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BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-45 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
콜럼버스가 틀렸다에서, 선수들은 스페인에서 인도로 항해하고 돌아오려고 시도하며 경쟁한다. 그러나, 반전이 있다: 그들은 세계의 가장자리를 항해하지 않고 그렇게 해야 한다.
주요 구성품으로는 적도 주변에 움직이는 원반 2개가 매달린 골동품 지구본, 작은 플라스틱 배 12척(플레이어당 3척), 움직임을 결정하는 주사위 등이 있다. 각 플레이어는 한 번에 한 척의 배만 가지고 있으며, 나머지는 필요할 경우 예비 함선이다.
플레이어들은 그의 배를 전진시키고 그의 다이롤을 기반으로 보드를 회전시키기 위해 그들의 차례를 사용한다. 어떤 공간들은 배가 지구로 더 가까이 움직일 수 있게 하고, 다른 공간들은 플레이어를 더 멀리 밀어낸다. 배가 강제로 보드 가장자리를 벗어나게 되면, 플레이어는 스페인에서 새로운 배로 다시 도전한다. 배가 다 떨어진 선수는 게임에서 탈락합니다.
주요 구성품으로는 적도 주변에 움직이는 원반 2개가 매달린 골동품 지구본, 작은 플라스틱 배 12척(플레이어당 3척), 움직임을 결정하는 주사위 등이 있다. 각 플레이어는 한 번에 한 척의 배만 가지고 있으며, 나머지는 필요할 경우 예비 함선이다.
플레이어들은 그의 배를 전진시키고 그의 다이롤을 기반으로 보드를 회전시키기 위해 그들의 차례를 사용한다. 어떤 공간들은 배가 지구로 더 가까이 움직일 수 있게 하고, 다른 공간들은 플레이어를 더 멀리 밀어낸다. 배가 강제로 보드 가장자리를 벗어나게 되면, 플레이어는 스페인에서 새로운 배로 다시 도전한다. 배가 다 떨어진 선수는 게임에서 탈락합니다.
In Columbus Was Wrong, players compete by trying to sail from Spain to India and back. However, there is a twist: they must do so without sailing off the edge of the world.
The major components include an antique globe with two movable disks suspended around the equator, twelve small plastic ships (3 per player), and the dice that determine movement. Each player has only one ship on the board at a time; the remainder are a reserve to be drawn upon if needed.
Players uses their turn to advance his ship and rotate the board based on his die roll. Certain spaces will allow a ship to move closer to the globe; others force the player further out. If a ship is force to sail off the edge of the board, the player tries again with a fresh ship in Spain. A player who runs out of ships is out of the game.
The major components include an antique globe with two movable disks suspended around the equator, twelve small plastic ships (3 per player), and the dice that determine movement. Each player has only one ship on the board at a time; the remainder are a reserve to be drawn upon if needed.
Players uses their turn to advance his ship and rotate the board based on his die roll. Certain spaces will allow a ship to move closer to the globe; others force the player further out. If a ship is force to sail off the edge of the board, the player tries again with a fresh ship in Spain. A player who runs out of ships is out of the game.
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