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BGG랭킹
BGG전체 : 19022
WARGAMES : 3493
6.5Renaissance of Infantry: Tactical Warfare, 1250 A.D-1550 A.D (1970) -
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인원
1-2 명
BGG추천: 1-2+ 명 -
게임시간
240-240 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
3.25 / 5
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디자이너
Albert A. Nofi
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아티스트
Redmond A. Simonsen
-
인원
게임 소개
서기 1250년 - 1550년 보병 전술전의 르네상스d
역사 시뮬레이션 게임 시간은 1415년 10월 25일 오후입니다.
르네상스 오브 보병대 (원래 전략 및 전술 잡지 #22) (전술전, 1250AD ~ 1550)AD)
20개의 다른 시나리오
근거리 전투와 파이어 전투
보너스 판저블리츠 미니 게임
배녹번, 크레시, 비코카, 아쟁쿠르 등의 전투를 다시 치르십시오. 보병의 르네상스는 새로운 게임의 시작을 알립니다. 게임의 유닛은 500명 이하로 구성되어 있습니다. 각 육각은 100m를 나타내고 각 회전은 약 20분을 나타냅니다.
이 역사적인 시기 동안, 기마병들은 더 잘 조직되고 훈련된 보병의 희생양이 되었다. 800년의 지배 끝에, 무장한 기병은 다시 2급 전사가 되었다. 이 게임은 보병들이 어떻게, 그리고 왜 전통적인 우위를 잃었는지, 그리고 어떻게 되찾았는지를 보여줍니다. 20가지의 다른 게임이 있습니다. 각각 전투 순서, 설정, 승리 조건이 있는 역사적 전투다. 게임에 포함된 부대로는 민병대 창병, 석궁병, 창병, 궁병, 검병, 장궁병, 중기병 등이 있다.
역사 시뮬레이션 게임 시간은 1415년 10월 25일 오후입니다.
르네상스 오브 보병대 (원래 전략 및 전술 잡지 #22) (전술전, 1250AD ~ 1550)AD)
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보너스 판저블리츠 미니 게임
배녹번, 크레시, 비코카, 아쟁쿠르 등의 전투를 다시 치르십시오. 보병의 르네상스는 새로운 게임의 시작을 알립니다. 게임의 유닛은 500명 이하로 구성되어 있습니다. 각 육각은 100m를 나타내고 각 회전은 약 20분을 나타냅니다.
이 역사적인 시기 동안, 기마병들은 더 잘 조직되고 훈련된 보병의 희생양이 되었다. 800년의 지배 끝에, 무장한 기병은 다시 2급 전사가 되었다. 이 게임은 보병들이 어떻게, 그리고 왜 전통적인 우위를 잃었는지, 그리고 어떻게 되찾았는지를 보여줍니다. 20가지의 다른 게임이 있습니다. 각각 전투 순서, 설정, 승리 조건이 있는 역사적 전투다. 게임에 포함된 부대로는 민병대 창병, 석궁병, 창병, 궁병, 검병, 장궁병, 중기병 등이 있다.
Renaissance of Infantry Tactical Warfare 1250A.D. - 1550A.D.
An Historical Simulation Game, the time is: afternoon, 25 October 1415.
RENAISSANCE OF INFANTRY (originally Strategy & Tactics magazine #22) (Tactical Warfare, 1250AD to 1550AD)
20 different scenarios
Melee and Fire combat
Bonus PanzerBlitz mini-game
Re-fight the battles of Bannockburn, Crecy, Bicocca, Agincourt and many more. Renaissance of Infantry marks the beginning of a whole new line of games. The units in the game are composed of no more than 500 men. Each hex represents 100 meters and each turn represents approximately 20 minutes.
During this historical period, the mounted "man-at-arms" (or "knight in shining armor") fell prey to the better organized and disciplined infantry. After eight hundred years of dominance, the armored horseman again became a second class warrior. The game shows how, and why, infantry lost their traditional dominance -- and how they regained it. There are 20 different games. Each is a historical battle with its own order of battle, set-up and victory conditions. Some of the units included in the game are: militia pikemen, crossbowmen, pikemen, arquebusiers, swordsmen, longbowmen and heavy cavalry.
An Historical Simulation Game, the time is: afternoon, 25 October 1415.
RENAISSANCE OF INFANTRY (originally Strategy & Tactics magazine #22) (Tactical Warfare, 1250AD to 1550AD)
20 different scenarios
Melee and Fire combat
Bonus PanzerBlitz mini-game
Re-fight the battles of Bannockburn, Crecy, Bicocca, Agincourt and many more. Renaissance of Infantry marks the beginning of a whole new line of games. The units in the game are composed of no more than 500 men. Each hex represents 100 meters and each turn represents approximately 20 minutes.
During this historical period, the mounted "man-at-arms" (or "knight in shining armor") fell prey to the better organized and disciplined infantry. After eight hundred years of dominance, the armored horseman again became a second class warrior. The game shows how, and why, infantry lost their traditional dominance -- and how they regained it. There are 20 different games. Each is a historical battle with its own order of battle, set-up and victory conditions. Some of the units included in the game are: militia pikemen, crossbowmen, pikemen, arquebusiers, swordsmen, longbowmen and heavy cavalry.
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