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BGG랭킹
BGG전체 : 12010
WARGAMES : 1872
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
360-360 분
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연령
12+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
2.88 / 5
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디자이너
Ted Raicer
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아티스트
Beth Queman, Joe Youst
-
인원
게임 소개
1918년 초, 독일군과 연합군 사이의 참호전 교착 상태가 끝나가고 있었다. 독일군에 의해 개발된 새로운 소규모 부대 전술과 연합군을 위한 왕립 전차 군단의 등장은 수십 년 동안 전쟁을 지배할 새로운 교리를 약속했다. 문제는 '누가 누구를 이기고 펀치를 날릴 것인가'였다.
독일은 동방에서 러시아에 대항하여 결정적인 군사적 승리를 거두었다. 연합군은 새로운 미군의 도착을 축하하고 있었다. 어느 한쪽이 상대방의 국가적 의지를 꺾을 수 있다면 승리를 주장할 수 있다.
서부 전선의 모든 침묵은 종종 무시되는 전쟁에 초점을 맞춘 또 다른 테드 레이서 디자인입니다. 수년 동안 워게임 디자이너들은 제1차 세계대전을 여러 가지 이유로 기피했다. Ted Raicer는 거의 단독으로 Paths of Glory, Clash of Giants, "를 포함한 많은 디자인으로 1차 세계대전을 다시 전쟁 게임 지도에 올렸다.모두 조용...을(를) 참조하십시오.
전통적인 육각 전쟁 게임, "모두 조용..." 독일 상경단과 국가적 사기, 그리고 공급, 명령/통제 같은 전통적인 요소들을 포함하여 전쟁의 결과를 결정하는 데 도움이 되는 많은 주요 문제들을 우아하게 다루고 있다.
이 게임은 네 가지 시나리오를 포함하고 있다: "미카엘 작전" (개론 시나리오), "루덴도르프 공격", "연합군의 카운터오펜시브, 그리고 마지막으로 30시간의 캠페인 게임 "1918"이 나왔다.
독일은 동방에서 러시아에 대항하여 결정적인 군사적 승리를 거두었다. 연합군은 새로운 미군의 도착을 축하하고 있었다. 어느 한쪽이 상대방의 국가적 의지를 꺾을 수 있다면 승리를 주장할 수 있다.
서부 전선의 모든 침묵은 종종 무시되는 전쟁에 초점을 맞춘 또 다른 테드 레이서 디자인입니다. 수년 동안 워게임 디자이너들은 제1차 세계대전을 여러 가지 이유로 기피했다. Ted Raicer는 거의 단독으로 Paths of Glory, Clash of Giants, "를 포함한 많은 디자인으로 1차 세계대전을 다시 전쟁 게임 지도에 올렸다.모두 조용...을(를) 참조하십시오.
전통적인 육각 전쟁 게임, "모두 조용..." 독일 상경단과 국가적 사기, 그리고 공급, 명령/통제 같은 전통적인 요소들을 포함하여 전쟁의 결과를 결정하는 데 도움이 되는 많은 주요 문제들을 우아하게 다루고 있다.
이 게임은 네 가지 시나리오를 포함하고 있다: "미카엘 작전" (개론 시나리오), "루덴도르프 공격", "연합군의 카운터오펜시브, 그리고 마지막으로 30시간의 캠페인 게임 "1918"이 나왔다.
In early 1918, the trench warfare stalemate between the Germans and Allies was on the verge of ending. New small unit tactics developed by the Germans, and the advent of the Royal Tank Corps for the Allies, promised a new set of doctrines that would rule warfare for decades. The question was: who would beat whom to the punch?
The Germans were fresh from a decisive military victory in the East against Tsarist Russia. The Allies were celebrating the arrival of fresh U.S. troops. Either side could claim victory if it could break the national will of the other.
All Quiet on the Western Front is another Ted Raicer design focusing on this often neglected war. For many years, wargame designers shunned World War I for a variety of reasons: too dull, too static, too hard to reproduce the suicidal wave attacks waged by both sides. Ted Raicer almost single-handedly put WWI back on the wargaming map with a number of designs, including Paths of Glory, Clash of Giants, and "All Quiet...".
A traditional hex wargame, "All Quiet..." elegantly tackles a number of the key issues that help determine the outcome of the war, including German Stosstruppen and national morale, as well as more traditional elements like supply and command/control.
The game includes four scenarios: "Operation Michael" (an Introductory Scenario), "Ludendorff Attacks", "Allied Counteroffensive", and finally, the 30-hour campaign game, "1918".
The Germans were fresh from a decisive military victory in the East against Tsarist Russia. The Allies were celebrating the arrival of fresh U.S. troops. Either side could claim victory if it could break the national will of the other.
All Quiet on the Western Front is another Ted Raicer design focusing on this often neglected war. For many years, wargame designers shunned World War I for a variety of reasons: too dull, too static, too hard to reproduce the suicidal wave attacks waged by both sides. Ted Raicer almost single-handedly put WWI back on the wargaming map with a number of designs, including Paths of Glory, Clash of Giants, and "All Quiet...".
A traditional hex wargame, "All Quiet..." elegantly tackles a number of the key issues that help determine the outcome of the war, including German Stosstruppen and national morale, as well as more traditional elements like supply and command/control.
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