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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
John Goff
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아티스트
Paul Daly, Kim DeMulder, Ashe Marler, Andy Park, Alan Pollack, Jay Rosen, Kevin Sharpe, Loston Wallace
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인원
게임 소개
이 책은 다른 그레이트 레일워 확장의 새로운 규칙들을 모아 데들랜즈 RPG에서 미니어처 게임으로의 경험, 필링, 장치 및 변환을 위한 새로운 규칙들을 추가했다.
1장 시작: 개방형 볼리 소개:
'크라이 해머지!' '그레이트 레일 전쟁'이 시작된 이후 모든 규칙들이 바뀐 최신 정보를 알려드리겠습니다. 열띤 전투 중에 서너 권의 책을 뒤지고 싶어 하는 사람이 없기 때문에 이 장에서는 페이지 넘기는 데 집중하지 않고 상대를 통해 구멍을 내는 데 집중할 수 있도록 편리하게 결합했습니다.
여기 기존 규칙에 대한 몇 가지 변경과 확대가 있지만 그게 다가 아닙니다. 우리는 심지어 GRW 확장에서 지금까지 모든 새로운 능력과 무기들을 수집했습니다. 결투에 관한 완전한 규칙과 경험 많고 베테랑인 군대를 다루는 방법도 있다.
2장부터: Lay o' the Land 소개:
방금 어떻게 싸우는지 얘기했었는데 이제 어디서 싸우는지 얘기해보자 여기서는 GRW 규칙집에서 몇 가지 영역을 명확히 설명하지만 새로운 지역과 전투를 위한 낯선 지역도 제공합니다.
또한 이상한 로케인 철도 전사들이 마주칠 수 있는 상세한 섹션도 있습니다. 우린 이것들을 강화했고 영웅들에게 이상한 서부의 전초기지를 탐험할 수 있는 더 많은 이유를 줬어
제3장: 마법과 마법이 더 많이, 메이헴의 서론까지
대철도 전쟁 규칙집에선 주문자를 무장시키기 위해 열두 가지 주문을 외웠죠 그 이후로, 우리는 데드랜즈(Deadlands)의 넘쳐나는 새로운 불가사의한 선동과 평균적인 카우포크의 여행을 더욱 거칠게 만들 기적으로 가득 찬 이상한 서부 소책자를 내놓았습니다.
이 장에는 이러한 많은 새로운 주문의 GRW 변환이 수록되어 있다. 우리는 또한 게임에 나오는 모든 종류의 맞춤법에 대한 완전한 맞춤법 목록에 태클을 달았다.
제4장: 죽은 자의 살 빼기 서론
원래 그레이트 레일워 룰북에서 해로우드를 게임에 사용하는 것에 대한 기본적인 사항만 알려드렸습니다. 이 챕터에서는 해로우드 영웅을 만드는 방법에 대해 설명합니다. 또한 그들을 위한 특별한 장애물과 부트 힐 거절자들만이 사용할 수 있는 많은 파워가 있습니다. 우리는 또한 데드랜즈: 이상한 서부 롤플레잉 게임에서 당신의 해로우드 캐릭터를 변환하기 위한 가이드라인을 포함시켰다.
5장부터: 이상한 과학소개:
수많은 이상한 장치들이 전쟁터에 나타났어요 상대방을 충격에 빠뜨리는 총, 사람을 물속으로 움직이게 하는 기물, 심지어 증기 전기톱까지! 그리고 과학 분야에서 가장 최근의 발전이 있습니다: 연금술과 그것의 강력한 화학적 효과입니다.
1장 시작: 개방형 볼리 소개:
'크라이 해머지!' '그레이트 레일 전쟁'이 시작된 이후 모든 규칙들이 바뀐 최신 정보를 알려드리겠습니다. 열띤 전투 중에 서너 권의 책을 뒤지고 싶어 하는 사람이 없기 때문에 이 장에서는 페이지 넘기는 데 집중하지 않고 상대를 통해 구멍을 내는 데 집중할 수 있도록 편리하게 결합했습니다.
여기 기존 규칙에 대한 몇 가지 변경과 확대가 있지만 그게 다가 아닙니다. 우리는 심지어 GRW 확장에서 지금까지 모든 새로운 능력과 무기들을 수집했습니다. 결투에 관한 완전한 규칙과 경험 많고 베테랑인 군대를 다루는 방법도 있다.
2장부터: Lay o' the Land 소개:
방금 어떻게 싸우는지 얘기했었는데 이제 어디서 싸우는지 얘기해보자 여기서는 GRW 규칙집에서 몇 가지 영역을 명확히 설명하지만 새로운 지역과 전투를 위한 낯선 지역도 제공합니다.
또한 이상한 로케인 철도 전사들이 마주칠 수 있는 상세한 섹션도 있습니다. 우린 이것들을 강화했고 영웅들에게 이상한 서부의 전초기지를 탐험할 수 있는 더 많은 이유를 줬어
제3장: 마법과 마법이 더 많이, 메이헴의 서론까지
대철도 전쟁 규칙집에선 주문자를 무장시키기 위해 열두 가지 주문을 외웠죠 그 이후로, 우리는 데드랜즈(Deadlands)의 넘쳐나는 새로운 불가사의한 선동과 평균적인 카우포크의 여행을 더욱 거칠게 만들 기적으로 가득 찬 이상한 서부 소책자를 내놓았습니다.
이 장에는 이러한 많은 새로운 주문의 GRW 변환이 수록되어 있다. 우리는 또한 게임에 나오는 모든 종류의 맞춤법에 대한 완전한 맞춤법 목록에 태클을 달았다.
제4장: 죽은 자의 살 빼기 서론
원래 그레이트 레일워 룰북에서 해로우드를 게임에 사용하는 것에 대한 기본적인 사항만 알려드렸습니다. 이 챕터에서는 해로우드 영웅을 만드는 방법에 대해 설명합니다. 또한 그들을 위한 특별한 장애물과 부트 힐 거절자들만이 사용할 수 있는 많은 파워가 있습니다. 우리는 또한 데드랜즈: 이상한 서부 롤플레잉 게임에서 당신의 해로우드 캐릭터를 변환하기 위한 가이드라인을 포함시켰다.
5장부터: 이상한 과학소개:
수많은 이상한 장치들이 전쟁터에 나타났어요 상대방을 충격에 빠뜨리는 총, 사람을 물속으로 움직이게 하는 기물, 심지어 증기 전기톱까지! 그리고 과학 분야에서 가장 최근의 발전이 있습니다: 연금술과 그것의 강력한 화학적 효과입니다.
This book compiles new rules from the other Great Rail Wars expansions and adds new rules for experience, duelling, gadgets and conversions from Deadlands RPG to the miniatures game.
From Chapter One: Open Volleys Introduction:
In Cry Havoc! we're going to bring you up to date with all the rules changes since The Great Rail Wars began. Nobody wants to search through three or four books in the middle of a heated battle, so we've conveniently combined them in this chapter, letting you concentrate less on flipping pages and more on shooting holes through your opponent.
There are a few changes and expansions to the existing rules here, but that's not all. We've even collected all the new abilities and weapons from the GRW expansions to date. There are also the complete rules on duels and how to handle experienced and veteran troops.
From Chapter Two: The Lay o' the Land Introduction:
We just talked about how you fight your battles, and now we're going to talk about where you fight them. Here, we clarify a couple of areas from the GRW rulebook, but we also give you some new regions and strange locales for your battles.
There's also a section detailing the Strange Locales rail warriors may encounter. We've beefed these up and given the heroes more reason to explore these outposts of the Weird West.
From Chapter Three: More Magic, More Mayhem Introduction:
In the Great Rail Wars rulebook, we gave you about a dozen spells to arm your spellslingers. Since then, we've come out with a stampede of Deadlands: the Weird West sourcebooks filled with new arcane incantations and miracles to make the average cowpoke's ride even rougher.
This chapter contains the GRW conversions of many of those new spells. We've also tacked on complete spell lists for all the types of spellslingers in the game.
From Chapter Four: Fleshin' Out the Dead Introduction:
In the original Great Rail Wars rulebook, we gave you just the bare bones on using the Harrowed in your games. In this chapter, we show you how to make a Harrowed hero, plus we've got special Hindrances just for them, and a lot of powers only available only for these Boot Hill rejects. We've also included guidelines for converting your Harrowed character from the Deadlands: the Weird West roleplaying game.
From Chapter Five: The Miracles o' Weird Science Introduction:
There's a whole passel of strange devices that have found their way onto the battlefields. Guns that shock the opponent into next week, contraptions that let a man move underwater, and even steam-powered chainsaws! And there's the latest development in the area of science: alchemy and its potent chemical effects.
From Chapter One: Open Volleys Introduction:
In Cry Havoc! we're going to bring you up to date with all the rules changes since The Great Rail Wars began. Nobody wants to search through three or four books in the middle of a heated battle, so we've conveniently combined them in this chapter, letting you concentrate less on flipping pages and more on shooting holes through your opponent.
There are a few changes and expansions to the existing rules here, but that's not all. We've even collected all the new abilities and weapons from the GRW expansions to date. There are also the complete rules on duels and how to handle experienced and veteran troops.
From Chapter Two: The Lay o' the Land Introduction:
We just talked about how you fight your battles, and now we're going to talk about where you fight them. Here, we clarify a couple of areas from the GRW rulebook, but we also give you some new regions and strange locales for your battles.
There's also a section detailing the Strange Locales rail warriors may encounter. We've beefed these up and given the heroes more reason to explore these outposts of the Weird West.
From Chapter Three: More Magic, More Mayhem Introduction:
In the Great Rail Wars rulebook, we gave you about a dozen spells to arm your spellslingers. Since then, we've come out with a stampede of Deadlands: the Weird West sourcebooks filled with new arcane incantations and miracles to make the average cowpoke's ride even rougher.
This chapter contains the GRW conversions of many of those new spells. We've also tacked on complete spell lists for all the types of spellslingers in the game.
From Chapter Four: Fleshin' Out the Dead Introduction:
In the original Great Rail Wars rulebook, we gave you just the bare bones on using the Harrowed in your games. In this chapter, we show you how to make a Harrowed hero, plus we've got special Hindrances just for them, and a lot of powers only available only for these Boot Hill rejects. We've also included guidelines for converting your Harrowed character from the Deadlands: the Weird West roleplaying game.
From Chapter Five: The Miracles o' Weird Science Introduction:
There's a whole passel of strange devices that have found their way onto the battlefields. Guns that shock the opponent into next week, contraptions that let a man move underwater, and even steam-powered chainsaws! And there's the latest development in the area of science: alchemy and its potent chemical effects.
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