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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-120 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Chris Hussey, Scott Jenkins
-
아티스트
Bryn Barnard, Steve Bryant, Malcolm Hee, Ernie Hernandez, Jeff Laubenstein, Larry MacDougall, Mike Nielsen
-
인원
게임 소개
첫 번째 권의 뒷면에서:
핫스폿...
위치:
...내구와 그 너머
작업 유형:
위험하고 더러울지도 몰라
급여율:
뭘 협상할 수 있지?
Mech가 없는 Merc보다 더 나쁜 건 'Mech and no contract!
- 데이비드 & 인용;에이스&인용;블랙투스
프리랜서 용병
Hot Spots(핫 스팟)는 사용자 지정 캠페인을 만드는 데 사용할 수 있는 계약을 제공합니다. 64개의 재현 가능한 계약은 특수부대에서 대대에 이르기까지 모든 규모의 부대에 포함된다.
Hot Spots에는 Game-Master의 책도 포함되어 있어 캠페인 커스터마이징은 물론 현재 이너스피어의 정치적 배경과 계약에 얽힌 실제 스토리에 대한 정보를 제공합니다. 핫 스팟은 배틀테크, 배틀스페이스, 배틀트룹스, 배틀포스, 멕워리어, 세컨드 에디션과 함께 사용할 수 있다.
핫 스팟. 이제 넌 진짜 필요한 걸 가졌어.
사용자 설명:
이러한 확장은 배틀포스처럼 완전한 박스 세트 패턴 확장이 아니라 하나의 볼륨이 아닌 두 개의 볼륨으로 구성된다는 점에서 배틀테크에게는 다소 이례적인 일이다. 이것은 전적으로 의도적인 것이었는데, 이 확장은 메크워리어를 포함한 당시 배틀테크 게임 시스템 대부분에서 사용되었기 때문이다. 제2판. 이 책의 첫 권은 게임스마스터용이며, 용병부대를 위한 계약과 캠페인 작성에 관한 정보를 담고 있으며, 두 번째 권은 첫 번째 권의 시나리오와 관련된 실제 실물 계약서를 포함하고 있으며, 그들이 계약을 쇼핑할 때 그룹에 넘겨주기 위한 것이다.
Hot Spots는 MechWarrior를 위한 단순한 지원 이상의 역할을 한다; 그것은 주변에 게임 캠페인을 구성하기에 적합한 세부 사항들로 가득 차 있고, 다양한 종류의 습격대나 수비대를 만드는 데 매우 유용한 가이드를 포함하고 있다. 특히 5종 하우스북, 주변 가이드 등 소스북에서 유닛 디테일을 기반으로 게임을 생성하는 데 유용하다.
따로 출시되긴 했지만, 이는 배틀의 동반 확장이다.'용병 핸드북' 같은 해에 개봉했어요
핫스폿...
위치:
...내구와 그 너머
작업 유형:
위험하고 더러울지도 몰라
급여율:
뭘 협상할 수 있지?
Mech가 없는 Merc보다 더 나쁜 건 'Mech and no contract!
- 데이비드 & 인용;에이스&인용;블랙투스
프리랜서 용병
Hot Spots(핫 스팟)는 사용자 지정 캠페인을 만드는 데 사용할 수 있는 계약을 제공합니다. 64개의 재현 가능한 계약은 특수부대에서 대대에 이르기까지 모든 규모의 부대에 포함된다.
Hot Spots에는 Game-Master의 책도 포함되어 있어 캠페인 커스터마이징은 물론 현재 이너스피어의 정치적 배경과 계약에 얽힌 실제 스토리에 대한 정보를 제공합니다. 핫 스팟은 배틀테크, 배틀스페이스, 배틀트룹스, 배틀포스, 멕워리어, 세컨드 에디션과 함께 사용할 수 있다.
핫 스팟. 이제 넌 진짜 필요한 걸 가졌어.
사용자 설명:
이러한 확장은 배틀포스처럼 완전한 박스 세트 패턴 확장이 아니라 하나의 볼륨이 아닌 두 개의 볼륨으로 구성된다는 점에서 배틀테크에게는 다소 이례적인 일이다. 이것은 전적으로 의도적인 것이었는데, 이 확장은 메크워리어를 포함한 당시 배틀테크 게임 시스템 대부분에서 사용되었기 때문이다. 제2판. 이 책의 첫 권은 게임스마스터용이며, 용병부대를 위한 계약과 캠페인 작성에 관한 정보를 담고 있으며, 두 번째 권은 첫 번째 권의 시나리오와 관련된 실제 실물 계약서를 포함하고 있으며, 그들이 계약을 쇼핑할 때 그룹에 넘겨주기 위한 것이다.
Hot Spots는 MechWarrior를 위한 단순한 지원 이상의 역할을 한다; 그것은 주변에 게임 캠페인을 구성하기에 적합한 세부 사항들로 가득 차 있고, 다양한 종류의 습격대나 수비대를 만드는 데 매우 유용한 가이드를 포함하고 있다. 특히 5종 하우스북, 주변 가이드 등 소스북에서 유닛 디테일을 기반으로 게임을 생성하는 데 유용하다.
따로 출시되긴 했지만, 이는 배틀의 동반 확장이다.'용병 핸드북' 같은 해에 개봉했어요
From the back of the first volume:
Hot Spots...
Location:
...The Inner Sphere and beyond
Type of Action:
...Dangerous, maybe dirty
Pay Rates:
...What can you negotiate?
"The only thing worse than a Merc without a 'Mech is having a 'Mech and no contract!"
- David "Ace" Blaketooth
Freelance Mercenary
Hot Spots gives you the contracts that you can use in the creation of your own custom campaigns. Sixty-four reproducible contracts are included for all sizes of units, from Special Forces to Battalions.
Hot Spots also includes a Game-Master's book, providing help with customizing your campaign as well as information on the current political background of the Inner Sphere, and the real stories behind the contracts. Hot Spots is for use with BattleTech, BattleSpace, BattleTroops, BattleForce and MechWarrior, Second Edition.
Hot Spots. Now you have what it really takes.
User comment:
This expansion is rather unusual for BattleTech, in that it's not a full box-set pattern expansion like BattleForce, but it consists of two volumes, rather than just one. This was entirely deliberate, as this expansion is for use across most of the BattleTech game systems of the time, which included Mechwarrior: Second Edition. The first volume of the book is intended for the Gamesmaster, and contains information on creating contracts and campaigns for mercenary units; the second volume contains actual mock-up contracts that relate to scenarios in the first volume, and is intended to be handed over to the group when they're shopping for contracts.
Hot Spots is more than a simple aid for MechWarrior, though; it's littered with detail suitable for constructing gaming campaigns around, and contains a very useful guide to generating various kinds of raiding party or garrison force. This is particularly useful for generating games based on unit details from sourcebooks such as the five assorted House Books, the Guide to the Periphery and the like.
Although it was released seperately, this is very much a companion expansion for BattleTech: The Mercenary's Handbook, and was released the same year.
Hot Spots...
Location:
...The Inner Sphere and beyond
Type of Action:
...Dangerous, maybe dirty
Pay Rates:
...What can you negotiate?
"The only thing worse than a Merc without a 'Mech is having a 'Mech and no contract!"
- David "Ace" Blaketooth
Freelance Mercenary
Hot Spots gives you the contracts that you can use in the creation of your own custom campaigns. Sixty-four reproducible contracts are included for all sizes of units, from Special Forces to Battalions.
Hot Spots also includes a Game-Master's book, providing help with customizing your campaign as well as information on the current political background of the Inner Sphere, and the real stories behind the contracts. Hot Spots is for use with BattleTech, BattleSpace, BattleTroops, BattleForce and MechWarrior, Second Edition.
Hot Spots. Now you have what it really takes.
User comment:
This expansion is rather unusual for BattleTech, in that it's not a full box-set pattern expansion like BattleForce, but it consists of two volumes, rather than just one. This was entirely deliberate, as this expansion is for use across most of the BattleTech game systems of the time, which included Mechwarrior: Second Edition. The first volume of the book is intended for the Gamesmaster, and contains information on creating contracts and campaigns for mercenary units; the second volume contains actual mock-up contracts that relate to scenarios in the first volume, and is intended to be handed over to the group when they're shopping for contracts.
Hot Spots is more than a simple aid for MechWarrior, though; it's littered with detail suitable for constructing gaming campaigns around, and contains a very useful guide to generating various kinds of raiding party or garrison force. This is particularly useful for generating games based on unit details from sourcebooks such as the five assorted House Books, the Guide to the Periphery and the like.
Although it was released seperately, this is very much a companion expansion for BattleTech: The Mercenary's Handbook, and was released the same year.
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