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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
180-180 분
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연령
15+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Christopher Fasulo
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아티스트
-
인원
게임 소개
Austerlitz에서의 놀라운 용기 - Telnitz는 나폴레옹 전쟁에 대한 GSI의 첫 번째 제안입니다. 이 게임은 1805년 12월 아우스터리츠 전투의 전술 레벨 전투와 전술에 초점을 맞추고 있다.
이 게임은 다양한 전투력을 특징으로 한다. 순서는 10분이다. 규칙은 7개의 전장 운영 체제를 기반으로 모델링되어 쉽게 이해하고 배울 수 있습니다.이런 수준의 다른 게임들과는 달리 규칙이 엄청나지는 않을 거예요.병력의 대체는 스트래글러를 전투에 복귀시키는 것으로 이루어진다.다양한 전투력, 정예 부대, 질서 수준이 특징입니다.유닛은 일정량의 유닛에서 시작하여 유닛을 잃으면 능력이 저하됩니다.
벅쇼덴은 프랑스군이 너무 약했기 때문에 프라첸 고원에서 내려와 바로 공격했다.아침 7시에 철의 마샬인 다부가 곧 도착하여 방어선을 구축하여 연합군을 격퇴할 것이라는 것을 거의 알지 못했다.
데스 라이드 시리즈와 비슷하게 이 게임은 플레이어들이 아우스터리츠 전투의 더 큰 괴물로 만들 수 있는 첫 번째 게임이다. 다시 한번 비판적인 사고를 통해 선수들은 그들의 군대의 정확한 편성과 배치를 알아낼 수 있을 것이다. 보병부대는 중대급, 기병부대는 대대급, 포병부대는 대대급이다. 이 세부 게임의 규칙은 명확하고 간결하게 여러분을 놀라게 할 것입니다.
이 게임은 다양한 전투력을 특징으로 한다. 순서는 10분이다. 규칙은 7개의 전장 운영 체제를 기반으로 모델링되어 쉽게 이해하고 배울 수 있습니다.이런 수준의 다른 게임들과는 달리 규칙이 엄청나지는 않을 거예요.병력의 대체는 스트래글러를 전투에 복귀시키는 것으로 이루어진다.다양한 전투력, 정예 부대, 질서 수준이 특징입니다.유닛은 일정량의 유닛에서 시작하여 유닛을 잃으면 능력이 저하됩니다.
벅쇼덴은 프랑스군이 너무 약했기 때문에 프라첸 고원에서 내려와 바로 공격했다.아침 7시에 철의 마샬인 다부가 곧 도착하여 방어선을 구축하여 연합군을 격퇴할 것이라는 것을 거의 알지 못했다.
데스 라이드 시리즈와 비슷하게 이 게임은 플레이어들이 아우스터리츠 전투의 더 큰 괴물로 만들 수 있는 첫 번째 게임이다. 다시 한번 비판적인 사고를 통해 선수들은 그들의 군대의 정확한 편성과 배치를 알아낼 수 있을 것이다. 보병부대는 중대급, 기병부대는 대대급, 포병부대는 대대급이다. 이 세부 게임의 규칙은 명확하고 간결하게 여러분을 놀라게 할 것입니다.
Incredible Courage at Austerlitz - Telnitz is GSI's first offering on Napoleonic warfare. The game focuses on tactical level combat and maneuver during the Battle of Austerlitz in December 1805.
The game features variable combat strengths. Turns are 10 minutes of time. The rules are modeled around the seven battlefield operating systems which make them easily understood and easy to learn. Unlike other games at this level the rules will not be massive. Troop replacements are generated by returning stragglers to the battle. A few features are variable combat strengths, elite units, and levels of order. Units start with a certain amount of these and as they lose them their abilities are reduced.
Buxhowden came down off the Pratzen Heights to attack the French right since it was so weak. Little did he know that while this was true at 0700 in the morning the Iron Marshall, Davout, would arrive shortly and provide the bulwark against which the defense would halt and then throw back the Coalition forces.
Similar to the Death Ride series this game is the first of many that wplayers will be able to build into a larger monster of the Austerlitz battle. Again critical thinking will allow the players to figure out the correct formations and deployment of their troops. Infantry units are modeled at the company level, cavalry at the squadron level, and artillery at the section level. The rules for this detailed game will surprise you with their clarity and brevity.
The game features variable combat strengths. Turns are 10 minutes of time. The rules are modeled around the seven battlefield operating systems which make them easily understood and easy to learn. Unlike other games at this level the rules will not be massive. Troop replacements are generated by returning stragglers to the battle. A few features are variable combat strengths, elite units, and levels of order. Units start with a certain amount of these and as they lose them their abilities are reduced.
Buxhowden came down off the Pratzen Heights to attack the French right since it was so weak. Little did he know that while this was true at 0700 in the morning the Iron Marshall, Davout, would arrive shortly and provide the bulwark against which the defense would halt and then throw back the Coalition forces.
Similar to the Death Ride series this game is the first of many that wplayers will be able to build into a larger monster of the Austerlitz battle. Again critical thinking will allow the players to figure out the correct formations and deployment of their troops. Infantry units are modeled at the company level, cavalry at the squadron level, and artillery at the section level. The rules for this detailed game will surprise you with their clarity and brevity.
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