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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-60 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
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아티스트
-
인원
게임 소개
엘하임, 또는 빛의 처녀들은 하늘에서의 전쟁 전에 순수한 빛으로 태어난 빛나는 힘이다. 많은 사람들은 그들이 천사라고 믿는다 어둠으로부터 가이아를 구하는데 그들의 능력이 필수적일 것이다.
빛 소환 전사/미스틱
레벨 40 버전
6 | Dm 4 | Dm 9 | Ar 0 | LP: 15 | Re 11 | Mo 8/12 | AP 3/4
소환 비용: oo | 친화력: 빛
60 | 바인딩: 2 | 안정성: 8 | 충격: -1
타고난 능력: 비행, 면역(독)
방어 마스터: 기본 반격은 엘하임이 3점이 아닌 2점의 액션 포인트를 소모한다.
o - 빛 섬광 (마법, 효과) 엘하임과 기지간 접촉하는 모든 적 유닛에게 장님이 부여된다.1Lv. 효과 15.
제한: 한 바퀴에 한 번.
o - 치유광(마법, 효과) 엘하임 통제구역 안의 아군 유닛이 치유 2Lv를 획득한다.
OOO - 철수 날개(키, 공격) +2 공격 / +2 데미지. 이 공격이 발생하면 엘하임은 자동으로 탈출할 수 있습니다.
그녀는 어떠한 실전에서도 8인치까지 움직일 수 있다. 엘하임은 이 움직임을 사용할 수 있다.
그녀는 이미 이번 차례를 옮겼다.
o - 라이트 빔(마술, 원거리 공격) 거리(8인치) 이 공격은 성공한 후에만 즉시 사용할 수 있습니다.
철수의 날개 기술 덕분에 전투에서 탈출할 수 있습니다.
레벨 50 버전
6 | Dm 4 | 10 | Ar 0 | LP: 15 | Re 11 | Mo 8/12 | AP 3/4
소환 비용: oo | 친화력: 빛
60 | 바인딩: 2 | 안정성: 8 | 충격: -3
타고난 능력: 비행, 면역(독)
방어 마스터: 기본 반격은 엘하임이 3점이 아닌 2점의 액션 포인트를 소모한다.
o - 빛 섬광 (마법, 효과) 엘하임과 기지간 접촉하는 모든 적 유닛에게 장님이 부여된다.1Lv. 효과 15.
제한: 한 바퀴에 한 번.
o - 치유광(마법, 효과) 엘하임 통제구역 안의 아군 유닛이 치유 2Lv를 획득한다.
OOO - 철수 날개(키, 공격) +2 공격 / +2 데미지. 이 공격이 발생하면 엘하임은 자동으로 탈출할 수 있습니다.
그녀는 어떠한 실전에서도 8인치까지 움직일 수 있다. 엘하임은 이 움직임을 사용할 수 있다.
그녀는 이미 이번 차례를 옮겼다.
o - 라이트 빔(마술, 원거리 공격) 거리(8인치) 이 공격은 성공한 후에만 즉시 사용할 수 있습니다.
철수의 날개 기술 덕분에 전투에서 탈출할 수 있습니다.
OOO - 치명적인 빛(마법, 원거리 공격) 거리(16인치). +2 데미지. 만약 이 공격이 목표를 맞히면, 모든 유닛은
목표물로부터 3인치 이내에서도 공격을 받는다.
빛 소환 전사/미스틱
레벨 40 버전
6 | Dm 4 | Dm 9 | Ar 0 | LP: 15 | Re 11 | Mo 8/12 | AP 3/4
소환 비용: oo | 친화력: 빛
60 | 바인딩: 2 | 안정성: 8 | 충격: -1
타고난 능력: 비행, 면역(독)
방어 마스터: 기본 반격은 엘하임이 3점이 아닌 2점의 액션 포인트를 소모한다.
o - 빛 섬광 (마법, 효과) 엘하임과 기지간 접촉하는 모든 적 유닛에게 장님이 부여된다.1Lv. 효과 15.
제한: 한 바퀴에 한 번.
o - 치유광(마법, 효과) 엘하임 통제구역 안의 아군 유닛이 치유 2Lv를 획득한다.
OOO - 철수 날개(키, 공격) +2 공격 / +2 데미지. 이 공격이 발생하면 엘하임은 자동으로 탈출할 수 있습니다.
그녀는 어떠한 실전에서도 8인치까지 움직일 수 있다. 엘하임은 이 움직임을 사용할 수 있다.
그녀는 이미 이번 차례를 옮겼다.
o - 라이트 빔(마술, 원거리 공격) 거리(8인치) 이 공격은 성공한 후에만 즉시 사용할 수 있습니다.
철수의 날개 기술 덕분에 전투에서 탈출할 수 있습니다.
레벨 50 버전
6 | Dm 4 | 10 | Ar 0 | LP: 15 | Re 11 | Mo 8/12 | AP 3/4
소환 비용: oo | 친화력: 빛
60 | 바인딩: 2 | 안정성: 8 | 충격: -3
타고난 능력: 비행, 면역(독)
방어 마스터: 기본 반격은 엘하임이 3점이 아닌 2점의 액션 포인트를 소모한다.
o - 빛 섬광 (마법, 효과) 엘하임과 기지간 접촉하는 모든 적 유닛에게 장님이 부여된다.1Lv. 효과 15.
제한: 한 바퀴에 한 번.
o - 치유광(마법, 효과) 엘하임 통제구역 안의 아군 유닛이 치유 2Lv를 획득한다.
OOO - 철수 날개(키, 공격) +2 공격 / +2 데미지. 이 공격이 발생하면 엘하임은 자동으로 탈출할 수 있습니다.
그녀는 어떠한 실전에서도 8인치까지 움직일 수 있다. 엘하임은 이 움직임을 사용할 수 있다.
그녀는 이미 이번 차례를 옮겼다.
o - 라이트 빔(마술, 원거리 공격) 거리(8인치) 이 공격은 성공한 후에만 즉시 사용할 수 있습니다.
철수의 날개 기술 덕분에 전투에서 탈출할 수 있습니다.
OOO - 치명적인 빛(마법, 원거리 공격) 거리(16인치). +2 데미지. 만약 이 공격이 목표를 맞히면, 모든 유닛은
목표물로부터 3인치 이내에서도 공격을 받는다.
The Elhaim, or Maidens of Light, are luminous powers born of pure light before the war in heaven. Many believe them to be angels, whose powers will be essential to saving Gaia from the dark.
Light Summon Warrior/Mystic
Level 40 version
At 6 | Dm 4 | Df 9 | Ar 0 | LP: 15 | Re 11 | Mo 8/12 | AP 3/4
Cost to Summon: oo | Affinity: Light
Atman: 60 | Bind: 2 | Stability: 8 | Shock: -1
Innate Abilities: Flight, Immunity (Poison).
Defensive Mastery: Performing Basic Counterattacks costs Elhaim two action points instead of three.
o - Light Flash (Magic, Effect) All enemy Units in base-to-base contact with Elhaim suffer Blind lv.1. Effect 15.
Limit: Once per turn.
oo - Healing Light (Magic, Effect) A friendly Unit inside Elhaim's Control Zone gains Healing Lv.2.
ooo - Wings of Withdrawal (Ki, Attack) +2 Attack / +2 Damage. If this attack hits, Elhaim may automatically escape
from any hand-to-hand combat she is engaged in and move up to 8 Inches. Elhaim can use this movement even if
she has already moved this turn.
o - Light Beam (Magic, Ranged Attack) Distance (8 Inches). This attack can only be used immediately after successfully
escaping from combat due to the Wings of Withdrawal skill.
Level 50 version
At 6 | Dm 4 | Df 10 | Ar 0 | LP: 15 | Re 11 | Mo 8/12 | AP 3/4
Cost to Summon: oo | Affinity: Light
Atman: 60 | Bind: 2 | Stability: 8 | Shock: -3
Innate Abilities: Flight, Immunity (Poison).
Defensive Mastery: Performing Basic Counterattacks costs Elhaim two action points instead of three.
o - Light Flash (Magic, Effect) All enemy Units in base-to-base contact with Elhaim suffer Blind lv.1. Effect 15.
Limit: Once per turn.
oo - Healing Light (Magic, Effect) A friendly Unit inside Elhaim's Control Zone gains Healing Lv.2.
ooo - Wings of Withdrawal (Ki, Attack) +2 Attack / +2 Damage. If this attack hits, Elhaim may automatically escape
from any hand-to-hand combat she is engaged in and move up to 8 Inches. Elhaim can use this movement even if
she has already moved this turn.
o - Light Beam (Magic, Ranged Attack) Distance (8 Inches). This attack can only be used immediately after successfully
escaping from combat due to the Wings of Withdrawal skill.
ooo - Catastrophic Light (Magic, Ranged Attack) Distance (16 Inch). +2 Damage. If this attack hits its target, all Units
within 3 inches of the target also suffer the attack.
Light Summon Warrior/Mystic
Level 40 version
At 6 | Dm 4 | Df 9 | Ar 0 | LP: 15 | Re 11 | Mo 8/12 | AP 3/4
Cost to Summon: oo | Affinity: Light
Atman: 60 | Bind: 2 | Stability: 8 | Shock: -1
Innate Abilities: Flight, Immunity (Poison).
Defensive Mastery: Performing Basic Counterattacks costs Elhaim two action points instead of three.
o - Light Flash (Magic, Effect) All enemy Units in base-to-base contact with Elhaim suffer Blind lv.1. Effect 15.
Limit: Once per turn.
oo - Healing Light (Magic, Effect) A friendly Unit inside Elhaim's Control Zone gains Healing Lv.2.
ooo - Wings of Withdrawal (Ki, Attack) +2 Attack / +2 Damage. If this attack hits, Elhaim may automatically escape
from any hand-to-hand combat she is engaged in and move up to 8 Inches. Elhaim can use this movement even if
she has already moved this turn.
o - Light Beam (Magic, Ranged Attack) Distance (8 Inches). This attack can only be used immediately after successfully
escaping from combat due to the Wings of Withdrawal skill.
Level 50 version
At 6 | Dm 4 | Df 10 | Ar 0 | LP: 15 | Re 11 | Mo 8/12 | AP 3/4
Cost to Summon: oo | Affinity: Light
Atman: 60 | Bind: 2 | Stability: 8 | Shock: -3
Innate Abilities: Flight, Immunity (Poison).
Defensive Mastery: Performing Basic Counterattacks costs Elhaim two action points instead of three.
o - Light Flash (Magic, Effect) All enemy Units in base-to-base contact with Elhaim suffer Blind lv.1. Effect 15.
Limit: Once per turn.
oo - Healing Light (Magic, Effect) A friendly Unit inside Elhaim's Control Zone gains Healing Lv.2.
ooo - Wings of Withdrawal (Ki, Attack) +2 Attack / +2 Damage. If this attack hits, Elhaim may automatically escape
from any hand-to-hand combat she is engaged in and move up to 8 Inches. Elhaim can use this movement even if
she has already moved this turn.
o - Light Beam (Magic, Ranged Attack) Distance (8 Inches). This attack can only be used immediately after successfully
escaping from combat due to the Wings of Withdrawal skill.
ooo - Catastrophic Light (Magic, Ranged Attack) Distance (16 Inch). +2 Damage. If this attack hits its target, all Units
within 3 inches of the target also suffer the attack.
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