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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Richard Hutnik
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아티스트
-
인원
게임 소개
플레이어 수: 2명
게임의 대상: 모든 조각을 직교로 연결된 연속적인 조각 그룹으로 연결합니다.
장비: 게임 보드(외부 링의 각 숫자 공간은 4개의 공간으로 나뉩니다.) 빨간색 디스크 6개. 흰색 디스크 6개.
흰색이 먼저. 무작위로 뽑아서 화이트로.
각 플레이어는 한 명이 승리할 때까지 번갈아 가면서 자신의 피스를 움직인다.
조각에는 두 가지 유형의 움직임이 있다: 슬라이드 또는 점프:
슬라이드 무브먼트(slide movement)는 원하는 빈 공간에 착륙할 때까지 수평 또는 수직(더 크거나 더 작은 수의 공간)으로 무한대의 공간을 이동하는 것이다. 한 조각이 여러 빈 공간을 통과할 수 있지만 점유된 공간은 통과할 수 없습니다. 또한 한 조각은 처음 켜졌을 때와 같은 공간에 착륙할 수 없습니다.
점프 무브(Jump Move)는 수직 또는 수평으로 한 선수의 한 피스를 뛰어넘어 빈 공간에 착지하는 것을 말한다. 점프는 점프가 점유된 공간을 미끄러지는 것을 제외하고는 미끄럼틀과 같습니다. 한 조각이 한 개 이상의 피스를 뛰어넘을 수 없습니다.
게임 종료
6개의 피스를 모두 직교로 연결된 연속 피스 그룹(수직 및/수평 인접)으로 만든 첫 번째 플레이어가 게임에서 승리합니다.
게임의 대상: 모든 조각을 직교로 연결된 연속적인 조각 그룹으로 연결합니다.
장비: 게임 보드(외부 링의 각 숫자 공간은 4개의 공간으로 나뉩니다.) 빨간색 디스크 6개. 흰색 디스크 6개.
흰색이 먼저. 무작위로 뽑아서 화이트로.
각 플레이어는 한 명이 승리할 때까지 번갈아 가면서 자신의 피스를 움직인다.
조각에는 두 가지 유형의 움직임이 있다: 슬라이드 또는 점프:
슬라이드 무브먼트(slide movement)는 원하는 빈 공간에 착륙할 때까지 수평 또는 수직(더 크거나 더 작은 수의 공간)으로 무한대의 공간을 이동하는 것이다. 한 조각이 여러 빈 공간을 통과할 수 있지만 점유된 공간은 통과할 수 없습니다. 또한 한 조각은 처음 켜졌을 때와 같은 공간에 착륙할 수 없습니다.
점프 무브(Jump Move)는 수직 또는 수평으로 한 선수의 한 피스를 뛰어넘어 빈 공간에 착지하는 것을 말한다. 점프는 점프가 점유된 공간을 미끄러지는 것을 제외하고는 미끄럼틀과 같습니다. 한 조각이 한 개 이상의 피스를 뛰어넘을 수 없습니다.
게임 종료
6개의 피스를 모두 직교로 연결된 연속 피스 그룹(수직 및/수평 인접)으로 만든 첫 번째 플레이어가 게임에서 승리합니다.
Number of players: 2
Object of the game: Connect all of pieces into one orthogonally connected contiguous group of pieces.
Equipment: Game board (each number space of outer ring is divided up into four spaces). 6 red disks. 6 white disks.
White goes first. Randomly pick who will play white.
Each player alternates turns moving one of their pieces until one player wins.
Pieces have two types of moves, a slide or a jump:
A slide move consist of moving a piece vertically (towards the inside of the outer track or towards the outside) or horizontally (to a space of a larger or smaller number) an unlimited number of spaces until it lands on a desired empty space. A piece may slide through multiple empty spaces but NOT an occupied space. A piece also may not land on the same space it started its turn on.
A jump move consists of a piece jumping over a single piece of either player, vertically or horizontally and landing on an empty space. A jump is like a slide, except the jumping piece is sliding through an occupied space. A piece may not jump over more than one piece.
Ending the Game
The first player to get all 6 of his pieces into one orthogonally connected contiguous group of pieces (vertically and/or horizontally adjacent) wins the game.
Object of the game: Connect all of pieces into one orthogonally connected contiguous group of pieces.
Equipment: Game board (each number space of outer ring is divided up into four spaces). 6 red disks. 6 white disks.
White goes first. Randomly pick who will play white.
Each player alternates turns moving one of their pieces until one player wins.
Pieces have two types of moves, a slide or a jump:
A slide move consist of moving a piece vertically (towards the inside of the outer track or towards the outside) or horizontally (to a space of a larger or smaller number) an unlimited number of spaces until it lands on a desired empty space. A piece may slide through multiple empty spaces but NOT an occupied space. A piece also may not land on the same space it started its turn on.
A jump move consists of a piece jumping over a single piece of either player, vertically or horizontally and landing on an empty space. A jump is like a slide, except the jumping piece is sliding through an occupied space. A piece may not jump over more than one piece.
Ending the Game
The first player to get all 6 of his pieces into one orthogonally connected contiguous group of pieces (vertically and/or horizontally adjacent) wins the game.
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