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ZAP 'EM (Zombie Attack Prevention and Extermination Machine) (2011)
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  • 인원

    1-2 명

    BGG추천: 2-2 명
  • 게임시간

    0-0 분

  • 연령

    10+

    BGG추천: 12+
  • 게임 난이도

    0.00 / 5

게임 소개

여러분은 작은 시골 마을의 발명가이자 기술자입니다. 이 지역을 휩쓸고 있는 좀비들의 파도에 대한 뉴스가 전해지면, 당신은 즉시 그들을 막을 수 있는 방법을 찾는다. 좀비 공격 방지 및 박멸 머신(당신의 기억하기 쉬운 이름에 대한 특유한 통찰력으로 ZAP &lsquo가 됨)을 만듦으로써.가장 심각한 좀비 침략도 견뎌낼 수 있게 해줬습니다 불행하게도, ZAP’EM은 운영비가 비싼 편이고, 짓고 나니 현금이 많이 모자라네요. 당신은 당신의 독창성을 돈벌이 계획으로 바꾸기로 결심합니다. 좀비 사냥 능력을 대여함으로써 당신은 마을에서 가장 부유하고 존경받는 사람 중 한 명이 될 수 있습니다. 즉, 애초에 이 좀비들을 모두 죽일 수 있다고 가정하면...

게임을 시작할 때 집, 건물, 지형적 특징, 그리고 물론 좀비를 나타내는 타일을 배치합니다. 좀비들이 보드를 돌아다니며 주민들을 공포에 떨게 할 때, 당신은 그들을 쫓아가서 ZAP 'EM! 만약 여러분이 운이 좋다면, 여러분은 약간의 현금을 벌 수도 있습니다! 마을에 있는 모든 좀비를 죽여서 게임에서 이기세요. 또한 높은 점수(게임 종료 시 보유하고 있는 현금의 양)를 추적할 수 있습니다. 다른 옵션으로는 다양한 난이도와 여러 게임을 함께 묶을 수 있는 캠페인 시스템이 있습니다.
You are an inventor and engineer in a small rural town. When news comes of a wave of zombies sweeping over the region, you immediately turn to a way to stop them. By creating the Zombie Attack Prevention and Extermination Machine (which, with your characteristic acumen for catchy names, becomes the ZAP ‘EM), you have enabled your town to weather even the most severe zombie invasion. Unfortunately, the ZAP’EM is rather expensive to run, and after building it you are pretty short on cash. You decide to turn your ingenuity into a money-making scheme. By renting out your zombie-slaying capabilities, you can become one of the richest and most respected people in town. That is, assuming you can kill all these zombies in the first place...

At the beginning of the game you will place tiles representing homes, buildings, and terrain features-and, of course, zombies. As the zombies spawn and move around the board terrorizing (and killing) the inhabitants, you must chase them down and ZAP 'EM! If you are lucky, you may even earn some cash! Win the game by killing every zombie in town. You can also keep track of your high score (the amount of cash you have at the end of the game.) Other options include varying difficulty levels and a campaign system that allows you to string multiple games together.

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