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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
1-3 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
360-360 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Makoto Fukuda
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아티스트
-
인원
게임 소개
규슈 산고쿠시()는 규슈 지방의 3대 씨족인 센고쿠 시대의 전투이다.
이 게임에는 세 가지 시나리오가 포함되어 있습니다. "미미가와 전투" 및 "오키타나와테 전투는 두 명의 플레이어가 펼치는 짧은 시나리오다. 큐슈 상고쿠시" (규슈의 삼족 전투)는 세 명의 선수를 위한 캠페인 시나리오이다.
각 플레이어는 하나 이상의 클랜을 관리합니다. 그 부족의 전투부대는 군대로 조직되어 있다.
게임은 시나리오에 따라 정해진 게임 턴을 반복한다. 각 게임 턴에는 4개의 액션 스테이지가 있습니다. 각 부대가 활동할 수 있는 단계 수는 지휘관의 활성화 능력에 따라 결정된다. 행동 단계에서, 각 부대는 하나의 행동을 선택한다. 선택할 수 있는 행동으로는 이동, 야전, 포위, 도덕성 회복, 재편, 교체 등이 있다.
승자는 가장 많은 승점을 받는 선수입니다. 승리의 포인트는 성의 통제와 적군의 부대 파괴로 주어집니다.
축척:
지도의 각 육각은 대략 6000미터이다. 각 게임 순번은 실시간의 1주일을 나타내며 각 전투 유닛은 약 1000명의 병사이다.
이번 경기는 "인용문 7번째 게임입니다.센고쿠 군유덴 시리즈.
이 게임에는 세 가지 시나리오가 포함되어 있습니다. "미미가와 전투" 및 "오키타나와테 전투는 두 명의 플레이어가 펼치는 짧은 시나리오다. 큐슈 상고쿠시" (규슈의 삼족 전투)는 세 명의 선수를 위한 캠페인 시나리오이다.
각 플레이어는 하나 이상의 클랜을 관리합니다. 그 부족의 전투부대는 군대로 조직되어 있다.
게임은 시나리오에 따라 정해진 게임 턴을 반복한다. 각 게임 턴에는 4개의 액션 스테이지가 있습니다. 각 부대가 활동할 수 있는 단계 수는 지휘관의 활성화 능력에 따라 결정된다. 행동 단계에서, 각 부대는 하나의 행동을 선택한다. 선택할 수 있는 행동으로는 이동, 야전, 포위, 도덕성 회복, 재편, 교체 등이 있다.
승자는 가장 많은 승점을 받는 선수입니다. 승리의 포인트는 성의 통제와 적군의 부대 파괴로 주어집니다.
축척:
지도의 각 육각은 대략 6000미터이다. 각 게임 순번은 실시간의 1주일을 나타내며 각 전투 유닛은 약 1000명의 병사이다.
이번 경기는 "인용문 7번째 게임입니다.센고쿠 군유덴 시리즈.
Kyushu sangokushi (the three realms in Kyushu) covers the battles of the three major clans of the Kyushu island, during the Senkoku period.
Three scenarios are included in this game. "Battle of Mimigawa" and "Battle of Okitanawate" are short scenarios for two players. "Kyushu Sangokushi" (Battle of the three clans in Kyushu) is the campaign scenario for three players.
Each players control one or more clans. The clan's combat units are organized into troops.
The game repeats the game turn decided by the scenario. There are four action stages in each game turn. The number of stages where each troop can act is decided by commander's activation ability. In the action stage, each troop selects one action. The actions that can be selected are movement, field combat, siege, moral recovery, reorganization and replacement.
The victor is the player who receives the most victory points. The victory point are awarded by the control of a castle and the destruction of enemy units.
SCALE:
each hex of map is roughly 6000 meters. Each game turn represents one week of real time; each combat units about 1000 soldiers.
This is the 7th game of the "Sengoku Gunyuden" series.
Three scenarios are included in this game. "Battle of Mimigawa" and "Battle of Okitanawate" are short scenarios for two players. "Kyushu Sangokushi" (Battle of the three clans in Kyushu) is the campaign scenario for three players.
Each players control one or more clans. The clan's combat units are organized into troops.
The game repeats the game turn decided by the scenario. There are four action stages in each game turn. The number of stages where each troop can act is decided by commander's activation ability. In the action stage, each troop selects one action. The actions that can be selected are movement, field combat, siege, moral recovery, reorganization and replacement.
The victor is the player who receives the most victory points. The victory point are awarded by the control of a castle and the destruction of enemy units.
SCALE:
each hex of map is roughly 6000 meters. Each game turn represents one week of real time; each combat units about 1000 soldiers.
This is the 7th game of the "Sengoku Gunyuden" series.
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