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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
7+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Wolfgang Kramer, Ursula Kramer
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아티스트
Michael Pleesz
-
인원
게임 소개
독일에서는 전자 팁토이 펜(포함되지 않음)을 사용하여 독일 풍경을 여행하고 미리 정해진 장소를 최대한 많이 방문한다. 플레이어마다 방문할 장소가 다르지만 차량을 공유하며 더 빨리 가는 것이 반드시 더 나은 것은 아닙니다. 독일의 지리에 대한 질문에 답함으로써, 선수들은 추가 점수를 얻을 수 있다.
이 게임은 여러 도시가 도로로 연결되어 있는 독일의 지도를 보여주는 보드에서 행해진다. 게임을 시작할 때, 각 플레이어는 6장의 목적지 카드를 받는다. 두 개의 자동차 폰이 보드 중앙의 시작 위치에 놓여 있습니다.
이제, 선수들은 교대로 차들 중 하나를 길을 따라 한 칸씩 움직입니다. 만약 어떤 선수가 도시로 차를 이동시킨다면, 일치하는 목적지 카드를 가진 선수가 그것을 플레이 할 수 있다. 목적지 카드가 재생되면, 차례가 온 플레이어가 팁토이 펜의 질문에 대답할 차례가 된다. 정답을 맞히면 1점을 얻고, 정답을 틀리면 왼쪽 이웃이 1점을 맞힐 수 있는 기회를 얻게 된다.
도시 옆에 있는 자동차는 또한 중간 공간에서 끝날 수 있는데, 이것은 특별한 의미를 가질 수 있다.
빠른 승차감: 그 선수는 한 바퀴 더 돌게 된다.
질문:. 플레이어는 팁토이 펜으로 질문에 대답할 수 있습니다.
조커: 플레이어는 자신의 목적지 카드 중 하나를 플레이할 수 있으며, 마치 해당 도시가 방금 방문한 것처럼(펜에서 질문을 유발하기도 함)한다.
게임은 플레이어가 모든 목적지 카드를 치면 종료되며, 그 플레이어가 1점을 획득한다. 모든 선수들이 추가 점수를 얻을 수 있는 마지막 질문이 뒤따른다. 그리고 나서, 각 선수는 자신의 포인트에 행선지 카드 수를 더한다. 총점이 가장 높은 플레이어가 승리합니다.
이 게임은 여러 도시가 도로로 연결되어 있는 독일의 지도를 보여주는 보드에서 행해진다. 게임을 시작할 때, 각 플레이어는 6장의 목적지 카드를 받는다. 두 개의 자동차 폰이 보드 중앙의 시작 위치에 놓여 있습니다.
이제, 선수들은 교대로 차들 중 하나를 길을 따라 한 칸씩 움직입니다. 만약 어떤 선수가 도시로 차를 이동시킨다면, 일치하는 목적지 카드를 가진 선수가 그것을 플레이 할 수 있다. 목적지 카드가 재생되면, 차례가 온 플레이어가 팁토이 펜의 질문에 대답할 차례가 된다. 정답을 맞히면 1점을 얻고, 정답을 틀리면 왼쪽 이웃이 1점을 맞힐 수 있는 기회를 얻게 된다.
도시 옆에 있는 자동차는 또한 중간 공간에서 끝날 수 있는데, 이것은 특별한 의미를 가질 수 있다.
빠른 승차감: 그 선수는 한 바퀴 더 돌게 된다.
질문:. 플레이어는 팁토이 펜으로 질문에 대답할 수 있습니다.
조커: 플레이어는 자신의 목적지 카드 중 하나를 플레이할 수 있으며, 마치 해당 도시가 방금 방문한 것처럼(펜에서 질문을 유발하기도 함)한다.
게임은 플레이어가 모든 목적지 카드를 치면 종료되며, 그 플레이어가 1점을 획득한다. 모든 선수들이 추가 점수를 얻을 수 있는 마지막 질문이 뒤따른다. 그리고 나서, 각 선수는 자신의 포인트에 행선지 카드 수를 더한다. 총점이 가장 높은 플레이어가 승리합니다.
In In Deutschland unterwegs players use an electronic tiptoi pen (not included) to travel through the German landscape and visit as many of the predetermined locations as possible. Each player has different locations to visit, but they share vehicles – and going faster won't necessarily be better. By answering questions about the geography of Germany, players can earn extra points.
The game is played on a board that shows a map of Germany, with several cities connected by roads. At the beginning of the game, each player receives six destination cards. Two car pawns are placed at the start location at the center of the board.
Now, the players take turns moving one of the cars one space along one of the roads. If a player moves a car onto a city, a player who has the matching destination card may play it. If the destination card is played, the player whose turn it is gets to answer a question asked by the tiptoi pen. If he answers correctly, he gains one point; if he answers incorrectly, his left neighbor gets a chance to answer the question correctly for one point.
Next to cities, a car can also end on an intermediate space, which may have a special meaning:
Swift ride: The player gets to take another turn.
Question: The player gets to answer a question from the tiptoi pen for a point.
Joker: The player gets to play one of his destination cards, as if the corresponding city has just been visited (which also triggers a question from the pen).
The game ends when a player has played all his destination cards; that player scores one point. A final question follows which allows all players to score additional points. Then, each player adds the number of destination cards played to his points. The player with the highest total score wins.
The game is played on a board that shows a map of Germany, with several cities connected by roads. At the beginning of the game, each player receives six destination cards. Two car pawns are placed at the start location at the center of the board.
Now, the players take turns moving one of the cars one space along one of the roads. If a player moves a car onto a city, a player who has the matching destination card may play it. If the destination card is played, the player whose turn it is gets to answer a question asked by the tiptoi pen. If he answers correctly, he gains one point; if he answers incorrectly, his left neighbor gets a chance to answer the question correctly for one point.
Next to cities, a car can also end on an intermediate space, which may have a special meaning:
Swift ride: The player gets to take another turn.
Question: The player gets to answer a question from the tiptoi pen for a point.
Joker: The player gets to play one of his destination cards, as if the corresponding city has just been visited (which also triggers a question from the pen).
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