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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-8 명
BGG추천: 1-3 명 -
게임시간
240-240 분
-
연령
0+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.33 / 5
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디자이너
Michael Scott Kurtick
-
아티스트
Jerry Carson, Michael Scott Kurtick
-
인원
게임 소개
규칙 책자에서 다음을 참조하십시오.
11개의 흥미진진한 시나리오는 이국적인 무기로 우주 깊은 곳에서 싸운 미래형 인간 대 인간 전투를 재현합니다. 전쟁 게이머와 Hugo 후보 George Alex Effinger를 포함한 공상과학 팬들에 의해 게임의 용이성과 빠른 액션에 대한 철저한 테스트를 거쳤습니다.
부대에는 인간(강력 갑옷을 입은 해병대뿐만 아니라 경무장한 용병 및 민병대), '펠리노이드' 샤안트라, 파충류 티라나가 포함된다. 무기는 니들러, 레이저에서부터 썬건, 핵탄에 이르기까지 다양하다.
각 턴 유닛이 턴 도중 수행되는 기능(이동, 점화, 재로드 등)을 서면으로 '프로그래밍'하기 전에. 이것은 때때로 우스꽝스러울 정도로 불행한 결과로 이어집니다.
11개의 흥미진진한 시나리오는 이국적인 무기로 우주 깊은 곳에서 싸운 미래형 인간 대 인간 전투를 재현합니다. 전쟁 게이머와 Hugo 후보 George Alex Effinger를 포함한 공상과학 팬들에 의해 게임의 용이성과 빠른 액션에 대한 철저한 테스트를 거쳤습니다.
부대에는 인간(강력 갑옷을 입은 해병대뿐만 아니라 경무장한 용병 및 민병대), '펠리노이드' 샤안트라, 파충류 티라나가 포함된다. 무기는 니들러, 레이저에서부터 썬건, 핵탄에 이르기까지 다양하다.
각 턴 유닛이 턴 도중 수행되는 기능(이동, 점화, 재로드 등)을 서면으로 '프로그래밍'하기 전에. 이것은 때때로 우스꽝스러울 정도로 불행한 결과로 이어집니다.
From the rules booklet:
"11 exciting scenarios recreate futuristic man-to-alien combat fought in the depths of space with exotic weapons. Thoroughly tested for ease of play and fast action by experienced war gamers and science fiction fans, including Hugo-nominee George Alec Effinger."
Units include humans (marines in powered armor as well as lighter armed and armored mercenaries and militia), the 'felinoid' Shaanthra, and the reptilian T'Rana. Weapons range from needlers and lasers up to Sun Guns and nuclear grenades.
Before each turn units are 'programmed' with the functions they will perform during the turn (move, fire, reload, etc.) in writing. This sometimes leads to hilariously unfortunate outcomes.
"11 exciting scenarios recreate futuristic man-to-alien combat fought in the depths of space with exotic weapons. Thoroughly tested for ease of play and fast action by experienced war gamers and science fiction fans, including Hugo-nominee George Alec Effinger."
Units include humans (marines in powered armor as well as lighter armed and armored mercenaries and militia), the 'felinoid' Shaanthra, and the reptilian T'Rana. Weapons range from needlers and lasers up to Sun Guns and nuclear grenades.
Before each turn units are 'programmed' with the functions they will perform during the turn (move, fire, reload, etc.) in writing. This sometimes leads to hilariously unfortunate outcomes.
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