Search
Open menu
Search
BGG랭킹
BGG전체 : 0

  • facebook
  • blog
  • twitter
  • link
  • 인원

    2-2 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    0-0 분

  • 연령

    15+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    0.00 / 5

게임 소개

푸드발리뉴 경기 규칙

포메이션 설정

경기는 공동 공격 간의 첫 번째 합의로 시작됩니다. 그리고 나서 감독은 "게임존"에서 선수들의 수비를 설정하지만 팀원들이 건드리지 않도록 한다.
- 수비형 포메이션이 보이면 공격 코치는 선수들에게 "플레이존"을 요구하지만 서로 만지는 것은 허용되지 않는다.
- 그리드 - 팀원이 편성과 조직 개편을 설정할 때 만지지 않아야 한다.

경기 시작

공은 경기 시작과 동시에 공격이 시작되는 "골 지역"이다.
- 동시 - 한 번에, 공격과 수비가 두 선수를 움직일 수 있습니다. 움직임은 수비 코치가 종이에 자신의 움직임을 적고(선수 이동 및 인덱스 필드 수) 공격수가 탑승한 후에야 수비 코치가 이를 설명한다.
- 수비 코치가 공격수의 의도를 읽고 선수들을 공의 이동 경로에 올려놓는다면 그것은 가로채고 수비가 무대 공격으로 이동한 선수의 것이다.

공략

- 드리블 - 공을 가지고 경기장을 이동합니다. 그것은 보통 그의 팀 동료 중 한 명의 움직임과 함께 사용된다.
- 짧은 패스 - 가장 긴 짧은 패스는 두 개의 필드이며, 스레드가 추가되는 필드의 정점에서 다음 인접 필드로 이어지는 선을 따라 추가할 수 있습니다.
- 롱 패스 - 플레이어가 있는 필드(플레이스)에 "게임 존"에 있는 필드 중 "라인 아웃"과 접촉하지 않는 필드에만 추가합니다. 볼에 추가된 필드 위에 수비 선수가 없다면 패스가 성공한다. 수비수가 추가된 필드 환경에 있고 공이 수비수의 소유라는 것을 알게 되면 롱패스는 부정확하다. 롱볼 패스 레벨은 되돌릴 수 없다.
- 공 받기(지단) - 짧은 패스를 받는 모든 플레이어가 공으로 한 필드 이동할 수 있습니다.
- 빈 공간 - 공을 필드 옆에 서 있거나 다른 선수가 공을 받는 정확한 영역(짧은 영역 또는 긴 영역)을 추가할 수 있다.
- 패스를 돌려준다 - 공격 중에 단 한 번만 공의 레벨이 기어를 움직일 수 있다(보통 공은 앞으로 나아가야 한다).
위치-건설-가 되기 위해 선수거나 발의 패스에 센터가 추가된 부채 먼저 그의 자리에서 뚝뚝 떨어지고 이동해야 한다.
- 경기 - 차례대로 공이 같은 위치에 있으면 안 됩니다.

점수 매기기
Rules of the game Fudbalinho

SETTING THE FORMATION

The game begins with the first agreement between the co attacks. Then the coach sets the defense of their players in the "game zone" but so that teammates must not touch.
- When you see a defensive formation, the attack coach asks his players to "play zone" but they are not allowed to touch each other.
- Grid - teammates are, setting the formation or reorganization thereof, must not touch.

START OF THE MATCH

The ball is at the very beginning of the match, is the "goal area", where the attack begins.
- Simultaneity - in one move, and attack and defense can move the two players. The moves are played by, the defense coach writes his move on the paper (the number of players who move and index fields in which the player moves) and, only after the attacker on board their moves, defensive coach illustrates what is written.
- If defensive coach read intention of the attacker and put his players in the path of movement of the ball, it belongs to a player who had intercepted and the defense moved to stage attacks.

ATTACK

- Dribbling - moving the player with the ball for a field. It is usually used in combination with the movement of another one of his teammates.
- Short pass - The longest short pass is two fields and it can be added along the line that goes from the vertex of a field from which threads are added to the next adjacent field.
- Long pass - it only adds to the field where the player is (the place), on any field in the "game zone" which is not in contact with the "line out". If, over the fields to which is added to the ball, no defensive player, the pass is successful. If the defensive player finds himself in a field environment to which is added, the ball belongs to the defender, long pass is imprecise. Long ball passing levels can not turn back.
- Receiving the ball (Zidane) - Any player who receives the short pass,can move one field with the ball.
- Empty space - The ball can be added (short or long passing) the exact area where the other player or standing next to a field, and with run player receives the ball (after which it is entitled to move to another area, with the ball, if it is short pass, Zidane).
- Return the pass - The level of the ball, only once during the attack, may move the gear (ball usually has to go forward).
- Construction of positions - To be a player kicked, or center the added debt on the pass must first be moved from his position dribbling.
- Play - The ball in the turn, must not stay on same place.

SCORING

자유게시판 관련 글

View All >

리뷰게시판 관련 글

View All >
0개의 댓글이 있습니다.
별점

평균점수 0.00

베스트게시물

  • [콘텐츠] [만화] 일단사는만화 2 - Lv.10
    • Lv.11

      당근씨

    • 7

    • 202

    • 2024-11-18

  • [자유] 엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
    • Lv.10

      뽀뽀뚜뚜

    • 7

    • 717

    • 2024-11-18

  • [자유] 기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
    • Lv.7

      플리페

    • 8

    • 500

    • 2024-11-14

  • [자유] 왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
    • Lv.11

      vallentine

    • 8

    • 434

    • 2024-11-14

  • [자유] 뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
    • Lv.3

      두이니

    • 9

    • 403

    • 2024-11-16

  • [자유] 묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
    • Lv.18

      닥터M

    • 19

    • 625

    • 2024-11-13

  • [자유] 코보게 명예 훼손으로 신고해도 되나요?
    • redhoney

    • 9

    • 637

    • 2024-11-12

  • [자유] 코보게의 입장문에 대해
    • Lv.23

      leonart

    • 12

    • 749

    • 2024-11-13

  • [자유] 코보게 응원합니다. 모든 혐오와 편견에 반대합니다.
    • Lv.14

      지금이최적기

    • 11

    • 947

    • 2024-11-12

  • [자유] 게이머스 게이머들이 전부 매도당하는 것 같아 기분이 나빠 한마디 올립니다.
    • Lv.11

      꿀떡이

    • 8

    • 1031

    • 2024-11-13

  • [자유] 축하합니다, 코리아보드게임즈.
    • Lv.27

      WALLnut

    • 8

    • 604

    • 2024-11-12

  • [자유] 서울성모병원 산부인과 김미란 교수(대한폐경학회 회장)
    • Lv.19

      라이클럽

    • 11

    • 522

    • 2024-11-13

  • [자유] 응원합니다.
    • Lv.27

      방장

    • 10

    • 699

    • 2024-11-11

  • [자유] 그동안 너무 초월번역이라고 띄워주지 않았나 생각이 듭니다.
    • Lv.34

      크로스21

    • 8

    • 372

    • 2024-11-12

  • [자유] 해명문 잘 봤습니다. 정말 화가 나네요.
    • Lv.35

      로보

    • 15

    • 749

    • 2024-11-12

게임명 검색
Mypage Close My News