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BGG랭킹
BGG전체 : 0
CHILDRENSGAMES : 0
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인원
3-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
렛츠 플레이 태그는 보드 위의 고전적인 어린이 게임을 시뮬레이션합니다.
플레이어는 자신의 플레이 피스를 선택하고 그 중 한 개(가장 낮은 숫자를 돌리는 사람 또는 그녀)가 "이 된다.인용합니다. 더 "그것은 그 혹은 그녀의 작품을 제쳐두고 "을 사용합니다.대신 화살표 모양의 마커를 인용하여 중앙 안전 구역에 배치했습니다. 다른 선수들은 S로 표시된 빨간 사각형에서 시작합니다. 플레이어들은 돌아가면서 다이얼을 두 번 돌려서 그들이 할 수 있는 수를 구한다. 플레이어는 모든 방향으로 말을 움직일 수 있습니다; "그러나 그것은 빨간색 사각형에 도달할 때까지 화살표 방향으로 움직여야 하며, 따라서 어느 방향으로든 회전할 수 있다.
"인 경우한 선수의 말에 착지하면, 그 선수는 " 인용구가 된다.그 혹은 그녀의 조각을 마커와 교환하는 것; 전자는 "그것은 그의 말을 다시 가져와 안전지대에서 시작한다. 플레이어의 피스가 "에 착지하는 경우;뒤에서 따지면, 그 혹은 그녀는 10점을 얻습니다. 누구도 "이 될 수 없다.it" 또는 Safety Zone에서 점수를 획득합니다.
한 선수가 총 50점을 득점하고 승자로 선언되면 게임이 종료된다.
플레이어는 자신의 플레이 피스를 선택하고 그 중 한 개(가장 낮은 숫자를 돌리는 사람 또는 그녀)가 "이 된다.인용합니다. 더 "그것은 그 혹은 그녀의 작품을 제쳐두고 "을 사용합니다.대신 화살표 모양의 마커를 인용하여 중앙 안전 구역에 배치했습니다. 다른 선수들은 S로 표시된 빨간 사각형에서 시작합니다. 플레이어들은 돌아가면서 다이얼을 두 번 돌려서 그들이 할 수 있는 수를 구한다. 플레이어는 모든 방향으로 말을 움직일 수 있습니다; "그러나 그것은 빨간색 사각형에 도달할 때까지 화살표 방향으로 움직여야 하며, 따라서 어느 방향으로든 회전할 수 있다.
"인 경우한 선수의 말에 착지하면, 그 선수는 " 인용구가 된다.그 혹은 그녀의 조각을 마커와 교환하는 것; 전자는 "그것은 그의 말을 다시 가져와 안전지대에서 시작한다. 플레이어의 피스가 "에 착지하는 경우;뒤에서 따지면, 그 혹은 그녀는 10점을 얻습니다. 누구도 "이 될 수 없다.it" 또는 Safety Zone에서 점수를 획득합니다.
한 선수가 총 50점을 득점하고 승자로 선언되면 게임이 종료된다.
Let's Play Tag simulates the classic children game of Tag on a board.
Players choose their own playing pieces and one of them (he or she who spins the lowest number) becomes "It". The "It" sets aside his or her piece and uses the "It" arrow-shaped marker instead, placing it in the central Safety Zone. The other players start off in the red squares marked with S. The players take turns to play, spinning the dial twice to obtain the number of moves they can make. Players can move their pieces in any direction; "It", however, must move in the direction of its arrow until it reaches a red square, whereupon it can turn in any direction.
If "It" lands on a player's piece, that player becomes "It", exchanging his or her piece for the marker; the former "It" takes back his piece and starts in the Safety Zone. If a player's piece lands onto "It"'s rear from behind, he or she scores 10 points. Nobody can become "It" or score points in the Safety Zone.
The game ends when a player scores a total of 50 points and is declared the winner.
Players choose their own playing pieces and one of them (he or she who spins the lowest number) becomes "It". The "It" sets aside his or her piece and uses the "It" arrow-shaped marker instead, placing it in the central Safety Zone. The other players start off in the red squares marked with S. The players take turns to play, spinning the dial twice to obtain the number of moves they can make. Players can move their pieces in any direction; "It", however, must move in the direction of its arrow until it reaches a red square, whereupon it can turn in any direction.
If "It" lands on a player's piece, that player becomes "It", exchanging his or her piece for the marker; the former "It" takes back his piece and starts in the Safety Zone. If a player's piece lands onto "It"'s rear from behind, he or she scores 10 points. Nobody can become "It" or score points in the Safety Zone.
The game ends when a player scores a total of 50 points and is declared the winner.
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