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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
90-90 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
뉴트럴 위센샤프트 전사/미스틱 & mdash; 50급 이상
5/7 | Dm 6/7 | Df 8/10 | Ar 4 | LP 26 | Re 10 | Mo 8/12 | AP 가변/4
타고난 능력: 데미지 저항.
아치: Theurgia's Attacks는 모든 유닛이 자신과 베이스 대 베이스로 접촉할 때 영향을 미칩니다.
오버드라이브: 이 기능은 유지보수 단계가 종료된 후 게임당 한 번만 사용할 수 있습니다. 만약 그렇다면, 테우르지아는 턴이 끝날 때까지 두 번째 공격, 데미지, 방어 속성을 사용합니다. 추가적으로 Theurgia의 달리기 속도는 16인치로 증가했습니다. Thurgia는 또한 느린 2Lv를 겪습니다.
OOOo — X 버스터(매직, 충전)
이 공격을 해결한 후, 테우르지아는 같은 대상을 공격합니다.
OOO — X 소드(매직, 공격)
+ 4 공격. 이 공격은 Arch 능력의 영향을 받지 않습니다.
OOO — 우주 점프 엔진(매직, 실행)
Thergia는 이 이동 중에 무형입니다.
테우르지아 & mdash; 파일럿
Gear: Gear에는 Advantage 카드를 연결할 수 없으며 사용자가 해당 파일럿을 선택해야 합니다. 파일럿 비용은 기어 레벨에 추가됩니다. 기어에 선택된 파일럿은 턴당 복구할 액션 포인트 수를 결정하고 추가 기능을 제공할 수 있습니다.
고유 파일럿: 동일한 파일럿을 기어에 관계없이 같은 파티 내에서 두 번 이상 선택할 수 없습니다.
테크노마지컬 파워 장갑: 별난 조종사 규칙만 지키면 테우르기아는 얼마든지 가져가도 돼
위 알폰스 & mdash; Lv +15
충전: 3
헌터: 유지 단계가 시작되면, 테우르기아의 통제 구역 내에 있는 적 부대를 타겟으로 선택합니다. 턴이 끝날 때까지 테우르지아는 대상 유닛에 대해 +1의 공격력과 +1의 방어력을 획득합니다.
히로 & mdash; Lv +15
충전: 3
위험 차단기: Theurgia가 Overdrive 능력을 사용할 때, 그것은 또한 Critical Mastery와 턴이 끝날 때까지 다음과 같은 능력을 갖게 된다.
OOO — 피니셔(Ki, 공격)
+ 4 공격 / +4 데미지. 이 공격은 Arch 능력의 영향을 받지 않습니다.
엘프리데 애들러 — Lv +5
충전: 3
에드가르 이바네스쿠 — Lv +0
충전: 2
5/7 | Dm 6/7 | Df 8/10 | Ar 4 | LP 26 | Re 10 | Mo 8/12 | AP 가변/4
타고난 능력: 데미지 저항.
아치: Theurgia's Attacks는 모든 유닛이 자신과 베이스 대 베이스로 접촉할 때 영향을 미칩니다.
오버드라이브: 이 기능은 유지보수 단계가 종료된 후 게임당 한 번만 사용할 수 있습니다. 만약 그렇다면, 테우르지아는 턴이 끝날 때까지 두 번째 공격, 데미지, 방어 속성을 사용합니다. 추가적으로 Theurgia의 달리기 속도는 16인치로 증가했습니다. Thurgia는 또한 느린 2Lv를 겪습니다.
OOOo — X 버스터(매직, 충전)
이 공격을 해결한 후, 테우르지아는 같은 대상을 공격합니다.
OOO — X 소드(매직, 공격)
+ 4 공격. 이 공격은 Arch 능력의 영향을 받지 않습니다.
OOO — 우주 점프 엔진(매직, 실행)
Thergia는 이 이동 중에 무형입니다.
테우르지아 & mdash; 파일럿
Gear: Gear에는 Advantage 카드를 연결할 수 없으며 사용자가 해당 파일럿을 선택해야 합니다. 파일럿 비용은 기어 레벨에 추가됩니다. 기어에 선택된 파일럿은 턴당 복구할 액션 포인트 수를 결정하고 추가 기능을 제공할 수 있습니다.
고유 파일럿: 동일한 파일럿을 기어에 관계없이 같은 파티 내에서 두 번 이상 선택할 수 없습니다.
테크노마지컬 파워 장갑: 별난 조종사 규칙만 지키면 테우르기아는 얼마든지 가져가도 돼
위 알폰스 & mdash; Lv +15
충전: 3
헌터: 유지 단계가 시작되면, 테우르기아의 통제 구역 내에 있는 적 부대를 타겟으로 선택합니다. 턴이 끝날 때까지 테우르지아는 대상 유닛에 대해 +1의 공격력과 +1의 방어력을 획득합니다.
히로 & mdash; Lv +15
충전: 3
위험 차단기: Theurgia가 Overdrive 능력을 사용할 때, 그것은 또한 Critical Mastery와 턴이 끝날 때까지 다음과 같은 능력을 갖게 된다.
OOO — 피니셔(Ki, 공격)
+ 4 공격 / +4 데미지. 이 공격은 Arch 능력의 영향을 받지 않습니다.
엘프리데 애들러 — Lv +5
충전: 3
에드가르 이바네스쿠 — Lv +0
충전: 2
Neutral Wissenschaft Warrior/Mystic — Lv. 50+
At 5/7 | Dm 6/7 | Df 8/10 | Ar 4 | LP 26 | Re 10 | Mo 8/12 | AP Varies/4
Innate Abilities: Damage Resistance.
Arch: Theurgia's Attacks affects all units in base-to-base contact with itself.
Overdrive: This Ability can only be used once per game at the end of the Maintenance Phase. If it is, then Theurgia uses its second Attack, Damage and Defense attributes until the end of the turn. Additionally Theurgia's run Speed is increased to 16 inches. Theurgia also suffers Slow Lv. 2.
oooo — X Buster (Magic, Charge)
After resolving this Charge, Theurgia makes another Attack against the same target.
ooo — X Sword (Magic, Attack)
+ 4 Attack. This Attack is not affected by the Arch ability.
ooo — Space Jump Engine (Magic, Run)
Theurgia is Intangible during this move.
Theurgia — Pilot
Gear: A Gear cannot have Advantage cards associated and you must select a Pilot for it. The cost of the Pilot is added to the Gear's Level. The Pilot selected for a Gear determines the number of Actions Points it will recover per Turn and may give additional abilities.
Unique Pilot: The same Pilot cannot be selected more than once in the same party, regardless of the Gear he is in.
Technomagical Powered Armor: You can take any number of Theurgia's in your party, as long as you follow the Unique Pilot rule.
Yue Alfonse — Lv +15
Recharge: 3
Hunter: At the beginning of the Upkeep Phase, choose an enemy unit within Theurgia's Control Zone as his target. Until the end of the turn, Theurgia gets +1 Attack and +1 Defense against the targeted unit.
Hiro — Lv +15
Recharge: 3
Riskbreaker: When Theurgia uses the Overdrive ability it also gets Critical Mastery and the following ability until the end of the turn:
ooo — Finisher (Ki, Attack)
+ 4 Attack / +4 Damage. This Attack is not affected by the Arch ability.
Elfriede Adler — Lv +5
Recharge: 3
Edgard Ivanesku — Lv +0
Recharge: 2
At 5/7 | Dm 6/7 | Df 8/10 | Ar 4 | LP 26 | Re 10 | Mo 8/12 | AP Varies/4
Innate Abilities: Damage Resistance.
Arch: Theurgia's Attacks affects all units in base-to-base contact with itself.
Overdrive: This Ability can only be used once per game at the end of the Maintenance Phase. If it is, then Theurgia uses its second Attack, Damage and Defense attributes until the end of the turn. Additionally Theurgia's run Speed is increased to 16 inches. Theurgia also suffers Slow Lv. 2.
oooo — X Buster (Magic, Charge)
After resolving this Charge, Theurgia makes another Attack against the same target.
ooo — X Sword (Magic, Attack)
+ 4 Attack. This Attack is not affected by the Arch ability.
ooo — Space Jump Engine (Magic, Run)
Theurgia is Intangible during this move.
Theurgia — Pilot
Gear: A Gear cannot have Advantage cards associated and you must select a Pilot for it. The cost of the Pilot is added to the Gear's Level. The Pilot selected for a Gear determines the number of Actions Points it will recover per Turn and may give additional abilities.
Unique Pilot: The same Pilot cannot be selected more than once in the same party, regardless of the Gear he is in.
Technomagical Powered Armor: You can take any number of Theurgia's in your party, as long as you follow the Unique Pilot rule.
Yue Alfonse — Lv +15
Recharge: 3
Hunter: At the beginning of the Upkeep Phase, choose an enemy unit within Theurgia's Control Zone as his target. Until the end of the turn, Theurgia gets +1 Attack and +1 Defense against the targeted unit.
Hiro — Lv +15
Recharge: 3
Riskbreaker: When Theurgia uses the Overdrive ability it also gets Critical Mastery and the following ability until the end of the turn:
ooo — Finisher (Ki, Attack)
+ 4 Attack / +4 Damage. This Attack is not affected by the Arch ability.
Elfriede Adler — Lv +5
Recharge: 3
Edgard Ivanesku — Lv +0
Recharge: 2
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