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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-0 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
James Desborough
-
아티스트
-
인원
게임 소개
게시자 블러브:
표준 OGL 플레이와 까마귀 축제 유닛 변환에 대한 통계가 포함되어 있습니다.
이 땅의 오크, 도깨비, 부기어들은 약탈자, 파괴자로서의 명성이 자자하다. 분별없는 야만인 세력은 강간, 화형, 약탈에만 몰두한다. 그들은 빠르게 번식하고, 전쟁을 위해 살고, 심지어 그들끼리도 살고, 그들보다 더 강하고 무자비하다고 증명된 종과 권력에게만 고개를 숙이며, 잔인한 힘의 계층 속에서 살고 있다.
도블리노이드는 혼돈과 동물 본능을 나타내며, 문명 세계의 주변 야생 지역에 존재하며 지하 동굴에서는 폐허와 지도의 어두운 지역에 서식한다. 그들은 야만적이고 위험한 자연의 측면을 두려워합니다. 그들은 인간처럼 걸으며 자신들만의 도구를 사용하는 짐승입니다.
고블리노이드는 가장 지능적이거나 전술적인 생각을 가진 생물은 아니며, 그들의 선택권은 대부분 끝없이 공격하는 것으로 제한되어 있으며, 다른 생물들이 실패하는 곳에서 성공하기 위해 그들의 큰 무게에 의존한다. 그러나 그들의 개인적인 신체적 기량과 낮은 동물적 교활함은 그들을 여전히 위험하게 만들며, 많은 사람들은 도깨비 같은 끈기와 야만성을 고려하지 않았다.
그들은 혼돈과 악의 원동력이자 보병으로, 모든 땅과 모든 백성에게 끝없이 전쟁과 분규를 몰고 온다. 때때로 유능한 지도자가 이끄는 위대한 숙주가 생겨날 것이고, 그러면 인간과 같은 종족의 땅이 떨리고 다가올 일을 두려워해야 한다.
표준 OGL 플레이와 까마귀 축제 유닛 변환에 대한 통계가 포함되어 있습니다.
이 땅의 오크, 도깨비, 부기어들은 약탈자, 파괴자로서의 명성이 자자하다. 분별없는 야만인 세력은 강간, 화형, 약탈에만 몰두한다. 그들은 빠르게 번식하고, 전쟁을 위해 살고, 심지어 그들끼리도 살고, 그들보다 더 강하고 무자비하다고 증명된 종과 권력에게만 고개를 숙이며, 잔인한 힘의 계층 속에서 살고 있다.
도블리노이드는 혼돈과 동물 본능을 나타내며, 문명 세계의 주변 야생 지역에 존재하며 지하 동굴에서는 폐허와 지도의 어두운 지역에 서식한다. 그들은 야만적이고 위험한 자연의 측면을 두려워합니다. 그들은 인간처럼 걸으며 자신들만의 도구를 사용하는 짐승입니다.
고블리노이드는 가장 지능적이거나 전술적인 생각을 가진 생물은 아니며, 그들의 선택권은 대부분 끝없이 공격하는 것으로 제한되어 있으며, 다른 생물들이 실패하는 곳에서 성공하기 위해 그들의 큰 무게에 의존한다. 그러나 그들의 개인적인 신체적 기량과 낮은 동물적 교활함은 그들을 여전히 위험하게 만들며, 많은 사람들은 도깨비 같은 끈기와 야만성을 고려하지 않았다.
그들은 혼돈과 악의 원동력이자 보병으로, 모든 땅과 모든 백성에게 끝없이 전쟁과 분규를 몰고 온다. 때때로 유능한 지도자가 이끄는 위대한 숙주가 생겨날 것이고, 그러면 인간과 같은 종족의 땅이 떨리고 다가올 일을 두려워해야 한다.
From publisher blurb:
Contains stats for both standard OGL play and Feast of Crows unit conversions.
The orcs, goblins and bugbears of the land have a just reputation as ravagers, destroyers. Mindless barbarian forces intent on nothing more than rape, burn and pillage. They breed fast, live for war - even amongst themselves - and exist in a brutal hierarchy of strength, bowing their heads only to those breeds and powers that prove stronger and more ruthless than they are.
The goblinoids represent chaos and animal instinct, they exist at the fringes of the civilised world in the wild places and in the caverns underground, they inhabit ruins and the dark areas of the map. They are fear of the savage and dangerous side of nature they are beasts that walk like men and use their own tools against them.
Goblinoids are not the most intelligent or tactically minded of creatures, their options mostly being limited to attacking endlessly, relying on their great weight of numbers to succeed where others would fail. Their personal physical prowess and low animal cunning still makes them dangerous though and many a well thought out and clever trap has failed to take into account goblinoid tenacity and savagery.
They are the engines and footsoldiers of chaos and evil, bringing war and strife to every land and every people endlessly. Occasionally a great host will arise, lead by an effective leader and then the lands of the man-like races should tremble and fear what is coming.
Contains stats for both standard OGL play and Feast of Crows unit conversions.
The orcs, goblins and bugbears of the land have a just reputation as ravagers, destroyers. Mindless barbarian forces intent on nothing more than rape, burn and pillage. They breed fast, live for war - even amongst themselves - and exist in a brutal hierarchy of strength, bowing their heads only to those breeds and powers that prove stronger and more ruthless than they are.
The goblinoids represent chaos and animal instinct, they exist at the fringes of the civilised world in the wild places and in the caverns underground, they inhabit ruins and the dark areas of the map. They are fear of the savage and dangerous side of nature they are beasts that walk like men and use their own tools against them.
Goblinoids are not the most intelligent or tactically minded of creatures, their options mostly being limited to attacking endlessly, relying on their great weight of numbers to succeed where others would fail. Their personal physical prowess and low animal cunning still makes them dangerous though and many a well thought out and clever trap has failed to take into account goblinoid tenacity and savagery.
They are the engines and footsoldiers of chaos and evil, bringing war and strife to every land and every people endlessly. Occasionally a great host will arise, lead by an effective leader and then the lands of the man-like races should tremble and fear what is coming.
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