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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-15 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
M. Labruyère
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아티스트
-
인원
게임 소개
결투 마스터즈(Duel Masters)는 각 플레이어가 (지도의 반대쪽 끝에서 시작하는) 게임 피스의 체인을 구축하여 상대의 출발 위치에 도달해야 하는 추상적인 2인용 게임이다.
이 게임은 45° 회전하는 정사각형 격자에서 진행된다. 그 곡들은 바둑처럼 교차로에서 연주된다. 각 선수는 3개의 피스를 자신의 출발 위치에 놓고, 한 번에 3개의 피스를 번갈아 연주한다. 피스는 플레이어의 다른 피스와 연결되어 있는 한 어디에서나 플레이할 수 있습니다. 상대방의 피스는 그 위에서 다른 피스를 연주함으로써 뺏을 수 있으며, 이것은 상대의 체인을 끊을 수 있다. 한 번 피스를 가져가면 그 피스가 있는 공간을 다시 가져갈 수 없으며, 피스를 가져간 플레이어의 통제력을 유지합니다.
두 출발 위치 사이에 중단 없는 체인이 만들어지면 체인을 만든 플레이어가 우승자로 선언된다.
이 게임은 45° 회전하는 정사각형 격자에서 진행된다. 그 곡들은 바둑처럼 교차로에서 연주된다. 각 선수는 3개의 피스를 자신의 출발 위치에 놓고, 한 번에 3개의 피스를 번갈아 연주한다. 피스는 플레이어의 다른 피스와 연결되어 있는 한 어디에서나 플레이할 수 있습니다. 상대방의 피스는 그 위에서 다른 피스를 연주함으로써 뺏을 수 있으며, 이것은 상대의 체인을 끊을 수 있다. 한 번 피스를 가져가면 그 피스가 있는 공간을 다시 가져갈 수 없으며, 피스를 가져간 플레이어의 통제력을 유지합니다.
두 출발 위치 사이에 중단 없는 체인이 만들어지면 체인을 만든 플레이어가 우승자로 선언된다.
Duel Masters is an abstract two-player game in which each player (starting at opposite ends of the map) must reach the opponent's starting position by building a chain of game pieces.
The game is played on a square grid rotated 45°. The pieces are played on intersections, like Go. Each player puts 3 of her pieces in her starting position, then players take turn playing three pieces at a time. Pieces can be played anywhere as long as they are connected to another of the player's pieces. The opponent's pieces can be taken by playing another piece on top of them, which can sever the opponent's chain. Once a piece is taken, the space it's in can't be taken again, it remains in control of the player who took the piece.
Once an uninterrupted chain is built between the two starting positions, the player who built the chain is declared winner.
The game is played on a square grid rotated 45°. The pieces are played on intersections, like Go. Each player puts 3 of her pieces in her starting position, then players take turn playing three pieces at a time. Pieces can be played anywhere as long as they are connected to another of the player's pieces. The opponent's pieces can be taken by playing another piece on top of them, which can sever the opponent's chain. Once a piece is taken, the space it's in can't be taken again, it remains in control of the player who took the piece.
Once an uninterrupted chain is built between the two starting positions, the player who built the chain is declared winner.
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