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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
360-360 분
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연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.67 / 5
-
디자이너
Takatsugu Nakazawa
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아티스트
Taishu Matsuda
-
인원
게임 소개
이 게임은 오사카 공성전을 위한 작전 수준의 워게임입니다.
각 플레이어는 오사카부(토요토미군)와 간토부(도쿠가와군)를 지휘한다.
NB: A &buy;gunki&buy;는 전쟁 이야기 또는 기록이다. https://en.wikipedia.org/wiki/Gunki_monogatari)
"사나다 군키"는 "에 의해 번역될 수 있습니다.유키무라 사나다(이 전쟁에서 가장 유명한 지휘관)와 그의 부대에 대한 기록"
각 부대는 하나 이상의 부대별로 조직되었다.
게임은 시나리오에 따라 정해진 게임 턴을 반복한다. 각 게임 턴은 두 명의 선수 턴으로 나뉜다. 각 플레이어 턴에는 이동 단계, 활성 사이드 리액션 이동 단계, 강제 행진 단계 및 전투 단계가 포함됩니다. 모든 유닛은 이동 단계에서 이동할 수 있지만, 반응 및 강제 이동 단계에서 통과 활동 점검이 필요합니다. 화력 CRT와 주사위 2개에 의한 전투 결과입니다.
경기의 승자는 승점에 의해 결정된다. 승리 포인트는 성을 점령하고, 중요한 도시나 지방에 진입하는 적군 부대와 부대를 제거함으로써 제공된다.
이 게임에는 윈터 캠페인 시나리오와 여름 캠페인 시나리오가 포함되어 있다.
게임 스케일: 지도의 각 육각은 대략 5000미터입니다. 각 경기 순번은 실시간 3일을 나타냅니다. 각 전투부대는 약 2500명의 군인을 대표한다.
각 플레이어는 오사카부(토요토미군)와 간토부(도쿠가와군)를 지휘한다.
NB: A &buy;gunki&buy;는 전쟁 이야기 또는 기록이다. https://en.wikipedia.org/wiki/Gunki_monogatari)
"사나다 군키"는 "에 의해 번역될 수 있습니다.유키무라 사나다(이 전쟁에서 가장 유명한 지휘관)와 그의 부대에 대한 기록"
각 부대는 하나 이상의 부대별로 조직되었다.
게임은 시나리오에 따라 정해진 게임 턴을 반복한다. 각 게임 턴은 두 명의 선수 턴으로 나뉜다. 각 플레이어 턴에는 이동 단계, 활성 사이드 리액션 이동 단계, 강제 행진 단계 및 전투 단계가 포함됩니다. 모든 유닛은 이동 단계에서 이동할 수 있지만, 반응 및 강제 이동 단계에서 통과 활동 점검이 필요합니다. 화력 CRT와 주사위 2개에 의한 전투 결과입니다.
경기의 승자는 승점에 의해 결정된다. 승리 포인트는 성을 점령하고, 중요한 도시나 지방에 진입하는 적군 부대와 부대를 제거함으로써 제공된다.
이 게임에는 윈터 캠페인 시나리오와 여름 캠페인 시나리오가 포함되어 있다.
게임 스케일: 지도의 각 육각은 대략 5000미터입니다. 각 경기 순번은 실시간 3일을 나타냅니다. 각 전투부대는 약 2500명의 군인을 대표한다.
This game is operational level wargame for siege of Osaka.
Each player control either Osaka side (aka Toyotomi Army) or Kanto side (aka Tokugawa Army).
NB: A "gunki" is a war story or record (https://en.wikipedia.org/wiki/Gunki_monogatari).
"Sanada Gunki" can be translated by "Record of Sanada Yukimura (most famous commander in this campaign) and his troop".
Each troop organized by one or more unit.
The game repeats the game turn decided by the scenario. Each game turn divided for two player turn. Each player turn include Movement phase, none active side reaction movement phase, Force march phase and combat phase. All unit can move in movement phase, but required pass activity check in reaction and force march phase. Combat result by fire power CRT and two dice.
Victor of the games is decide by victory points. The victory point is provided by the capture of the castle, the removal of the enemy units and unit in the enter important city or province.
The game contain Winter campaign scenario and Summer campaign scenario with three fictional variant.
GAME SCALE : Each hex of map is roughly 5000 meters. Each game turn represents three days of real time. Each combat units represents about 2500 soldiers.
Each player control either Osaka side (aka Toyotomi Army) or Kanto side (aka Tokugawa Army).
NB: A "gunki" is a war story or record (https://en.wikipedia.org/wiki/Gunki_monogatari).
"Sanada Gunki" can be translated by "Record of Sanada Yukimura (most famous commander in this campaign) and his troop".
Each troop organized by one or more unit.
The game repeats the game turn decided by the scenario. Each game turn divided for two player turn. Each player turn include Movement phase, none active side reaction movement phase, Force march phase and combat phase. All unit can move in movement phase, but required pass activity check in reaction and force march phase. Combat result by fire power CRT and two dice.
Victor of the games is decide by victory points. The victory point is provided by the capture of the castle, the removal of the enemy units and unit in the enter important city or province.
The game contain Winter campaign scenario and Summer campaign scenario with three fictional variant.
GAME SCALE : Each hex of map is roughly 5000 meters. Each game turn represents three days of real time. Each combat units represents about 2500 soldiers.
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