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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
40-40 분
-
연령
7+
BGG추천: 5+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
Alexandros Gagadis, Stavros Pehlivanides
-
인원
게임 소개
위험한 함정과 함정으로 가득 찬 차이의 집회. 여러분의 가이드는 여러분을 최고 속도로 아테네의 거리를 안내하는 무모한 올빼미입니다. 네 목표는 아크로폴리스에서 마지막까지 가서 우승자가 되는 거야!" (출처: 상자 뒷면)
이 게임은 63개의 정사각형 시리즈로 구성되어 있습니다. 각 플레이어는 올빼미 모양의 폰을 선택합니다. 올빼미는 아테네시의 수호신인 아테나의 상징이었다. 모든 플레이어가 차례로 주사위를 굴립니다. 가장 높은 점수를 받은 선수가 먼저 갑니다. 나머지는 차례대로 따라옵니다. 플레이어가 부엉이를 묘사한 정사각형 위에 떨어지면 같은 수의 정사각형으로 자신의 폰을 두 번째로 움직일 수 있는 기회가 주어진다. 선수가 9를 던지면 6과 3으로, 9를 던지면 53으로 이동한다. 먼저 63번 스퀘어에 도달한 선수가 승자입니다. 하지만 조심하세요! 함정이 오고 있어요" (출처: 보드 중앙)
이 게임은 63개의 정사각형 시리즈로 구성되어 있습니다. 각 플레이어는 올빼미 모양의 폰을 선택합니다. 올빼미는 아테네시의 수호신인 아테나의 상징이었다. 모든 플레이어가 차례로 주사위를 굴립니다. 가장 높은 점수를 받은 선수가 먼저 갑니다. 나머지는 차례대로 따라옵니다. 플레이어가 부엉이를 묘사한 정사각형 위에 떨어지면 같은 수의 정사각형으로 자신의 폰을 두 번째로 움직일 수 있는 기회가 주어진다. 선수가 9를 던지면 6과 3으로, 9를 던지면 53으로 이동한다. 먼저 63번 스퀘어에 도달한 선수가 승자입니다. 하지만 조심하세요! 함정이 오고 있어요" (출처: 보드 중앙)
"A rally with a difference, full of dangerous pitfalls and traps. Your guide is a reckless owl who leads you through the streets of Athens at top speed. Your aim is to reach the end, at the Acropolis, and be crowned the winner!" (Source: Back of the box)
"This game consists of a series of 63 squares. Each player chooses an owl-shaped pawn. The owl was the symbol of Athena, patron goddess of the city of Athens. All players in turn roll the dice. The player with the highest score goes first. The rest follow in turn. When a player falls on a square depicting an owl, he has the opportunity of moving his pawn a second time, for the same number of squares. If a player throws 9 (with a 6 and a 3) he moves to square 26 whereas if he brings 9 (with a 4 and a 5) he moves to square 53. The player to reach square 63 first, is the winner. But beware! There are traps on the way." (Source: Center of the board)
"This game consists of a series of 63 squares. Each player chooses an owl-shaped pawn. The owl was the symbol of Athena, patron goddess of the city of Athens. All players in turn roll the dice. The player with the highest score goes first. The rest follow in turn. When a player falls on a square depicting an owl, he has the opportunity of moving his pawn a second time, for the same number of squares. If a player throws 9 (with a 6 and a 3) he moves to square 26 whereas if he brings 9 (with a 4 and a 5) he moves to square 53. The player to reach square 63 first, is the winner. But beware! There are traps on the way." (Source: Center of the board)
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