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  • 인원

    2-3 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    45-45 분

  • 연령

    0+

    BGG추천: 10+
  • 게임 난이도

    2.00 / 5

  • 디자이너

    Dirk Henn

  • 아티스트

게임 소개

게임 프로세스
차례가 된 플레이어는 가방에서 타일 하나를 꺼내어 빈 공간에 놓는다.
타일의 효과는 위에 있는 색상이 결정적입니다. 색상에 해당하는 거리(직선)의 모든 타일이 뒤집힙니다. 대각선 거리는 여기서 계산되지 않습니다. 보라색 (0)은 물론 아무 것도 돌아가지 않는다는 것을 의미한다. 막 깔아놓은 타일만 효과를 낼 수 있고, 연쇄반응이 일어나지 않습니다.
예: 오렌지색 타일을 위로 깔면 그 타일과 정확히 두 칸 떨어져 있는 타일은 모두 돌아가지만 한 칸 이상 떨어져 있는 타일은 돌아가지 않는다. 모든 타일이 배치되고 보드가 완성될 때까지 게임은 계속됩니다.

규칙 번역에서.
게임의 대상
게임이 끝날 때 모든 플레이어는 위에 자신의 두 가지 색을 나타내는 타일의 수를 따로 세어본다. 이제 그는 높은 숫자에서 낮은 숫자를 뺍니다. 그것이 그의 최종 결과입니다.
예: 빨간색과 초록색을 제 색으로 해서 빨간색 타일이 8개, 초록색 타일이 3개 묶고 있습니다. 그래서 저는 5점을 받았습니다.
최종 결과가 같으면 두 명의 플레이어가 더 많은 타일(두 색깔의 합)을 가진 플레이어가 게임을 승리한다.
PROCESS OF GAME
The player whose turn it is draws one tile from the bag and places it on any free space.
The colour on top is decisive for the effect of the tile. All tiles in the distance that corresponds to the colour (straight line) are turned upside down. Diagonal distances do not count here. Violet (zero) up means of course that nothing is turned. Only a just placed tile can have an effect, there are no chain reactions.
Example: If I lay down a tile with orange up, all tiles that are exactly two spaces away from that tile are turned around, but not those who are one or more than two spaces away. The games lasts until all tiles are placed and the board is completed.

from the rules translation
OBJECT OF THE GAME
At the end of the game every player counts separately the number of tiles showing his two colours on the top. Now he subtracts the lower number from the higher one. That is his final result.
Example: With red and green as my colors, eight red tiles are tying up and three green ones. Thus I have five points.
If the final result, of two players is the same, the player with more tiles up (sum of the two colours) wins the game.

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