를 따르는 한 단위 기반은 중요하지 않다. 리퍼블릭 투 엠파이어는 모든 스케일에 사용할 수 있지만 주로 28mm 디비전부터 육군 레벨 게임용으로 작성된다.
부대 크기는 보병의 경우 16-60, 기병대의 경우 10 & ndash; 60으로 다양하다. 게임 플레이는 부드럽게 진행되며, 개념을 익히면 메인 텍스트를 참조할 필요가 최소화된다. 새로운 플레이어들은 보통 3~4번의 게임 턴 안에 핵심 메커니즘을 습득한다.
규칙에는 에 대한 포괄적인 세부 사항이 포함되어 있습니다.
비늘 – 군대 만들기 – 게임 – 명령 – 착취 – 형성 – 운동 – 지형 효과 – 플레이 시퀀스 – 사격 – 돌격 – 전투 – 해결
텍스트는 다음과 같은 방식으로 배열됩니다.
개념에 대한 배경 정보
핵심 규칙 메커니즘
작동 중인 메커니즘의 예
100일 캠페인의 10페이지 분량의 예시 게임이 있으며, 오르뱃 구성부터 결론까지 상세한 내용을 담고 있다.
미국 독립 전쟁 기간과 1812년 북미 전쟁에 대한 적응을 다루는 특별 규칙 섹션도 포함되어 있다.
나폴레옹 보나파르트의 전쟁 게임.
'Behinder the Lily Banners(릴리 배너 아래)'의 같은 팀이 여러분에게 가져다준 이 책은 배리 힐튼의 글과 일러스트레이터이자 디자이너인 클라렌스 해리슨의 창의적인 재능을 결합시켰다. 이 책은 특히 200여 장의 원본 사진들로 아낌없이 그려졌다.
150페이지에 달하는 풀 컬러 사진들과 210장의 최고의 워게이밍 모델들 사진들. 규칙은 두꺼운 광택 피니시 카드에 게이트 폴드 풀 컬러 플레이 시트와 함께 제공됩니다.
이 규칙에는 컬렉션의 기준을 변경할 필요가 없습니다. 테이블 상판 게임의 일반적인 관례를 따르는 한 단위 기반은 중요하지 않다. 리퍼블릭 투 엠파이어는 모든 스케일에 사용할 수 있지만 주로 28mm 디비전부터 육군 레벨 게임용으로 작성된다.
부대 크기는 보병의 경우 16-60, 기병대의 경우 10 & ndash; 60으로 다양하다. 게임 플레이는 부드럽게 진행되며, 개념을 익히면 메인 텍스트를 참조할 필요가 최소화된다. 새로운 플레이어들은 보통 3~4번의 게임 턴 안에 핵심 메커니즘을 습득한다.
규칙에는 에 대한 포괄적인 세부 사항이 포함되어 있습니다.
비늘 – 군대 만들기 – 게임 – 명령 – 착취 – 형성 – 운동 – 지형 효과 – 플레이 시퀀스 – 사격 – 돌격 – 전투 – 해결
텍스트는 다음과 같은 방식으로 배열됩니다.
개념에 대한 배경 정보
핵심 규칙 메커니즘
작동 중인 메커니즘의 예
100일 캠페인의 10페이지 분량의 예시 게임이 있으며, 오르뱃 구성부터 결론까지 상세한 내용을 담고 있다.
미국 독립 전쟁 기간과 1812년 북미 전쟁에 대한 적응을 다루는 특별 규칙 섹션도 포함되어 있다.
From the Publisher's Website:
Wargaming the Wars of Napoleon Bonaparte.
Brought to you by the same team behind Beneath the Lily Banners, the book combines the writing of Barry Hilton with the creative talents of illustrator and designer Clarence Harrison. The book is lavishly illustrated with over 200 original photographs shot especially.
150 pages of full colour with 210 photographs of some of the finest wargaming models around. The rules come with a six sided gate-fold full colour play sheet on thick gloss finish card.
The rules require no rebasing of collections. Unit basing is immaterial as long as it follows the general conventions of tabletop gaming. Republic to Empire can be used for all scales although they are primarily written for 28mm scale Divisional to Army level games.
Unit sizes can vary from 16-60 for infantry and 10 – 60 for cavalry. The game play is smooth and free flowing with minimal need to refer to the main text once concepts have been mastered. New players usually pick up the key mechanisms within three to four game turns.
The rules contain comprehensive detail on
Scales – Creating your Army – Setting up the game – Command and Orders – Exploitation – Formations and Movement – Terrain effects – Skirmishers – Play Sequence – Artillery – Shooting – Charging – Close Combat – Resolve – Fighting in Built up Areas.
The text is laid out in a way that separates:
Background information on concepts
Core rule mechanisms
Examples of mechanisms at work
There a 10 page fully illustrated example game from the 100 Days Campaign with full detail from orbat construction to conclusion.
Special rules sections to cover adaption for the Revolutionary Wars Period and the 1812 War in North America are also included.
Wargaming the Wars of Napoleon Bonaparte.
Brought to you by the same team behind Beneath the Lily Banners, the book combines the writing of Barry Hilton with the creative talents of illustrator and designer Clarence Harrison. The book is lavishly illustrated with over 200 original photographs shot especially.
150 pages of full colour with 210 photographs of some of the finest wargaming models around. The rules come with a six sided gate-fold full colour play sheet on thick gloss finish card.
The rules require no rebasing of collections. Unit basing is immaterial as long as it follows the general conventions of tabletop gaming. Republic to Empire can be used for all scales although they are primarily written for 28mm scale Divisional to Army level games.
Unit sizes can vary from 16-60 for infantry and 10 – 60 for cavalry. The game play is smooth and free flowing with minimal need to refer to the main text once concepts have been mastered. New players usually pick up the key mechanisms within three to four game turns.
The rules contain comprehensive detail on
Scales – Creating your Army – Setting up the game – Command and Orders – Exploitation – Formations and Movement – Terrain effects – Skirmishers – Play Sequence – Artillery – Shooting – Charging – Close Combat – Resolve – Fighting in Built up Areas.
The text is laid out in a way that separates:
Background information on concepts
Core rule mechanisms
Examples of mechanisms at work
There a 10 page fully illustrated example game from the 100 Days Campaign with full detail from orbat construction to conclusion.
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