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BGG랭킹
BGG전체 : 8475
WARGAMES : 1333
6.6Patton's 3rd Army: The Lorraine Campaign (1980) -
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-2 명 -
게임시간
240-1800 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.66 / 5
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디자이너
Joseph M. Balkoski
-
아티스트
Howard Chaykin, Sawshun Yamagushi, Redmond A. Simonsen
-
인원
게임 소개
패튼의 제3군: 로레인 전역은 1944년 11월 8일부터 12월 1일까지 미 제3군이 프랑스 로레인 지역에서 벌인 공세를 모의한 것이다.
1944년 11월 8일~19일 메츠를 위한 전투(12회전)와 12월 1일 메츠 8일 연장전(24회전) 두 가지 시나리오가 있다.
시리즈: SPI는 1944년부터 1945년까지의 가을과 겨울에 서부 독일 국경에서 일어난 중요한 작전의 일련의 연대/전투 수준 시뮬레이션에서 시작되었다. 이 시리즈의 초기 게임들은 히틀러의 제3제국이 종말을 맞이하는 시기에 연합군과 독일군 사이의 교전을 모의한 것이다. 가변 단위 강도를 사용합니다. 단위들은 크기와 사기에 따라 등급이 매겨지지만 실제 힘(전쟁의 안개)은 무작위로 전표를 뽑아 결정한다.
Strategy & Tactics 잡지 nr.78(1980년 1월/2월)에 처음 출판되었다.
게임 규모:
게임 턴: 1일
16진수: 4.2km/2.6마일
부대: 대대 대 여단
게임 인벤토리(Strategy & Tactics 에디션):
22 x 34" 풀 컬러 맵 1개
이중 면 인쇄 카운터 시트 1개(200 1/2&인용 카운터)
8페이지 분량의 서부 표준 규칙집 승리
패튼의 3군 규정집 4페이지 분량
참고: 플레이어는 게임 플레이를 위해 6면 주사위 하나를 제공해야 합니다.
카드놀이 기능: 높은
복잡성 수준: 중간
플레이어: 2명 이상
게임 시간: 4-15시간
1944년 11월 8일~19일 메츠를 위한 전투(12회전)와 12월 1일 메츠 8일 연장전(24회전) 두 가지 시나리오가 있다.
시리즈: SPI는 1944년부터 1945년까지의 가을과 겨울에 서부 독일 국경에서 일어난 중요한 작전의 일련의 연대/전투 수준 시뮬레이션에서 시작되었다. 이 시리즈의 초기 게임들은 히틀러의 제3제국이 종말을 맞이하는 시기에 연합군과 독일군 사이의 교전을 모의한 것이다. 가변 단위 강도를 사용합니다. 단위들은 크기와 사기에 따라 등급이 매겨지지만 실제 힘(전쟁의 안개)은 무작위로 전표를 뽑아 결정한다.
Strategy & Tactics 잡지 nr.78(1980년 1월/2월)에 처음 출판되었다.
게임 규모:
게임 턴: 1일
16진수: 4.2km/2.6마일
부대: 대대 대 여단
게임 인벤토리(Strategy & Tactics 에디션):
22 x 34" 풀 컬러 맵 1개
이중 면 인쇄 카운터 시트 1개(200 1/2&인용 카운터)
8페이지 분량의 서부 표준 규칙집 승리
패튼의 3군 규정집 4페이지 분량
참고: 플레이어는 게임 플레이를 위해 6면 주사위 하나를 제공해야 합니다.
카드놀이 기능: 높은
복잡성 수준: 중간
플레이어: 2명 이상
게임 시간: 4-15시간
Patton's 3rd Army: The Lorraine Campaign 8 Nov.-1 Dec. '44 is a simulation of the U.S. Third Army's November 1944 offensive in the Lorraine area of France.
Two scenarios, The Battle for Metz 8-19 Nov 1944 (12 turns) and The extended Battle for Metz 8 Nov-1 Dec (24 turns).
The Series: Victory in the West Game System (SPI) started as a series of regiment/battalion level simulations of critical campaigns that occured on the western German frontier in the fall and winter of 1944-1945. Each of the initial games in the series simulate engagements between Allied and German forces in a period that was to mark the beginning of the end for Hitler's Third Reich. It uses variable unit strength. Units are rated for size and morale but actual strengths (fog of war) are determined by drawing a chit randomly.
Originally published in Strategy & Tactics magazine nr.78 (Jan/Feb 1980).
Game Scale:
Game Turn: 1 day
Hex: 2.6 miles / 4.2 kilometers
Units: Battalion to Brigade
Game Inventory (Strategy & Tactics edition):
One 22 x 34" full color map
One dual-side printed countersheet (200 1/2" counters)
One 8-page Victory In The West Standard Rules rulebook
One 4-page Patton's 3rd Army rulebook
Note: Players will need to supply one 6-sided die for game play.
Solitaire Playability: High
Complexity Level: Medium
Players: 2 or more
Playing Time: 4-15 hours
Two scenarios, The Battle for Metz 8-19 Nov 1944 (12 turns) and The extended Battle for Metz 8 Nov-1 Dec (24 turns).
The Series: Victory in the West Game System (SPI) started as a series of regiment/battalion level simulations of critical campaigns that occured on the western German frontier in the fall and winter of 1944-1945. Each of the initial games in the series simulate engagements between Allied and German forces in a period that was to mark the beginning of the end for Hitler's Third Reich. It uses variable unit strength. Units are rated for size and morale but actual strengths (fog of war) are determined by drawing a chit randomly.
Originally published in Strategy & Tactics magazine nr.78 (Jan/Feb 1980).
Game Scale:
Game Turn: 1 day
Hex: 2.6 miles / 4.2 kilometers
Units: Battalion to Brigade
Game Inventory (Strategy & Tactics edition):
One 22 x 34" full color map
One dual-side printed countersheet (200 1/2" counters)
One 8-page Victory In The West Standard Rules rulebook
One 4-page Patton's 3rd Army rulebook
Note: Players will need to supply one 6-sided die for game play.
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