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BGG랭킹
BGG전체 : 3349
WARGAMES : 192
7.9Panzer: The Game of Small Unit Actions and Combined Arms Operations on the Eastern Front 1943-45 (2012) -
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인원
2-4 명
BGG추천: 1-4 명 -
게임시간
120-300 분
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연령
0+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
3.77 / 5
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디자이너
James M. Day
-
아티스트
Pascal Da Silva, James M. Day, Charles Kibler, Rodger B. MacGowan, Mark Simonitch
-
인원
게임 소개
(GMT 웹 사이트:)
소대부터 대대 규모의 대형까지 소규모 부대 행동을 위해 설계된 게임 시스템:
각각의 7/8” 양면 카운터는 견인된 총 또는 항공기를 나타냅니다.
5/8" 양면 다리 단위 카운터는 분대, 하프 스쿼드 및 부속 무기를 나타낸다.
기본 세트에는 22" x 34" 맵보드가 포함됩니다.
다양한 플레이어 보조 도구 및 참조 카드가 포함된 풀 컬러 설명서
기본, 고급 및 선택적 규칙 섹션이 있는 모듈식 규칙 시스템입니다. 플레이어는 원하는 만큼 간단하게 유지하거나 복잡하게 만들 수 있습니다.
다음에 대한 규칙 포함:
차량에는 11개의 고유한 히트 위치, 레벨, 상승 및 하강 화재에 대한 장갑 각도 및 침투 도표가 포함됩니다.
다양한 탄약 유형(예: AP, HVAP, APCR, HEAT, HE)
시선효과
오버워치 화재
화율
게임보드와 게임보드 외부 모두에서 간접 사격
모든 장치 데이터는 풀 컬러 데이터 카드에 포함됩니다.
능률적인 치트 기반의 명령 시스템은 빠른 속도로 동작을 움직인다.
시나리오 및 TO&E 참고서
시간 척도: 회전당 15초 ~ 15분
MAP 스케일: 16진수당 100m
단위 규모: 개별 탱크, 차량, 견인포 및 항공기, 보병 분대, 하프 스쿼드 및 섹션
디자이너 및 개발자: James M. 낮
미술 감독/포장: 로저 B. 맥고원
MAP ART: 찰스 키블러
제임스 M. Day, Pascal Da Silva, 그리고 Mark Simonitch
소대부터 대대 규모의 대형까지 소규모 부대 행동을 위해 설계된 게임 시스템:
각각의 7/8” 양면 카운터는 견인된 총 또는 항공기를 나타냅니다.
5/8" 양면 다리 단위 카운터는 분대, 하프 스쿼드 및 부속 무기를 나타낸다.
기본 세트에는 22" x 34" 맵보드가 포함됩니다.
다양한 플레이어 보조 도구 및 참조 카드가 포함된 풀 컬러 설명서
기본, 고급 및 선택적 규칙 섹션이 있는 모듈식 규칙 시스템입니다. 플레이어는 원하는 만큼 간단하게 유지하거나 복잡하게 만들 수 있습니다.
다음에 대한 규칙 포함:
차량에는 11개의 고유한 히트 위치, 레벨, 상승 및 하강 화재에 대한 장갑 각도 및 침투 도표가 포함됩니다.
다양한 탄약 유형(예: AP, HVAP, APCR, HEAT, HE)
시선효과
오버워치 화재
화율
게임보드와 게임보드 외부 모두에서 간접 사격
모든 장치 데이터는 풀 컬러 데이터 카드에 포함됩니다.
능률적인 치트 기반의 명령 시스템은 빠른 속도로 동작을 움직인다.
시나리오 및 TO&E 참고서
시간 척도: 회전당 15초 ~ 15분
MAP 스케일: 16진수당 100m
단위 규모: 개별 탱크, 차량, 견인포 및 항공기, 보병 분대, 하프 스쿼드 및 섹션
디자이너 및 개발자: James M. 낮
미술 감독/포장: 로저 B. 맥고원
MAP ART: 찰스 키블러
제임스 M. Day, Pascal Da Silva, 그리고 Mark Simonitch
(from GMT website:)
Game system designed for small unit actions from platoon to battalion-sized formations:
Each 7/8” double-sided counter represents a single vehicle, towed gun or aircraft.
The 5/8" double-sided leg unit counters represent squads, half-squads and sections, including their attached weapons
Basic set includes a 22" x 34" mapboard
Full color illustrated manual with various player aids and reference cards
Modular rules system with Basic, Advanced and Optional rules section. Players may keep it simple or make it as complex as desired.
Includes rules for:
Vehicle include 11 unique hit locations, armor angles and penetration charts for level, rising and falling fire
Various ammunition type, e.g., AP, HVAP, APCR, HEAT, HE
Sighting effects
Overwatch fire
Rate-of-fire
Indirect fire, both on gameboard and off gameboard
All of the unit data is included on the full-color data cards.
The streamlined chit-based command system moves the action along at a brisk pace.
Scenario and TO&E Reference Book
TIME SCALE: 15 second to 15 minutes per turn
MAP SCALE: 100 meters per hex
UNIT SCALE: Individual tanks, vehicles, towed guns and aircraft; infantry squads, half-squads, and sections
DESIGNER & DEVELOPER: James M. Day
ART DIRECTOR/PACKAGING: Rodger B. MacGowan
MAP ART: Charles Kibler
COUNTER ART: James M. Day, Pascal Da Silva, and Mark Simonitch
Game system designed for small unit actions from platoon to battalion-sized formations:
Each 7/8” double-sided counter represents a single vehicle, towed gun or aircraft.
The 5/8" double-sided leg unit counters represent squads, half-squads and sections, including their attached weapons
Basic set includes a 22" x 34" mapboard
Full color illustrated manual with various player aids and reference cards
Modular rules system with Basic, Advanced and Optional rules section. Players may keep it simple or make it as complex as desired.
Includes rules for:
Vehicle include 11 unique hit locations, armor angles and penetration charts for level, rising and falling fire
Various ammunition type, e.g., AP, HVAP, APCR, HEAT, HE
Sighting effects
Overwatch fire
Rate-of-fire
Indirect fire, both on gameboard and off gameboard
All of the unit data is included on the full-color data cards.
The streamlined chit-based command system moves the action along at a brisk pace.
Scenario and TO&E Reference Book
TIME SCALE: 15 second to 15 minutes per turn
MAP SCALE: 100 meters per hex
UNIT SCALE: Individual tanks, vehicles, towed guns and aircraft; infantry squads, half-squads, and sections
DESIGNER & DEVELOPER: James M. Day
ART DIRECTOR/PACKAGING: Rodger B. MacGowan
MAP ART: Charles Kibler
COUNTER ART: James M. Day, Pascal Da Silva, and Mark Simonitch
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