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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Robert Hemminger
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아티스트
Robert Hemminger
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인원
게임 소개
히어로즈 주식회사 8은 히어로즈 주식회사로의 확장이다. 이 확장에서 스타걸이라는 이름의 새로운 영웅이 범죄와 싸우기 위해 막 그녀의 힘을 사용하기 시작했다. 스톰 퀸이라는 이름의 악당이 먼 행성에서 온 주민들을 정복하기 위해 지구로 왔습니다. 그녀를 막는 것은 스타걸과 다른 영웅들에게 달려있다.
이 게임은 캐릭터를 구매하기 위해 포인트 시스템을 사용합니다. 플레이어들은 최고의 그룹을 만들기 위해 그들의 영웅과 악당에게 40점을 쓸 수 있습니다. 이 게임은 다른 스틸과 글로리 게임의 핵심 규칙을 따르지만 슈퍼 히어로 격투 기술을 수용하기 위해 새로운 규칙을 추가했다.
각 턴마다 플레이어는 최대 두 가지 동작을 취할 수 있는 캐릭터를 활성화한다. 캐릭터는 근거리 공격을 위해 1제곱 거리에 있는 적을 공격하거나 멀리 있는 적을 위해 원거리 공격을 사용할 수 있습니다. 싸움은 무기의 힘, 캐릭터의 공격력, 적의 방어력을 기반으로 한다. 히트 포인트는 공격의 힘인 2D6을 통해 계산됩니다. 예를 들어, 어떤 공격이 총 힘이 6이고 10이 굴려져 있다면, 그 공격은 4의 힘을 갖게 된다. 승리는 캐릭터가 3번의 완전한 턴을 쉬지 않고 보드의 특정 부분에 머무르게 함으로써 달성된다.
이 게임은 캐릭터를 구매하기 위해 포인트 시스템을 사용합니다. 플레이어들은 최고의 그룹을 만들기 위해 그들의 영웅과 악당에게 40점을 쓸 수 있습니다. 이 게임은 다른 스틸과 글로리 게임의 핵심 규칙을 따르지만 슈퍼 히어로 격투 기술을 수용하기 위해 새로운 규칙을 추가했다.
각 턴마다 플레이어는 최대 두 가지 동작을 취할 수 있는 캐릭터를 활성화한다. 캐릭터는 근거리 공격을 위해 1제곱 거리에 있는 적을 공격하거나 멀리 있는 적을 위해 원거리 공격을 사용할 수 있습니다. 싸움은 무기의 힘, 캐릭터의 공격력, 적의 방어력을 기반으로 한다. 히트 포인트는 공격의 힘인 2D6을 통해 계산됩니다. 예를 들어, 어떤 공격이 총 힘이 6이고 10이 굴려져 있다면, 그 공격은 4의 힘을 갖게 된다. 승리는 캐릭터가 3번의 완전한 턴을 쉬지 않고 보드의 특정 부분에 머무르게 함으로써 달성된다.
Heroes Inc 8 is an expansion to Heroes Inc. In this expansion, a new hero named Star Girl has just started using her powers to fight crime. A villain, named Storm Queen, from a distant planet has come to Earth to conquer the inhabitants. It's up to Star Girl and the other heroes to stop her.
The game uses a points system to buy characters with. Players have 40 points to spend on their heroes and villains in order to build the best group. The game follows the core rules of the other Steel and Glory games but adds new rules to accommodate for super hero fighting techniques.
Each turn, players activate a character which can take up to two actions, including fight, move, rest, climb, or stand/go prone. Characters can attack enemies that are one square away for melee attack or may use ranged attack for enemies further away. Fighting is based on power of the weapon, power of the character's attack strength, and power of the enemies defense strike. The hit points are calculated via 2D6 - the power of the attack. For example, if an attack had a total strength of 6 and a 10 was rolled, the attack would have a power of 4. Victory is achieved by having a character remain on a certain part of the board for three complete uninterrupted turns.
The game uses a points system to buy characters with. Players have 40 points to spend on their heroes and villains in order to build the best group. The game follows the core rules of the other Steel and Glory games but adds new rules to accommodate for super hero fighting techniques.
Each turn, players activate a character which can take up to two actions, including fight, move, rest, climb, or stand/go prone. Characters can attack enemies that are one square away for melee attack or may use ranged attack for enemies further away. Fighting is based on power of the weapon, power of the character's attack strength, and power of the enemies defense strike. The hit points are calculated via 2D6 - the power of the attack. For example, if an attack had a total strength of 6 and a 10 was rolled, the attack would have a power of 4. Victory is achieved by having a character remain on a certain part of the board for three complete uninterrupted turns.
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