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BGG랭킹
BGG전체 : 12266
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-60 분
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연령
8+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
2.33 / 5
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디자이너
Steve LeShay
-
아티스트
-
인원
게임 소개
SherCo의 GrandSlam Baseball Game은 그래픽으로 강화된 새로운 인쇄물과 pdf 다운로드 가능한 형식으로 다시 출시되었으며, 여기에는 독립 게임 또는 "kit"로 사용할 수 있는 SherCo Plus라는 이름의 새로운 베이스 36 주사위 변형이 포함되어 있습니다.
1968년에 시장에 처음 출시되었습니다(SherCo II Baseball Simulation, "가장 재미있는 게임입니다!).이 게임은 2년 전 스티브 르셰이 박사가 개발했으며 핫스토브 게임스의 브라이언 마틴의 라이선스를 받고 있다. 그것은 ASG게임에 의해 배포되고 있다.
셰르코는 28 x 28 네모난 격자를 가진 복합 경기장을 대표하는 게임보드에서 처음으로 경기를 치렀다. 또한 한 시즌에 적어도 한 경기에 출장한 모든 선수를 평가한 첫 번째 사례이며, 고객이 자신의 선수와 팀을 평가할 수 있도록 고유한 평가 공식을 제공한 첫 사례이기도 하다.
각 선수는 타율, 홈런, 3루타, 클러치히팅, 볼넷, 삼진, 안타, 도루 속도, 투구한 팔, 수비 범위 및 평균으로 평가되며, 각 투수는 평균자책점, 이닝, 완투수, K/BB 비율, 허용 홈런으로 평가받는다. 셰르코플러스 버전에서는 투수 평점 대비 타율(타율)과 타율(타율),
SherCo GrandSlam Baseball (Plus and Classic)의 모든 버전은 여전히 이러한 모든 고유한 기능(윈드 팩터, 자동 심판, 인조 잔디 규칙, 부상, 안타 및 런, 특별 이벤트 및 오류 차트 포함)과 선수들의 위치를 지정할 수 있는 볼, 야수, 타자 및 주자를 나타내는 플레이 피스를 갖추고 있습니다.그들이 원하는 곳에서 놀고 눈앞에 펼쳐지는 모든 연극을 볼 수 있습니다. 좋아하는 팀의 한 시즌을 마치면 다른 팀 간의 경기에서 원롤 정확한 결과를 얻을 수 있도록 각 시즌마다 Fast Action Chart도 포함되어 있습니다. 새로운 셰르코 플러스 변종은 투수-배터-러너 등급을 확장했으며, 포수의 간섭과 같은 희귀성을 포함하여 차트당 보다 현실적인 플레이 결과를 제공한다.
각각의 주사위 활성화 결과는 경기장 운동장의 특정 정사각형에 타구 또는 타구 가능성이 있는 공이 그려졌을 때 특허받은 "스톱 액션 효과"가 시각적으로 발생할 수 있도록 한다. 공에 주자들이 사전, 우익수가 움직이면, 그것 감독관과 어디에 돌려 빠르고 완벽한 순서에 가기 위해 공을 원하기를 throw 합니다. 타격 장소, 바람의 힘과 방향, 수비수의 위치 등에 따라 안타를 치기 위해 잠시 들르거나 아웃이 될 수 있다. 당신이 플레이하는 곳에 따라, 긴 플라이볼이 잡히거나 홈런을 치기 위해 담장을 넘어갈 수도 있고, 2루타 또는 가능한 3루타를 위해 벽에서 튕겨나갈 수도 있다. 우리는 심지어 외야에 날아오는 공의 "행 타임"을 측정하는 선택적 규칙도 추가했다.
솔리테어 또는 정면승부는 점수에 따라 30-45분밖에 걸리지 않는다. 셰르코는 또한 가족 및/또는 친구들과 함께 할 수 있는 짧은 시즌 (예: 24경기) 리그에 셰르코 리그 오브 베이스볼 시뮬레이션 (a/k/a SLOBS)을 설치하기 위한 규칙 부록을 재발매했다. 게다가, 셰르코는 "에 대한 다른 규칙들을 제공합니다.1870-1920 시즌 동안 플레이에 관심이 있는 사람들을 위해 올드 타임 베이스볼&인용.
카우프만 스타디움의 분수, A&&T의 맥코비 코브, 펜웨이의 그린 몬스터, 체이스 필드의 팬 수영장, 시티 필드의 빅 애플 홈런 디스플레이와 같은 특징들을 포함하도록 역사적 그리고 모든 현대 야구장은 아름답게 재설계되었다. 매년 (약 1월 1일) 셰르코는 가장 최근에 완성된 빅 리그 시즌을 포함합니다. 빈티지 올드 타임 팀의 스페셜티 세트, 유명한 월드 챔피언십 시리즈, 가장 위대한 또 다른 트랜스, 그리고 최소한 한 타석을 가지고 있거나 한 명의 타자에게 투구한 모든 선수들을 평가한 시즌 초반의 모든 선수들을 이용할 수 있다.
1968년에 시장에 처음 출시되었습니다(SherCo II Baseball Simulation, "가장 재미있는 게임입니다!).이 게임은 2년 전 스티브 르셰이 박사가 개발했으며 핫스토브 게임스의 브라이언 마틴의 라이선스를 받고 있다. 그것은 ASG게임에 의해 배포되고 있다.
셰르코는 28 x 28 네모난 격자를 가진 복합 경기장을 대표하는 게임보드에서 처음으로 경기를 치렀다. 또한 한 시즌에 적어도 한 경기에 출장한 모든 선수를 평가한 첫 번째 사례이며, 고객이 자신의 선수와 팀을 평가할 수 있도록 고유한 평가 공식을 제공한 첫 사례이기도 하다.
각 선수는 타율, 홈런, 3루타, 클러치히팅, 볼넷, 삼진, 안타, 도루 속도, 투구한 팔, 수비 범위 및 평균으로 평가되며, 각 투수는 평균자책점, 이닝, 완투수, K/BB 비율, 허용 홈런으로 평가받는다. 셰르코플러스 버전에서는 투수 평점 대비 타율(타율)과 타율(타율),
SherCo GrandSlam Baseball (Plus and Classic)의 모든 버전은 여전히 이러한 모든 고유한 기능(윈드 팩터, 자동 심판, 인조 잔디 규칙, 부상, 안타 및 런, 특별 이벤트 및 오류 차트 포함)과 선수들의 위치를 지정할 수 있는 볼, 야수, 타자 및 주자를 나타내는 플레이 피스를 갖추고 있습니다.그들이 원하는 곳에서 놀고 눈앞에 펼쳐지는 모든 연극을 볼 수 있습니다. 좋아하는 팀의 한 시즌을 마치면 다른 팀 간의 경기에서 원롤 정확한 결과를 얻을 수 있도록 각 시즌마다 Fast Action Chart도 포함되어 있습니다. 새로운 셰르코 플러스 변종은 투수-배터-러너 등급을 확장했으며, 포수의 간섭과 같은 희귀성을 포함하여 차트당 보다 현실적인 플레이 결과를 제공한다.
각각의 주사위 활성화 결과는 경기장 운동장의 특정 정사각형에 타구 또는 타구 가능성이 있는 공이 그려졌을 때 특허받은 "스톱 액션 효과"가 시각적으로 발생할 수 있도록 한다. 공에 주자들이 사전, 우익수가 움직이면, 그것 감독관과 어디에 돌려 빠르고 완벽한 순서에 가기 위해 공을 원하기를 throw 합니다. 타격 장소, 바람의 힘과 방향, 수비수의 위치 등에 따라 안타를 치기 위해 잠시 들르거나 아웃이 될 수 있다. 당신이 플레이하는 곳에 따라, 긴 플라이볼이 잡히거나 홈런을 치기 위해 담장을 넘어갈 수도 있고, 2루타 또는 가능한 3루타를 위해 벽에서 튕겨나갈 수도 있다. 우리는 심지어 외야에 날아오는 공의 "행 타임"을 측정하는 선택적 규칙도 추가했다.
솔리테어 또는 정면승부는 점수에 따라 30-45분밖에 걸리지 않는다. 셰르코는 또한 가족 및/또는 친구들과 함께 할 수 있는 짧은 시즌 (예: 24경기) 리그에 셰르코 리그 오브 베이스볼 시뮬레이션 (a/k/a SLOBS)을 설치하기 위한 규칙 부록을 재발매했다. 게다가, 셰르코는 "에 대한 다른 규칙들을 제공합니다.1870-1920 시즌 동안 플레이에 관심이 있는 사람들을 위해 올드 타임 베이스볼&인용.
카우프만 스타디움의 분수, A&&T의 맥코비 코브, 펜웨이의 그린 몬스터, 체이스 필드의 팬 수영장, 시티 필드의 빅 애플 홈런 디스플레이와 같은 특징들을 포함하도록 역사적 그리고 모든 현대 야구장은 아름답게 재설계되었다. 매년 (약 1월 1일) 셰르코는 가장 최근에 완성된 빅 리그 시즌을 포함합니다. 빈티지 올드 타임 팀의 스페셜티 세트, 유명한 월드 챔피언십 시리즈, 가장 위대한 또 다른 트랜스, 그리고 최소한 한 타석을 가지고 있거나 한 명의 타자에게 투구한 모든 선수들을 평가한 시즌 초반의 모든 선수들을 이용할 수 있다.
SherCo's GrandSlam Baseball Game is back in a new graphically-enhanced print and pdf downloadable format, including a new base-36 dice variant entitled SherCo Plus that can be used as a stand-alone game or as a "kit" to upgrade the original game that has been on the market for 50 years.
First brought to market in 1968 (as SherCo II Baseball Simulation, and "the most fun to play!"), the game was brought back to market two years ago by its inventor, Dr. Steve LeShay, and is under license with Brien Martin of Hot Stove Games. It is being distributed by ASGgames.
SherCo was the first of its kind to be played on a game board representing a composite stadium with a 28 x 28 numbered square grid. It also was the first to rate every player who played in at least one game in a season; and it was the first to provide its unique rating formulae so that customers could rate their own players and teams.
Each player is rated for batting average, home runs, triples, clutch-hitting, walks, strike outs, hit by pitch, base stealing speed, throwing arm, and fielding range and average; and each pitcher is rated for his ERA, innings of effectiveness, number of complete games, K/BB ratio, and home runs allowed. In the SherCo Plus versions, pitcher ratings include batting average against ratings to further refine pitcher vs. batter control and the accuracy of statistical outcomes.
All versions of SherCo GrandSlam Baseball (Plus and Classic) still have all of these unique features (including a wind factor; automatic umpire; artificial turf rules; injuries, hit and runs, special and freak events, and error charts; and playing pieces representing the ball, fielders, batter, and base runners so that you can position players exactly where you want them to play and watch every play unfold right before your eyes. There are also Fast Action Charts included with each season to get one-roll accurate results for games between other teams as you complete a season for your favorite team. The new SherCo Plus variant has expanded pitcher-batter-runner ratings and offers many more realistic play results per chart, including rarities such as catcher's interference.
Each dice-activated result allows a patented "stop-action effect" to visually occur when a probable hit or probable out batted ball is plotted on a specific square on the stadium's playing field. As the runners advance, the fielder moves to the ball, fields it and throws to where you want the ball to go in a quick, seamless sequence of turns. A ball may drop in for a hit or become an out depending on where it is hit, the strength and direction of the wind, and where a defensive player is positioned. Depending on where you are playing, a long fly ball may be caught or go over the fence for a home run, or ricochet off the wall for a double or possible triple. We've even added an optional rule that measures the "hang time" of a fly ball to the outfield.(e.g., will it drop in or will the fielder have enough time to make a fantastic catch?).
A solitaire or head-to-head game takes only 30-45 minutes to play, depending on the score. SherCo has also re-released its rules supplement for setting up SherCo Leagues of Baseball Simulation (a/k/a SLOBS) for short-season (e.g., 24-game) leagues that you can play with family and/or friends. Additionally, SherCo offers another set of rules for "Olde Tyme Base-ball" for those interested in playing 1870-1920 seasons.
Historical and all modern day ball parks have been beautifully redone to include features such as the fountains at Kauffman Stadium, McCovey Cove at A&&T, Fenway's Green Monster, the fans swimming pool at Chase Field, and even the Big Apple Home Run display at Citi Field. Each year (on/about Jan. 1st) SherCo includes the most recently-completed big league season. Also available are many specialty sets of vintage old-time teams, famous world championship series, greatest also-rans, and entire early seasons rating every player who had at least one at bat or pitched to one batter.
First brought to market in 1968 (as SherCo II Baseball Simulation, and "the most fun to play!"), the game was brought back to market two years ago by its inventor, Dr. Steve LeShay, and is under license with Brien Martin of Hot Stove Games. It is being distributed by ASGgames.
SherCo was the first of its kind to be played on a game board representing a composite stadium with a 28 x 28 numbered square grid. It also was the first to rate every player who played in at least one game in a season; and it was the first to provide its unique rating formulae so that customers could rate their own players and teams.
Each player is rated for batting average, home runs, triples, clutch-hitting, walks, strike outs, hit by pitch, base stealing speed, throwing arm, and fielding range and average; and each pitcher is rated for his ERA, innings of effectiveness, number of complete games, K/BB ratio, and home runs allowed. In the SherCo Plus versions, pitcher ratings include batting average against ratings to further refine pitcher vs. batter control and the accuracy of statistical outcomes.
All versions of SherCo GrandSlam Baseball (Plus and Classic) still have all of these unique features (including a wind factor; automatic umpire; artificial turf rules; injuries, hit and runs, special and freak events, and error charts; and playing pieces representing the ball, fielders, batter, and base runners so that you can position players exactly where you want them to play and watch every play unfold right before your eyes. There are also Fast Action Charts included with each season to get one-roll accurate results for games between other teams as you complete a season for your favorite team. The new SherCo Plus variant has expanded pitcher-batter-runner ratings and offers many more realistic play results per chart, including rarities such as catcher's interference.
Each dice-activated result allows a patented "stop-action effect" to visually occur when a probable hit or probable out batted ball is plotted on a specific square on the stadium's playing field. As the runners advance, the fielder moves to the ball, fields it and throws to where you want the ball to go in a quick, seamless sequence of turns. A ball may drop in for a hit or become an out depending on where it is hit, the strength and direction of the wind, and where a defensive player is positioned. Depending on where you are playing, a long fly ball may be caught or go over the fence for a home run, or ricochet off the wall for a double or possible triple. We've even added an optional rule that measures the "hang time" of a fly ball to the outfield.(e.g., will it drop in or will the fielder have enough time to make a fantastic catch?).
A solitaire or head-to-head game takes only 30-45 minutes to play, depending on the score. SherCo has also re-released its rules supplement for setting up SherCo Leagues of Baseball Simulation (a/k/a SLOBS) for short-season (e.g., 24-game) leagues that you can play with family and/or friends. Additionally, SherCo offers another set of rules for "Olde Tyme Base-ball" for those interested in playing 1870-1920 seasons.
Historical and all modern day ball parks have been beautifully redone to include features such as the fountains at Kauffman Stadium, McCovey Cove at A&&T, Fenway's Green Monster, the fans swimming pool at Chase Field, and even the Big Apple Home Run display at Citi Field. Each year (on/about Jan. 1st) SherCo includes the most recently-completed big league season. Also available are many specialty sets of vintage old-time teams, famous world championship series, greatest also-rans, and entire early seasons rating every player who had at least one at bat or pitched to one batter.
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