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7.1Landships! Tactical Weapons Innovations 1914-1918: Infernal Machines (2000) -
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-2+ 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.38 / 5
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디자이너
Perry Moore
-
아티스트
-
인원
게임 소개
무장 전투 차량은 신의 선물인가, 아니면 사탄의 소행인가?
제1차 세계대전 이후 몇 년 동안, 남자들은 공포와 희망이 뒤섞인 그 암울한 대학살을 돌아보았다. 산업 전쟁 앞에서 용기와 용기는 아무 의미가 없는 기계 전쟁의 공포. 희망은, 만약 이 기계들이 완벽하고 대량으로 생산된다면, 전반적인 유혈사태를 줄이면서, 전쟁을 더 빠르고, 더 결정적으로 만들 수 있고, 어쩌면 그것을 완전히 저지할 수 있을 것이다.
그들이 악마의 선택에 직면했다는 것을 깨닫는 사람은 거의 없었고, 만약 그랬다면 저주받았고, 그렇지 않았다면 저주받았다. 그러나 대부분의 국가들은 그들의 제국 가장자리로 분쟁을 몰아낼 충분한 분별력을 가지고 있었고, 그들의 거주민들은 갑자기 적어져도 놓칠 수 없었다.
Infernal Machines는 Clash of Arms의 Landships 게임을 위한 최초의 확장 키트이다. 지옥의 기계를 작동시키려면 지함들을 소유해야 합니다. 페리 무어가 디자인한 인퍼널 머신은 인간과 기계의 이야기를 20개의 새로운 시나리오로 재구성한다. 이러한 것들은 1차 대전의 기술적 환상에서부터 지긋지긋한 러시아 내전을 거쳐 모로코의 사막과 고지대 차코에 이르기까지 다양하다.
2개의 새로운 양면 지도 패널과 280개의 카운터를 갖춘 인퍼널 머신은 Landships와 완벽하게 호환되며 기본 게임을 개선하기 위한 새로운 차량 및 지형 규칙을 제공합니다. 그 보병의 전쟁도 소홀한 것이 아니다. 최초의 박격포, SMG, 방탄복, 경기관총이 모두 치명적인 모습을 드러낸다. 포병(실제 킬러)의 경우, Infernal Machines는 단일 크리핑 및 이중 크리핑 탄막 라인, 차단 사격, 카운터 배터리 및 억제 사격의 간지러운 복잡성을 탐색합니다.
(COA 웹 사이트에서)
제1차 세계대전 이후 몇 년 동안, 남자들은 공포와 희망이 뒤섞인 그 암울한 대학살을 돌아보았다. 산업 전쟁 앞에서 용기와 용기는 아무 의미가 없는 기계 전쟁의 공포. 희망은, 만약 이 기계들이 완벽하고 대량으로 생산된다면, 전반적인 유혈사태를 줄이면서, 전쟁을 더 빠르고, 더 결정적으로 만들 수 있고, 어쩌면 그것을 완전히 저지할 수 있을 것이다.
그들이 악마의 선택에 직면했다는 것을 깨닫는 사람은 거의 없었고, 만약 그랬다면 저주받았고, 그렇지 않았다면 저주받았다. 그러나 대부분의 국가들은 그들의 제국 가장자리로 분쟁을 몰아낼 충분한 분별력을 가지고 있었고, 그들의 거주민들은 갑자기 적어져도 놓칠 수 없었다.
Infernal Machines는 Clash of Arms의 Landships 게임을 위한 최초의 확장 키트이다. 지옥의 기계를 작동시키려면 지함들을 소유해야 합니다. 페리 무어가 디자인한 인퍼널 머신은 인간과 기계의 이야기를 20개의 새로운 시나리오로 재구성한다. 이러한 것들은 1차 대전의 기술적 환상에서부터 지긋지긋한 러시아 내전을 거쳐 모로코의 사막과 고지대 차코에 이르기까지 다양하다.
2개의 새로운 양면 지도 패널과 280개의 카운터를 갖춘 인퍼널 머신은 Landships와 완벽하게 호환되며 기본 게임을 개선하기 위한 새로운 차량 및 지형 규칙을 제공합니다. 그 보병의 전쟁도 소홀한 것이 아니다. 최초의 박격포, SMG, 방탄복, 경기관총이 모두 치명적인 모습을 드러낸다. 포병(실제 킬러)의 경우, Infernal Machines는 단일 크리핑 및 이중 크리핑 탄막 라인, 차단 사격, 카운터 배터리 및 억제 사격의 간지러운 복잡성을 탐색합니다.
(COA 웹 사이트에서)
Are armored fighting vehicles a Godsend - or the work of Satan himself?
In the years following the First World War, men looked back upon the grim carnage with a mixture of horror and hope. Horror, of machine warfare where valor and courage meant nothing in the face of industrial warfare. Hope, that these very same machines if perfected and produced in large numbers, might make warfare quicker, more decisive, with less overall bloodshed, or perhaps deter it altogether.
Few realized they faced a devil's choice, and were damned if they did, and damned if they didn't. But most nations had enough sense to banish conflict to the fringe of their empires, whose inhabitants would not be missed if there were suddenly less of them.
Infernal Machines is the first expansion kit for Clash of Arms' Landships game. You must own Landships to play Infernal machines. Designed by Perry Moore, Infernal Machines retells the story of man versus machines in 20 new scenarios. These range from the technological fantasies of the Great War through the gritty Russian Civil War, to the deserts of Morocco and the high altitude Chaco.
With two new double-sided map panels and 280 counters, Infernal machines is fully compatible with Landships and provides new vehicle and terrain rules to improve the basic game. The infantryman's war is not neglected either. The first mortars, SMGs, body armor, and light machine guns all make their deadly appearance. For artillery (the real killer in action), Infernal Machines explores the ticklish intricacies of single creeping and double creeping barrage lines, interdiction fire, counter battery and suppression fire.
(from COA website)
In the years following the First World War, men looked back upon the grim carnage with a mixture of horror and hope. Horror, of machine warfare where valor and courage meant nothing in the face of industrial warfare. Hope, that these very same machines if perfected and produced in large numbers, might make warfare quicker, more decisive, with less overall bloodshed, or perhaps deter it altogether.
Few realized they faced a devil's choice, and were damned if they did, and damned if they didn't. But most nations had enough sense to banish conflict to the fringe of their empires, whose inhabitants would not be missed if there were suddenly less of them.
Infernal Machines is the first expansion kit for Clash of Arms' Landships game. You must own Landships to play Infernal machines. Designed by Perry Moore, Infernal Machines retells the story of man versus machines in 20 new scenarios. These range from the technological fantasies of the Great War through the gritty Russian Civil War, to the deserts of Morocco and the high altitude Chaco.
With two new double-sided map panels and 280 counters, Infernal machines is fully compatible with Landships and provides new vehicle and terrain rules to improve the basic game. The infantryman's war is not neglected either. The first mortars, SMGs, body armor, and light machine guns all make their deadly appearance. For artillery (the real killer in action), Infernal Machines explores the ticklish intricacies of single creeping and double creeping barrage lines, interdiction fire, counter battery and suppression fire.
(from COA website)
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