-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
0-0 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Jeffrey Neil Bellinger
-
아티스트
Jonathan Young
-
인원
게임 소개
프로모션 카드는 컨벤션, 토끼 프로모션, 특별 토끼 이벤트에서 배포된다. 일부 카드는 플레이룸 엔터테인먼트를 통해 또는 선별된 소매점에서 게임을 구매할 때 배포됩니다.
각 프로모션 카드에는 7개의 복사본이 있는데, 각 색상 덱마다 하나씩 해당 색상과 관련된 비용 요구 사항이 있고, 다른 하나는 무색 비용 요구 사항이 있습니다. 컬러 카드의 경우 "X"는 해당 카드가 속한 데크에 해당하는 문자로 대체됩니다.
트리플 버니(A-Decks 일부 구매 시 사용 가능)
AX61/AW01: 트리플 버니는 버니 서클에 3장의 트리플 버니 카드를 가지고 있으면 각 턴이 시작될 때마다 자신의 d20 다이에 (+3) Civ 포인트를 추가할 수 있다.
Time Circuits(3팩 스타터 덱 포함, AW02는 Killer Bunnies 및 Magic Carrot 정복 시 사용 가능)
AX62/AW02: 시간 회로는 플레이어가 현재 분, 시간(AM 또는 PM), 일, 월, 년(마지막 두 자리)의 숫자와 일치할 경우 d12 다이에 Civ 포인트를 추가하는 데 사용할 수 있다.
Onyx Lotus(일부 C-Deck 구매 시 사용 가능)
AX63/AW03: 플레이어가 한 번에 세 개의 저장된 리소스 카드로 사용할 수 있습니다.
암 짝짓기 토끼(일부 B-Deck 구매 시 사용 가능)
BX31/BW01: BX01/BX02와 동일하지만 기술이 다릅니다. (두 가지 버전이 모두 오인되어 있음에 유의하십시오.)
색조 점
BX32/BW02: Point Of Hue는 플레이어가 자신의 토끼를 토끼 서클에서 버니’의 포인트 값과 동일하게 저장된 리소스 카드와 교환하도록 강제하기 위해 한 번 사용할 수 있다. 플레이어는 토끼와 저장된 리소스 카드를 선택합니다.
웡카 초콜릿 - 버니 수식어(킬러 버니와 마법의 당근을 위한 퀘스트 구매 시 사용 가능): 초콜릿 부스터)
BX33/BW03: 웡카 초콜릿은 어떤 토끼의 놀이 아래에 놓일 수 있고 토끼에게 초콜릿을 입힐 수 있습니다. 모든 플레이어는 Feed The Bunny 카드를 만족시키기 위해 토끼를 소비할 수 있습니다. 어떤 선수에게도 Civ 포인트는 부여되지 않습니다.
Psych-Out Bunny(일부 C-Deck 구매 시 사용 가능)
CX31/CW01: CX02와 동일하지만 기술이 다릅니다. (두 버전 모두 잘못 인쇄되었습니다.)
록스터니에서의 밤
CX32/CW02: Night At The Roxbunny는 해가 진 후와 해가 뜨기 전에 한 번만 사용할 수 있다.
피터 벤커니
CX33/CW03: Peter Venkbunny는 모든 상대방에게 5장의 카드 손에서 심볼이 있는 카드를 꺼내어 아래를 향하게 할 때 사용할 수 있다. 각 카드에 대해 플레이어는 기호를 추측하려고 시도합니다. 맞으면 상대방은 (-1) 시민 포인트를 빼고 플레이어는 자신의 d20 다이에 시민 포인트를 더한다. 플레이어는 카드당 몇 번을 추측할 수 있는지 결정하기 위해 d6 다이를 한 번 굴린다.
새터 버니
DX31/DW01: DX03 및 DX04와 동일하지만 기술이 다릅니다.
새것을 찢어버려무나
DX32/DW02: Tear Me New One은 플레이어가 자신의 d20 다이에 (+1) Civ 포인트를 추가하거나 이 카드를 반으로 찢고 (+5) Civ 포인트를 자신의 d20 다이에 추가하는 데 사용할 수 있습니다. 플레이어가 카드를 반으로 찢으려면 실제로 이 카드를 소유해야 합니다. 이 카드는 찢어진 후에는 수리가 안 되고 다시 사용할 수 있습니다.
Flame On
DX33/DW03: Flame On을 저장한 플레이어는 이 카드를 희생하여 더블 그라운드 무기, 트리플 그라운드 무기, 더블 시티 무기 또는 트리플 시티 무기 카드에 대한 화상 비용을 제거할 수 있습니다. 무기의 카드 비용(화상 비용 없음)은 여전히 지불해야 합니다. Flame On은 저장된 특수 제품이어야 즉시 사용할 수 있습니다. 카드 비용은 이 카드가 저장될 때 지불됩니다.
각 프로모션 카드에는 7개의 복사본이 있는데, 각 색상 덱마다 하나씩 해당 색상과 관련된 비용 요구 사항이 있고, 다른 하나는 무색 비용 요구 사항이 있습니다. 컬러 카드의 경우 "X"는 해당 카드가 속한 데크에 해당하는 문자로 대체됩니다.
트리플 버니(A-Decks 일부 구매 시 사용 가능)
AX61/AW01: 트리플 버니는 버니 서클에 3장의 트리플 버니 카드를 가지고 있으면 각 턴이 시작될 때마다 자신의 d20 다이에 (+3) Civ 포인트를 추가할 수 있다.
Time Circuits(3팩 스타터 덱 포함, AW02는 Killer Bunnies 및 Magic Carrot 정복 시 사용 가능)
AX62/AW02: 시간 회로는 플레이어가 현재 분, 시간(AM 또는 PM), 일, 월, 년(마지막 두 자리)의 숫자와 일치할 경우 d12 다이에 Civ 포인트를 추가하는 데 사용할 수 있다.
Onyx Lotus(일부 C-Deck 구매 시 사용 가능)
AX63/AW03: 플레이어가 한 번에 세 개의 저장된 리소스 카드로 사용할 수 있습니다.
암 짝짓기 토끼(일부 B-Deck 구매 시 사용 가능)
BX31/BW01: BX01/BX02와 동일하지만 기술이 다릅니다. (두 가지 버전이 모두 오인되어 있음에 유의하십시오.)
색조 점
BX32/BW02: Point Of Hue는 플레이어가 자신의 토끼를 토끼 서클에서 버니’의 포인트 값과 동일하게 저장된 리소스 카드와 교환하도록 강제하기 위해 한 번 사용할 수 있다. 플레이어는 토끼와 저장된 리소스 카드를 선택합니다.
웡카 초콜릿 - 버니 수식어(킬러 버니와 마법의 당근을 위한 퀘스트 구매 시 사용 가능): 초콜릿 부스터)
BX33/BW03: 웡카 초콜릿은 어떤 토끼의 놀이 아래에 놓일 수 있고 토끼에게 초콜릿을 입힐 수 있습니다. 모든 플레이어는 Feed The Bunny 카드를 만족시키기 위해 토끼를 소비할 수 있습니다. 어떤 선수에게도 Civ 포인트는 부여되지 않습니다.
Psych-Out Bunny(일부 C-Deck 구매 시 사용 가능)
CX31/CW01: CX02와 동일하지만 기술이 다릅니다. (두 버전 모두 잘못 인쇄되었습니다.)
록스터니에서의 밤
CX32/CW02: Night At The Roxbunny는 해가 진 후와 해가 뜨기 전에 한 번만 사용할 수 있다.
피터 벤커니
CX33/CW03: Peter Venkbunny는 모든 상대방에게 5장의 카드 손에서 심볼이 있는 카드를 꺼내어 아래를 향하게 할 때 사용할 수 있다. 각 카드에 대해 플레이어는 기호를 추측하려고 시도합니다. 맞으면 상대방은 (-1) 시민 포인트를 빼고 플레이어는 자신의 d20 다이에 시민 포인트를 더한다. 플레이어는 카드당 몇 번을 추측할 수 있는지 결정하기 위해 d6 다이를 한 번 굴린다.
새터 버니
DX31/DW01: DX03 및 DX04와 동일하지만 기술이 다릅니다.
새것을 찢어버려무나
DX32/DW02: Tear Me New One은 플레이어가 자신의 d20 다이에 (+1) Civ 포인트를 추가하거나 이 카드를 반으로 찢고 (+5) Civ 포인트를 자신의 d20 다이에 추가하는 데 사용할 수 있습니다. 플레이어가 카드를 반으로 찢으려면 실제로 이 카드를 소유해야 합니다. 이 카드는 찢어진 후에는 수리가 안 되고 다시 사용할 수 있습니다.
Flame On
DX33/DW03: Flame On을 저장한 플레이어는 이 카드를 희생하여 더블 그라운드 무기, 트리플 그라운드 무기, 더블 시티 무기 또는 트리플 시티 무기 카드에 대한 화상 비용을 제거할 수 있습니다. 무기의 카드 비용(화상 비용 없음)은 여전히 지불해야 합니다. Flame On은 저장된 특수 제품이어야 즉시 사용할 수 있습니다. 카드 비용은 이 카드가 저장될 때 지불됩니다.
Promo Cards are distributed at conventions, bunny promotions and special bunny events. Some cards are distributed when you buy your game through Playroom Entertainment or from select retailers.
There are seven copies of each promo card: one for each color deck with a cost requirement relating to their corresponding color, and one with colorless cost requirements. For the colored cards, the "X" is replaced by the letter corresponding to the deck that they belong to.
Triple Bunny (Available with some purchases of A-Decks)
AX61/AW01: Triple Bunny allows a player to add (+3) Civ Points to his d20 die at the start of each turn if the player has three Triple Bunny cards in The Bunny Circle.
Time Circuits (AX62 available with 3-Pack Starter Decks; AW02 available with Killer Bunnies and the Conquest of the Magic Carrot)
AX62/AW02: Time Circuits may be used once by a player to add Civ Points to his d20 die equal to the number that the player rolls on the d12 die if it matches the number value of the current minute, hour (AM or PM), day, month or year (last two digits).
Onyx Lotus (Available with some purchases of C-Decks)
AX63/AW03: Onyx Lotus may be used for one turn by a player as any three saved Resource cards.
Female Mating Bunny (Available with some purchases of B-Decks)
BX31/BW01: Identical to BX01/BX02, but with different art. (Note that both versions are misprinted.)
Point Of Hue
BX32/BW02: Point Of Hue may be used once by a player to force any one opponent to trade any one of his bunnies in The Bunny Circle for any saved Resource cards from the player equal to the bunny’s point value. The player chooses the bunny and the saved Resource cards.
Wonka Chocolate - Bunny Modifier (Available with some purchases of Killer Bunnies and the Quest for the Magic Carrot: Chocolate Booster)
BX33/BW03: Wonka Chocolate may be placed under any bunny in play and coats the bunny in chocolate. Any player may consume the bunny to satisfy any Feed The Bunny card. No Civ Points are awarded to any player.
Psych-Out Bunny (Available with some purchases of C-Decks)
CX31/CW01: Identical to CX02, but with different art. (Both versions are misprinted.)
Night at the Roxbunny
CX32/CW02: Night At The Roxbunny may be used once by a player only after sunset and before sunrise to take any two cards from his Discard Pile and to shuffle them back into his Draw Pile.
Peter Venkbunny
CX33/CW03: Peter Venkbunny may be used once by a player to force all opponents to take any card with a Symbol out of their five-card hand and to place it face down. For each card, the player attempts to guess the Symbol. If correct, the opponent subtracts (-1) Civ Point and the player adds (+1) Civ Point to his d20 die. The player rolls the d6 die once to determine how many times (per card) that he may guess.
Sighter Bunny
DX31/DW01: Identical to DX03 and DX04, but with different art.
Tear Me a New One
DX32/DW02: Tear Me A New One may be used once by a player to either add (+1) Civ Point to his d20 die or tear this card in half and add (+5) Civ Points to his d20 die. The player must actually own this card if he wishes to tear it in half. This card may not be repaired and used again after it has been torn.
Flame On
DX33/DW03: The player with Flame On saved may sacrifice this card to eliminate the burn cost for any Double Ground Weapon, Triple Ground Weapon, Double City Weapon or Triple City Weapon card. The Card Cost of the weapon (without the burn cost) must still be paid. Flame On must be a saved Special to be used immediately. The Card Cost is paid when this card is saved.
There are seven copies of each promo card: one for each color deck with a cost requirement relating to their corresponding color, and one with colorless cost requirements. For the colored cards, the "X" is replaced by the letter corresponding to the deck that they belong to.
Triple Bunny (Available with some purchases of A-Decks)
AX61/AW01: Triple Bunny allows a player to add (+3) Civ Points to his d20 die at the start of each turn if the player has three Triple Bunny cards in The Bunny Circle.
Time Circuits (AX62 available with 3-Pack Starter Decks; AW02 available with Killer Bunnies and the Conquest of the Magic Carrot)
AX62/AW02: Time Circuits may be used once by a player to add Civ Points to his d20 die equal to the number that the player rolls on the d12 die if it matches the number value of the current minute, hour (AM or PM), day, month or year (last two digits).
Onyx Lotus (Available with some purchases of C-Decks)
AX63/AW03: Onyx Lotus may be used for one turn by a player as any three saved Resource cards.
Female Mating Bunny (Available with some purchases of B-Decks)
BX31/BW01: Identical to BX01/BX02, but with different art. (Note that both versions are misprinted.)
Point Of Hue
BX32/BW02: Point Of Hue may be used once by a player to force any one opponent to trade any one of his bunnies in The Bunny Circle for any saved Resource cards from the player equal to the bunny’s point value. The player chooses the bunny and the saved Resource cards.
Wonka Chocolate - Bunny Modifier (Available with some purchases of Killer Bunnies and the Quest for the Magic Carrot: Chocolate Booster)
BX33/BW03: Wonka Chocolate may be placed under any bunny in play and coats the bunny in chocolate. Any player may consume the bunny to satisfy any Feed The Bunny card. No Civ Points are awarded to any player.
Psych-Out Bunny (Available with some purchases of C-Decks)
CX31/CW01: Identical to CX02, but with different art. (Both versions are misprinted.)
Night at the Roxbunny
CX32/CW02: Night At The Roxbunny may be used once by a player only after sunset and before sunrise to take any two cards from his Discard Pile and to shuffle them back into his Draw Pile.
Peter Venkbunny
CX33/CW03: Peter Venkbunny may be used once by a player to force all opponents to take any card with a Symbol out of their five-card hand and to place it face down. For each card, the player attempts to guess the Symbol. If correct, the opponent subtracts (-1) Civ Point and the player adds (+1) Civ Point to his d20 die. The player rolls the d6 die once to determine how many times (per card) that he may guess.
Sighter Bunny
DX31/DW01: Identical to DX03 and DX04, but with different art.
Tear Me a New One
DX32/DW02: Tear Me A New One may be used once by a player to either add (+1) Civ Point to his d20 die or tear this card in half and add (+5) Civ Points to his d20 die. The player must actually own this card if he wishes to tear it in half. This card may not be repaired and used again after it has been torn.
Flame On
DX33/DW03: The player with Flame On saved may sacrifice this card to eliminate the burn cost for any Double Ground Weapon, Triple Ground Weapon, Double City Weapon or Triple City Weapon card. The Card Cost of the weapon (without the burn cost) must still be paid. Flame On must be a saved Special to be used immediately. The Card Cost is paid when this card is saved.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
447
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
427
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
366
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
326
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
597
-
2024-11-13
-
Lv.18