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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-120 분
-
연령
0+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
이 확장은 원래 통신 주문을 통해서만 가능했고 지금은 절판되었습니다.
규칙집에서:
Pits & Traps는 워해머 퀘스트의 보충물로, 어떤 탐험가든 두 개의 새로운 지역을 탐험할 수 있게 해준다. 새로운 지역이 위험하기는 하지만, 그들은 모험을 할 만큼 충분히 용감하거나 무모한 사람들에게 풍부한 보상을 제공한다.
새로운 보드 섹션을 사용할 때 던전의 건설자가 자신의 은신처(즉, 목표 방)를 가장 사나운 전사들에 의해 보호되는 추가 전실(전실)로 보호하기로 결정했다고 가정합니다. 그는 또한 지하감옥의 출구에 더 가까운 다른 부분으로 통하는 비밀문들로 가려진 목적의 방으로 가는 지름길을 만들었다. 분명 위대하고, 강력하며, 무엇보다도 부유한 개인만이 그러한 안전장치를 마련할 수 있기 때문에, 던전의 끝에서 찾을 수 있을 것으로 예상되는 보상은 평소보다 다소 더 큽니다.
규칙집에서:
Pits & Traps는 워해머 퀘스트의 보충물로, 어떤 탐험가든 두 개의 새로운 지역을 탐험할 수 있게 해준다. 새로운 지역이 위험하기는 하지만, 그들은 모험을 할 만큼 충분히 용감하거나 무모한 사람들에게 풍부한 보상을 제공한다.
새로운 보드 섹션을 사용할 때 던전의 건설자가 자신의 은신처(즉, 목표 방)를 가장 사나운 전사들에 의해 보호되는 추가 전실(전실)로 보호하기로 결정했다고 가정합니다. 그는 또한 지하감옥의 출구에 더 가까운 다른 부분으로 통하는 비밀문들로 가려진 목적의 방으로 가는 지름길을 만들었다. 분명 위대하고, 강력하며, 무엇보다도 부유한 개인만이 그러한 안전장치를 마련할 수 있기 때문에, 던전의 끝에서 찾을 수 있을 것으로 예상되는 보상은 평소보다 다소 더 큽니다.
This expansion was originally available only through mail-order and is now out of print.
From the rulebook:
Pits & Traps is a Warhammer Quest supplement that allows any party of adventurers that is bold enough to add two new areas to any dungeon they explore. While the new areas are dangerous, they offer rich rewards to those brave enough, or foolhardy enough, to venture into them.
When you use the new board sections it is assumed that the builder of the dungeon has decided to protect his lair (i.e. the objective room) with an additional ante-chamber protected by some of his fiercest warriors. He has also built in a short-cut to the objective room, concealed by secret doors, which leads to another part of the dungeon closer to the exit. Obviously only a great, powerful and, above all, rich individual could afford such safe-guards, so the rewards you expect to find at the end of the dungeon are somewhat greater than they would normally be.
From the rulebook:
Pits & Traps is a Warhammer Quest supplement that allows any party of adventurers that is bold enough to add two new areas to any dungeon they explore. While the new areas are dangerous, they offer rich rewards to those brave enough, or foolhardy enough, to venture into them.
When you use the new board sections it is assumed that the builder of the dungeon has decided to protect his lair (i.e. the objective room) with an additional ante-chamber protected by some of his fiercest warriors. He has also built in a short-cut to the objective room, concealed by secret doors, which leads to another part of the dungeon closer to the exit. Obviously only a great, powerful and, above all, rich individual could afford such safe-guards, so the rewards you expect to find at the end of the dungeon are somewhat greater than they would normally be.
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