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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-30 분
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연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Andrea Guerrieri, Andrea Mambrini, Roberto Pancrazi
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아티스트
Andrea Guerrieri
-
인원
게임 소개
이 게임은 2009/2010년 지오코 이네디토 – 베스트 미출판 게임 콘테스트에서 우승한 것에 대한 보상으로 dV 지오치가 배급했다. 루카 코믹스 & Games와 dV Giochi에 의해 구동되는 이 공모전은 접수된 모든 프로토타입에서 최고의 새로운 카드 게임 디자인을 찾아내고, dV Giochi가 직접 감독하는 완전히 전문적이고 고품질의 형식으로 게임을 게시함으로써 이를 보상하는 것을 목표로 한다. 제출된 모든 프로토타입은 기술 및 스타일 요구사항, 고정된 구성 요소 및 매년 변경되는 주제를 준수해야 합니다. 누구나 공모전에 참여할 수 있고 이것은 떠오르는 게임 디자이너들이 그들의 아이디어가 출판된 것을 볼 수 있는 좋은 기회입니다.
자세한 내용은 다음을 참조하십시오.
giocoinedito@luccacomicsandgames.com
www.luccacomicsandgames.com
사용자 요약
플레이어들은 어떤 전선을 자를지 결정함으로써 폭탄을 제거하려고 한다. 누군가 폭탄을 제거하기로 결정하거나 타이머가 떨어지면 게임이 종료된다. 폭탄을 올바르게 제거하는 플레이어가 승리하지만 폭탄이 터지면 건물 밖으로 가장 많은 요원을 보유한 플레이어가 승리합니다.
자세한 내용은 다음을 참조하십시오.
giocoinedito@luccacomicsandgames.com
www.luccacomicsandgames.com
사용자 요약
플레이어들은 어떤 전선을 자를지 결정함으로써 폭탄을 제거하려고 한다. 누군가 폭탄을 제거하기로 결정하거나 타이머가 떨어지면 게임이 종료된다. 폭탄을 올바르게 제거하는 플레이어가 승리하지만 폭탄이 터지면 건물 밖으로 가장 많은 요원을 보유한 플레이어가 승리합니다.
This game has been published by dV Giochi as a reward for winning the 2009/2010 edition of the Gioco Inedito – Best Unpublished game contest. Powered by Lucca comics & Games and dV Giochi, the contest aims to identify the best new card game design from all prototypes received and to reward it by publishing the game in a fully professional and high-quality format, overseen directly by dV Giochi. All prototypes submitted must conform to the technical and style requirements, fixed components and a given theme which changes every year. Everybody can join the contest and this is a great opportunity for emerging game designers to see their idea published.
For more information:
giocoinedito@luccacomicsandgames.com
www.luccacomicsandgames.com
User Summary
Players try to defuse a bomb by figuring out which wires to cut. The game ends when someone decides to defuse the bomb or when the timer runs out. The player who correctly defuses the bomb is the winner but if the bomb explodes, the player with the most agents out of the building wins.
For more information:
giocoinedito@luccacomicsandgames.com
www.luccacomicsandgames.com
User Summary
Players try to defuse a bomb by figuring out which wires to cut. The game ends when someone decides to defuse the bomb or when the timer runs out. The player who correctly defuses the bomb is the winner but if the bomb explodes, the player with the most agents out of the building wins.
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