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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
600-600 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.69 / 5
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디자이너
Craig Besinque
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아티스트
Eric Hotz
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인원
게임 소개
유로프론트(EuroFront)는 모든 프론트 게임(이스트프론트, 웨스트프론트: 1943-45년 유럽 전쟁, 1940-43년 북아프리카에서의 전쟁, 그리고 아마도 볼가프론트: 1942-43년 동부전선의 확장)은 제2차 세계 대전의 유럽 전역 전체를 아우르는 하나의 거대한 게임으로 결합될 것이다. 모든 경기를 원활하게 연계하고 유럽의 중립국 및 소수국 단위를 추가하는 규칙이 마련돼 있다. 또한, 정치 역사를 시뮬레이션하고 소수의 힘이 제2차 세계 대전의 사건에 어떻게 반응하는지와 관련하여 비역사적인 결과가 발생할 가능성을 허용하기 위한 규칙도 있다. EuroFront 시리즈의 일부입니다.
Columbia Games Block 시스템을 사용합니다. 규칙 집합에는 변형이 있지만, 모든 게임은 블록 시스템을 기반으로 합니다. 기본적으로 전통적인 카운터를 사용하여 지도에 유닛을 나타내는 대신 유닛 디테일이 한 면에만 표시되도록 똑바로 서 있는 나무 블록을 사용합니다. 이것은 두 가지 일을 한다: 먼저, 이것은 "fog of war"를 만드는 쉬운 방법을 제공한다. 왜냐하면 당신의 상대는 좋은 기억으로 특정한 조각이 어떤 종류의 유닛인지 혹은 그것의 현재 힘을 알 수 없기 때문이다. 둘째, 블록이 수직으로 세워지면 블록을 회전시킬 수 있으므로 전류 강도가 가장 높은 수치입니다. 대부분의 워 게임은 유닛이 전체적인 강도에 따라 스텝을 밟을 수 있는 메커니즘이 있지만 카운터는 일반적으로 2개의 면만을 가지고 있기 때문에 최대 2개의 스텝을 가지고 있다. 그러나 블록은 4개로 구성되어 있어 다른 많은 워 게임보다 2배 많은 세부 정보를 쉽게 추적할 수 있습니다. 블록의 사용으로 컬럼비아는 복잡한 부기 층을 추가하지 않고 워 게임에 많은 깊이를 추가하는 방법을 제공하여 흥미롭고 비교적 짧은 게임 세션을 가능하게 했다.
Columbia Games Block 시스템을 사용합니다. 규칙 집합에는 변형이 있지만, 모든 게임은 블록 시스템을 기반으로 합니다. 기본적으로 전통적인 카운터를 사용하여 지도에 유닛을 나타내는 대신 유닛 디테일이 한 면에만 표시되도록 똑바로 서 있는 나무 블록을 사용합니다. 이것은 두 가지 일을 한다: 먼저, 이것은 "fog of war"를 만드는 쉬운 방법을 제공한다. 왜냐하면 당신의 상대는 좋은 기억으로 특정한 조각이 어떤 종류의 유닛인지 혹은 그것의 현재 힘을 알 수 없기 때문이다. 둘째, 블록이 수직으로 세워지면 블록을 회전시킬 수 있으므로 전류 강도가 가장 높은 수치입니다. 대부분의 워 게임은 유닛이 전체적인 강도에 따라 스텝을 밟을 수 있는 메커니즘이 있지만 카운터는 일반적으로 2개의 면만을 가지고 있기 때문에 최대 2개의 스텝을 가지고 있다. 그러나 블록은 4개로 구성되어 있어 다른 많은 워 게임보다 2배 많은 세부 정보를 쉽게 추적할 수 있습니다. 블록의 사용으로 컬럼비아는 복잡한 부기 층을 추가하지 않고 워 게임에 많은 깊이를 추가하는 방법을 제공하여 흥미롭고 비교적 짧은 게임 세션을 가능하게 했다.
EuroFront is a supplementary rules system that allows all of the Front games (EastFront, WestFront: The War in Europe, 1943-45, MedFront: War in North Africa 1940-43 and possibly the VolgaFront: East of EastFront 1942-43 expansion) to be combined into one sprawling game that covers the entire European theater of WWII. Rules are provided to link all the games together seamlessly and add units for neutral and minor powers in Europe. Further, rules are provided so that simulate the political history and allow for the possibility that non-historical outcomes occur with respect to how minor powers react to the events of WWII. Part of the EuroFront series.
This title uses Columbia Games Block system. While there are variations in the rule sets, all of their games are based on the block system. Basically this means that rather than using the traditional counters to represent units on the map the game uses wooden blocks that stand upright with unit details only shown on one side. This does two things: First it provides an easy way of producing a "fog of war" because your opponent can not tell, save through good memory, what type of unit a specific piece is or its current strength. Second, having the blocks stand on end allows the possibility of rotating a block so the current strength is the top number. Although most war games have some type of mechanism that lets units take steps in their overall strength, counters normally have at most two steps because they only have two sides. Blocks, however, have four so you can easily keep track of twice the amount of detail that many other war games provide. With the use of blocks Columbia has provided a way of adding a good deal of depth to their war games without adding complex layers of bookkeeping, allowing interesting and relatively short sessions of play.
This title uses Columbia Games Block system. While there are variations in the rule sets, all of their games are based on the block system. Basically this means that rather than using the traditional counters to represent units on the map the game uses wooden blocks that stand upright with unit details only shown on one side. This does two things: First it provides an easy way of producing a "fog of war" because your opponent can not tell, save through good memory, what type of unit a specific piece is or its current strength. Second, having the blocks stand on end allows the possibility of rotating a block so the current strength is the top number. Although most war games have some type of mechanism that lets units take steps in their overall strength, counters normally have at most two steps because they only have two sides. Blocks, however, have four so you can easily keep track of twice the amount of detail that many other war games provide. With the use of blocks Columbia has provided a way of adding a good deal of depth to their war games without adding complex layers of bookkeeping, allowing interesting and relatively short sessions of play.
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