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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Robert Hemminger
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아티스트
Robert Hemminger
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인원
게임 소개
동굴소녀는 S&G 전투 시스템을 선사시대로 가져갑니다. 이 게임에서 샤르라는 이름의 동굴 소녀는 공룡과 생존을 위해 경쟁해야 합니다. 게임의 각 캐릭터는 전투에서 사용될 수 있는 그들의 전투 능력을 나타내는 여러 개의 카드와 함께 나온다. 게임에는 몇 가지 시나리오가 포함되어 있습니다.
각 턴마다 플레이어는 최대 두 가지 동작을 취할 수 있는 캐릭터를 활성화한다. 캐릭터는 근거리 공격을 위해 1제곱 거리에 있는 적을 공격하거나 멀리 있는 적을 위해 원거리 공격을 사용할 수 있습니다. 싸움은 무기의 힘, 캐릭터의 공격력, 적의 방어력을 기반으로 한다. 히트 포인트는 공격의 힘인 2D6을 통해 계산됩니다. 예를 들어, 어떤 공격이 총 힘이 6이고 10이 굴려져 있다면, 그 공격은 4의 힘을 갖게 된다. 승리는 캐릭터가 3번의 완전한 턴을 쉬지 않고 보드의 특정 부분에 머무르게 함으로써 달성된다.
각 턴마다 플레이어는 최대 두 가지 동작을 취할 수 있는 캐릭터를 활성화한다. 캐릭터는 근거리 공격을 위해 1제곱 거리에 있는 적을 공격하거나 멀리 있는 적을 위해 원거리 공격을 사용할 수 있습니다. 싸움은 무기의 힘, 캐릭터의 공격력, 적의 방어력을 기반으로 한다. 히트 포인트는 공격의 힘인 2D6을 통해 계산됩니다. 예를 들어, 어떤 공격이 총 힘이 6이고 10이 굴려져 있다면, 그 공격은 4의 힘을 갖게 된다. 승리는 캐릭터가 3번의 완전한 턴을 쉬지 않고 보드의 특정 부분에 머무르게 함으로써 달성된다.
Cave Girl takes the S&G combat system to prehistoric times. In this game, a cave girl named Sharr must compete for her existence with dinosaurs. each character in the game comes with several cards designating their fighting abilities which can be used in battle. There are several scenarios included with the game.
Each turn, players activate a character which can take up to two actions, including fight, move, rest, climb, or stand/go prone. Characters can attack enemies that are one square away for melee attack or may use ranged attack for enemies further away. Fighting is based on power of the weapon, power of the character's attack strength, and power of the enemies defense strike. The hit points are calculated via 2D6 - the power of the attack. For example, if an attack had a total strength of 6 and a 10 was rolled, the attack would have a power of 4. Victory is achieved by having a character remain on a certain part of the board for three complete uninterrupted turns.
Each turn, players activate a character which can take up to two actions, including fight, move, rest, climb, or stand/go prone. Characters can attack enemies that are one square away for melee attack or may use ranged attack for enemies further away. Fighting is based on power of the weapon, power of the character's attack strength, and power of the enemies defense strike. The hit points are calculated via 2D6 - the power of the attack. For example, if an attack had a total strength of 6 and a 10 was rolled, the attack would have a power of 4. Victory is achieved by having a character remain on a certain part of the board for three complete uninterrupted turns.
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