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BGG랭킹
BGG전체 : 12646
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인원
3-6 명
BGG추천: 3-5 명 -
게임시간
60-120 분
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연령
13+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
2.73 / 5
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디자이너
Matthew Duhan, Brian Lewis
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아티스트
Randy Field, Christopher Kirkman, Neko Pilarcik, Jamie Watt
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인원
게임 소개
1920년대는 산업 건설과 성장이 많은 시기이다. 타이탄스 오브 인더스트리(Titans of Industry)에서는 상품을 생산하고 판매하기 위해서는 반드시 공장과 사업체를 건설하는 데 투자해야 승점(VP) 게임 플레이는 돈, 생산, 목표의 미묘한 균형을 포함한다. 자신의 건물을 가장 잘 관리하고 7년 안에 목표를 달성할 수 있는 사람이 우승할 것입니다.
각 플레이어는 4명의 노동자와 6천 달러를 가지고 게임을 시작합니다. 매 턴마다, 플레이어들은 먼저 건물을 사고, 그 건물이나 보드 위에 일꾼들을 배치한다. 공장에서는 상품을 생산할 수 있는 반면, 사업에서는 돈이나 부사장을 받고 상품을 판매할 수 있다. 좋은 선수는 생산과 판매의 균형을 맞추고, 다른 플레이어들이 그들과 함께 판매하도록 장려해야 매출을 극대화할 수 있다. 보드 요소는 플레이어가 추가 생산, 빌딩 개선, 기업 전략 카드와 같은 보너스를 활용할 수 있게 한다. 기업 전략 카드는 승리 포인트를 얻을 수 있는 추가적인 방법을 명시함으로써 플레이어들에게 추가적인 목표와 방향을 제시합니다.
1923년, 1925년, 1927년 세 차례에 걸쳐 건물 유지비를 내야 한다. 대여금은 경기 종료 시 마이너스 승점을 얻을 수 있는 가치가 있기 때문에 선수들은 그 전에 충분한 상품을 팔아야 비용을 충당할 수 있을 것이다. 1927년 이후에는 매출, 건물, 기업 전략 카드를 합산하여 가장 많은 승점을 획득한 사람이 승리합니다.
3~6명이 출전할 수 있고 선수당 약 20~25분 안에 플레이할 수 있는 타이탄스 오브 인더스트리는 풍부한 노동자 배치/자원관리 유로식 경기다.
각 플레이어는 4명의 노동자와 6천 달러를 가지고 게임을 시작합니다. 매 턴마다, 플레이어들은 먼저 건물을 사고, 그 건물이나 보드 위에 일꾼들을 배치한다. 공장에서는 상품을 생산할 수 있는 반면, 사업에서는 돈이나 부사장을 받고 상품을 판매할 수 있다. 좋은 선수는 생산과 판매의 균형을 맞추고, 다른 플레이어들이 그들과 함께 판매하도록 장려해야 매출을 극대화할 수 있다. 보드 요소는 플레이어가 추가 생산, 빌딩 개선, 기업 전략 카드와 같은 보너스를 활용할 수 있게 한다. 기업 전략 카드는 승리 포인트를 얻을 수 있는 추가적인 방법을 명시함으로써 플레이어들에게 추가적인 목표와 방향을 제시합니다.
1923년, 1925년, 1927년 세 차례에 걸쳐 건물 유지비를 내야 한다. 대여금은 경기 종료 시 마이너스 승점을 얻을 수 있는 가치가 있기 때문에 선수들은 그 전에 충분한 상품을 팔아야 비용을 충당할 수 있을 것이다. 1927년 이후에는 매출, 건물, 기업 전략 카드를 합산하여 가장 많은 승점을 획득한 사람이 승리합니다.
3~6명이 출전할 수 있고 선수당 약 20~25분 안에 플레이할 수 있는 타이탄스 오브 인더스트리는 풍부한 노동자 배치/자원관리 유로식 경기다.
It is the 1920s, a time of much industrial building and growth. In Titans of Industry, you must invest in building factories and businesses in order to produce goods and sell them to gain victory points (VPs). Game play involves a delicate balance of money, production, and goals. The person who can best manage his buildings and meet his goals in seven years will win.
Each player starts the game with four workers and $6,000. Every turn, players first buy buildings, then place workers on those buildings or on the board. Factories allow you to produce goods, while Businesses allow you to sell those goods for money or VPs. A good player needs to balance production and sales, and encourage other players to sell with them to maximize sales. Board elements allow players to take advantage of bonuses, such as extra production, building improvements, and Corporate Strategy cards. Corporate Strategy cards help give players additional goals and direction, by specifying additional ways to gain victory points.
Three times during the game – years 1923, 1925, and 1927 – upkeep will be due, and players must pay to maintain their buildings, or will need to take out loans. Players will need to sell enough goods before then to have enough money to cover the costs, as loans are worth negative victory points at the end of the game. After year 1927, whoever has the most victory points from combined sales, buildings, and Corporate Strategy cards wins the game.
Titans of Industry, which allows 3-6 players and plays in approximately 20-25 minutes per player, is a rich worker-placement/resource-management Euro-style game.
Each player starts the game with four workers and $6,000. Every turn, players first buy buildings, then place workers on those buildings or on the board. Factories allow you to produce goods, while Businesses allow you to sell those goods for money or VPs. A good player needs to balance production and sales, and encourage other players to sell with them to maximize sales. Board elements allow players to take advantage of bonuses, such as extra production, building improvements, and Corporate Strategy cards. Corporate Strategy cards help give players additional goals and direction, by specifying additional ways to gain victory points.
Three times during the game – years 1923, 1925, and 1927 – upkeep will be due, and players must pay to maintain their buildings, or will need to take out loans. Players will need to sell enough goods before then to have enough money to cover the costs, as loans are worth negative victory points at the end of the game. After year 1927, whoever has the most victory points from combined sales, buildings, and Corporate Strategy cards wins the game.
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