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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-4 명 -
게임시간
20-20 분
-
연령
4+
BGG추천: 4+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
Hajo Bücken, Dirk Hanneforth
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아티스트
Doris Matthäus
-
인원
게임 소개
Schlängeln에서는 플레이어들이 화려한 줄무늬 뱀을 덤불 뒤에서 유인하여 간식을 훔친 불량배들을 공격한다.
아니, 그건 옳지 않아. 그들은 자신의 내적 만족과 게임에서 이길 수 있는 능력을 위해 뱀을 유인하고 싶어한다. 뱀을 앞으로 불러내기 위해서는 좋은 기억력과 올바른 질문을 통해 뱀의 색깔을 적절하게 추측해야 합니다. 뱀을 가장 많이 유인하는 사람이 게임에서 이깁니다.
그 게임은 20마리의 판지뱀과 함께 한다. 각각의 뱀은 세 개의 색깔의 고리를 가지고 있다. 게임이 시작될 때, 각 플레이어는 세 마리의 뱀을 받고, 뱀의 머리가 화면 아래에 튀어나와 있다.
이제, 차례로, 선수들은 다른 선수에게 색깔을 요청하게 된다. 그런 다음 플레이어는 화면 뒤에 있는 뱀에 기반하여 대응해야 합니다.
만약 플레이어가 화면 뒤에 첫 번째 색깔의 링을 가진 뱀을 하나 이상 가지고 있다면, 플레이어는 "로 응답한다.네!" 그리고 그 뱀들을 스크린 아래에서 앞으로 밀어서 다른 플레이어들에게 색깔 있는 링이 보이도록 합니다. 이제 질문하는 플레이어가 다른 질문을 할 수 있습니다.
그렇지 않지만 하나 이상의 뱀이 화면 뒤에 있는 같은 색의 고리를 가지고 있다면 플레이어는 "로 응답한다.나중에!"
만약 뱀의 반지가 없다면, 플레이어는 "불행한"으로 반응합니다!
화면 아래에서 뱀을 완전히 밀어내면 물어보는 플레이어가 뱀을 얻고, 뱀을 밀어낸 플레이어는 공급장치에서 새 뱀을 꺼내 화면 뒤에 배치한다. 이 경우 질문하는 선수의 차례가 끝납니다.
게임을 하는 동안 두 번, 플레이어는 마법의 플루트를 사용할 수 있는데, 이것은 한 가지 색이 아닌 다른 모든 플레이어에게 색깔을 묻는 질문을 지시할 수 있게 한다.
모든 뱀이 덤불에서 유인되면 게임은 끝납니다. 뱀을 가장 많이 모은 플레이어가 이깁니다.
아니, 그건 옳지 않아. 그들은 자신의 내적 만족과 게임에서 이길 수 있는 능력을 위해 뱀을 유인하고 싶어한다. 뱀을 앞으로 불러내기 위해서는 좋은 기억력과 올바른 질문을 통해 뱀의 색깔을 적절하게 추측해야 합니다. 뱀을 가장 많이 유인하는 사람이 게임에서 이깁니다.
그 게임은 20마리의 판지뱀과 함께 한다. 각각의 뱀은 세 개의 색깔의 고리를 가지고 있다. 게임이 시작될 때, 각 플레이어는 세 마리의 뱀을 받고, 뱀의 머리가 화면 아래에 튀어나와 있다.
이제, 차례로, 선수들은 다른 선수에게 색깔을 요청하게 된다. 그런 다음 플레이어는 화면 뒤에 있는 뱀에 기반하여 대응해야 합니다.
만약 플레이어가 화면 뒤에 첫 번째 색깔의 링을 가진 뱀을 하나 이상 가지고 있다면, 플레이어는 "로 응답한다.네!" 그리고 그 뱀들을 스크린 아래에서 앞으로 밀어서 다른 플레이어들에게 색깔 있는 링이 보이도록 합니다. 이제 질문하는 플레이어가 다른 질문을 할 수 있습니다.
그렇지 않지만 하나 이상의 뱀이 화면 뒤에 있는 같은 색의 고리를 가지고 있다면 플레이어는 "로 응답한다.나중에!"
만약 뱀의 반지가 없다면, 플레이어는 "불행한"으로 반응합니다!
화면 아래에서 뱀을 완전히 밀어내면 물어보는 플레이어가 뱀을 얻고, 뱀을 밀어낸 플레이어는 공급장치에서 새 뱀을 꺼내 화면 뒤에 배치한다. 이 경우 질문하는 선수의 차례가 끝납니다.
게임을 하는 동안 두 번, 플레이어는 마법의 플루트를 사용할 수 있는데, 이것은 한 가지 색이 아닌 다른 모든 플레이어에게 색깔을 묻는 질문을 지시할 수 있게 한다.
모든 뱀이 덤불에서 유인되면 게임은 끝납니다. 뱀을 가장 많이 모은 플레이어가 이깁니다.
In Schlängeln, players try to lure colorful striped snakes from behind the bushes to sic them on bullies who stole their snacks.
No, that's not right. They want to lure snakes for their own internal satisfaction – well, that and the ability to win the game. To call the snake forward, they must properly guess the color of the snakes through good memory and the right questions. Whoever attracts the most snakes wins the game.
The game is played with twenty cardboard snakes. Each snake has three coloured rings (separated by black rings). At the beginning of the game, each player receives three snakes, which they hide behind their player screen (the bush), with the snakes' heads sticking out underneath the screen.
Now, in turn, the players get to ask one other player for a color. That player then has to respond based on the snakes behind the screen:
If the player has one or more snakes whose first coloured ring behind the screen has that color, the player responds with "Yes!" and pushes those snakes forward from under the screen, so that the coloured ring becomes visible to the other players. The asking player may now ask another question.
If that is not the case, but one or more snakes do have a ring of that color that is further behind the screen, the player responds with "Later!"
If no snakes have a ring of that color, the player responds with "Bad luck!"
If a snake is completely pushed out from under the screen, then the asking player gets the snake, and the player whose snake was pushed out takes a new snake from the supply and places it behind the screen. In this case, the asking player's turn ends.
Twice during the game, a player can use a magical flute, which allows them to direct a question for a color to all other players instead of just one.
The game ends when all the snakes have been lured from the bushes. The player who has collected the most snakes wins.
No, that's not right. They want to lure snakes for their own internal satisfaction – well, that and the ability to win the game. To call the snake forward, they must properly guess the color of the snakes through good memory and the right questions. Whoever attracts the most snakes wins the game.
The game is played with twenty cardboard snakes. Each snake has three coloured rings (separated by black rings). At the beginning of the game, each player receives three snakes, which they hide behind their player screen (the bush), with the snakes' heads sticking out underneath the screen.
Now, in turn, the players get to ask one other player for a color. That player then has to respond based on the snakes behind the screen:
If the player has one or more snakes whose first coloured ring behind the screen has that color, the player responds with "Yes!" and pushes those snakes forward from under the screen, so that the coloured ring becomes visible to the other players. The asking player may now ask another question.
If that is not the case, but one or more snakes do have a ring of that color that is further behind the screen, the player responds with "Later!"
If no snakes have a ring of that color, the player responds with "Bad luck!"
If a snake is completely pushed out from under the screen, then the asking player gets the snake, and the player whose snake was pushed out takes a new snake from the supply and places it behind the screen. In this case, the asking player's turn ends.
Twice during the game, a player can use a magical flute, which allows them to direct a question for a color to all other players instead of just one.
The game ends when all the snakes have been lured from the bushes. The player who has collected the most snakes wins.
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