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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: 1+-1+ 명 -
게임시간
240-240 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
3.60 / 5
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디자이너
Paul Fasoldt
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아티스트
John H. Butterfield
-
인원
게임 소개
사용자 요약
1944년 9월. 너희 분대는 반격을 위해 소집되는 독일 증원군을 찾기 위해 사단보다 먼저 정찰하고 있다. 자네 분대는 중요한 갈림길에 있는 작은 마을에 도착했네 본부에서 자네에게 이 지역에 적의 움직임을 보고하라고 명령했네
1985년 빅토리 게임스 인사이더 #7에서 처음 출판되었다. 이 시나리오는 오리지널 매복! 게임의 추가 미션(미션 VI1: 트래픽 컨트롤)을 제공합니다. 이 시나리오의 디자이너인 Paul Fasoldt는 계속해서 매복을 디자인할 것입니다! 1987년 실버 스타 모듈.
이 시나리오는 신형 무기 유형(플라메트로어)에 대한 규칙과 함께 신형 차량(경기관총, 하프트랙, 사이드카를 장착한 오토바이, 트럭)에 대한 4가지 요약을 포함한다.
추가로 시나리오는 3페이지 분량의 단락, 4가지 조건을 보여주는 2개의 양면 미션 카트리지(정상 중량 용지에 인쇄), 11개의 캐릭터/차량 카드(정상 중량 용지에 인쇄됨)로 구성되어 있습니다.
1944년 9월. 너희 분대는 반격을 위해 소집되는 독일 증원군을 찾기 위해 사단보다 먼저 정찰하고 있다. 자네 분대는 중요한 갈림길에 있는 작은 마을에 도착했네 본부에서 자네에게 이 지역에 적의 움직임을 보고하라고 명령했네
1985년 빅토리 게임스 인사이더 #7에서 처음 출판되었다. 이 시나리오는 오리지널 매복! 게임의 추가 미션(미션 VI1: 트래픽 컨트롤)을 제공합니다. 이 시나리오의 디자이너인 Paul Fasoldt는 계속해서 매복을 디자인할 것입니다! 1987년 실버 스타 모듈.
이 시나리오는 신형 무기 유형(플라메트로어)에 대한 규칙과 함께 신형 차량(경기관총, 하프트랙, 사이드카를 장착한 오토바이, 트럭)에 대한 4가지 요약을 포함한다.
추가로 시나리오는 3페이지 분량의 단락, 4가지 조건을 보여주는 2개의 양면 미션 카트리지(정상 중량 용지에 인쇄), 11개의 캐릭터/차량 카드(정상 중량 용지에 인쇄됨)로 구성되어 있습니다.
User Summary
"September 1944. Your squad has been scouting ahead of the division in an attempt to locate German Reinforcements reported to be gathering for a counterattack. Your squad has reached a small village at a vital crossroads. Headquarters has ordered you to stay put and report any enemy movement in the area."
Originally published in Victory Games Insider #7 (1985). This scenario provides an additional mission (Mission VI1: Traffic Control) for the original Ambush! game. The designer of this scenario, Paul Fasoldt, would go on to design the Ambush! Silver Star module in 1987.
This scenario includes rules for a new weapon type (the Flamethrower), along with 4 summaries for new vehicles (Armored Car with Light Machine Gun, Halftrack, Motorcycle with Sidecar, & Truck).
Additionally the scenario comes with 3 pages of Paragraphs, 2 double-sided Mission Cartridges showing 4 conditions (printed on normal weight paper), and a sheet with 11 Character/Vehicle Cards (also printed on normal weight paper).
"September 1944. Your squad has been scouting ahead of the division in an attempt to locate German Reinforcements reported to be gathering for a counterattack. Your squad has reached a small village at a vital crossroads. Headquarters has ordered you to stay put and report any enemy movement in the area."
Originally published in Victory Games Insider #7 (1985). This scenario provides an additional mission (Mission VI1: Traffic Control) for the original Ambush! game. The designer of this scenario, Paul Fasoldt, would go on to design the Ambush! Silver Star module in 1987.
This scenario includes rules for a new weapon type (the Flamethrower), along with 4 summaries for new vehicles (Armored Car with Light Machine Gun, Halftrack, Motorcycle with Sidecar, & Truck).
Additionally the scenario comes with 3 pages of Paragraphs, 2 double-sided Mission Cartridges showing 4 conditions (printed on normal weight paper), and a sheet with 11 Character/Vehicle Cards (also printed on normal weight paper).
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