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BGG랭킹
BGG전체 : 6804
WARGAMES : 803
7.4Supply Lines of the American Revolution: The Northern Theater, 1775-1777 (2017) -
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
150-180 분
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연령
0+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
2.71 / 5
-
디자이너
Amabel Holland
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아티스트
Alexander Krumwiede, Ania B. Ziolkowska
-
인원
게임 소개
"미국 혁명의 공급 라인: 노던 시어터(Northern Theater, 1775-1777")는 미국 독립 전쟁 초기 3년을 배경으로 한 공급, 물류, 속임수 2인용 게임이다. 패트리어트 플레이어라고 불리는 한 플레이어는 반항적인 미국인들의 세력과 운명을 통제한다. 게임의 정확한 승리 조건은 플레이어가 어떤 역사적 사건을 재연하기 위해 선택하느냐에 따라 달라질 수 있다.
전쟁의 많은 측면은 공급 문제에 정면으로 집중하기 위해 추상화되었습니다: 보호하고, 움직이고, 붙잡고, 효과적으로 그것을 사용하여 목표를 발전시키고 상대의 목표를 좌절시킵니다. 물품은 두 가지 맛으로 제공되며, 나무로 만든 큐브로 기내에 표현됩니다. 부대를 이동시키기 위해 식량 공급이, 전투를 위해 군수 물자를 지출합니다.
상대가 의도한 것 외에 숨겨진 정보는 없지만, 유연한 움직임 규칙은 상당한 허풍과 잘못된 방향을 허용한다. 이 게임은 대담성을 보상할 뿐만 아니라 사소한 오류도 처벌한다.
전쟁의 많은 측면은 공급 문제에 정면으로 집중하기 위해 추상화되었습니다: 보호하고, 움직이고, 붙잡고, 효과적으로 그것을 사용하여 목표를 발전시키고 상대의 목표를 좌절시킵니다. 물품은 두 가지 맛으로 제공되며, 나무로 만든 큐브로 기내에 표현됩니다. 부대를 이동시키기 위해 식량 공급이, 전투를 위해 군수 물자를 지출합니다.
상대가 의도한 것 외에 숨겨진 정보는 없지만, 유연한 움직임 규칙은 상당한 허풍과 잘못된 방향을 허용한다. 이 게임은 대담성을 보상할 뿐만 아니라 사소한 오류도 처벌한다.
"Supply Lines of the American Revolution: The Northern Theater, 1775-1777" is a two-player game of supply, logistics, and deceit set during the first three years of the American Revolutionary War. One player, called the Patriot Player, controls the forces and destiny of the rebellious Americans; the other, the Crown Player, seeks to bring the rebels to their senses. The exact Victory Conditions of the game may vary depending on which historical events the players choose to re-enact.
Many aspects of warfare have been abstracted to focus squarely on issues of supply: protecting, moving, capturing, and effectively using it to further your goals and frustrate those of your opponent. Supplies come in two flavors, and are represented on-board by wooden cubes. Food Supply is expended to move your units, and War Supply to fight.
There is no hidden information, other than what your opponent intends to do, but flexible movement rules allow for considerable bluffing and misdirection. The game rewards boldness but also punishes the slightest error-- that is, if your opponent is clever enough to capitalize on it.
Many aspects of warfare have been abstracted to focus squarely on issues of supply: protecting, moving, capturing, and effectively using it to further your goals and frustrate those of your opponent. Supplies come in two flavors, and are represented on-board by wooden cubes. Food Supply is expended to move your units, and War Supply to fight.
There is no hidden information, other than what your opponent intends to do, but flexible movement rules allow for considerable bluffing and misdirection. The game rewards boldness but also punishes the slightest error-- that is, if your opponent is clever enough to capitalize on it.
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