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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
우주정거장 "딥 스페이스 나인(Deep Space Nine)은 "카르다시안"의 침략을 받았고, 임무는 그들을 제거하는 것이다. "을(를) 인용해야 합니다.OPS"는 우주정거장의 주요 제어장치가 있고 "카르다시안"을 물리칠 수 있는 충분한 공격 카운터가 있는 곳이다. 거기서 운전할 수 있고 모든 시스템을 운전할 수 있습니다. 우승자는 우주정거장 사령관이 된다.
각 플레이어는 외부 링의 SA 박스에서 시작하는 동일한 색상의 폰과 "공격 카운터" 세트를 가지고 있다. 목표는 보드 주변의 폰을 "로 옮기는 것입니다.OPS" 보드의 중심에 있습니다.
움직임은 주사위에 의해 제어된다. 이동 중에는 "카르다시아 경찰" 박스에 들어가는 "공격 카운터"가 있어야 합니다. 모든 플레이어는 같은 보드의 세 부분을 돌아다니며 서로의 폰을 잡을 수 있다. 캡처된 폰이 시작 상자로 돌아갑니다(").SA&Qu;). "에 입력할 때까지 동일한 방향으로만 이동할 수 있습니다.P" 박스(브리지 박스). 외부 링에서는 "를 사용해야 합니다.내부 링으로 이동하기 위한 LR" 박스(런바운드 셔틀 박스) 그런 다음, 중앙 연구소에 가려면 "에 들어가야 합니다.정확한 번호를 가진 상자들. 당신이 실패하든 말든, 당신의 전당포는 중앙갤러리에 돌아와 "을 인용합니다.SA" 스타트 박스, 그리고 당신은 공격을 다시 시작해야 합니다!
승자는 자신의 폰을 "로 옮긴 첫 번째 플레이어입니다.OPS" 박스. 그는 우주왕복선 사령관이 될 것이다. 두 번째는 대위, 세 번째는 중위. 두 선수 모두 최소 공격 카운터(4개 및 3개)를 충족해야 한다.
각 플레이어는 외부 링의 SA 박스에서 시작하는 동일한 색상의 폰과 "공격 카운터" 세트를 가지고 있다. 목표는 보드 주변의 폰을 "로 옮기는 것입니다.OPS" 보드의 중심에 있습니다.
움직임은 주사위에 의해 제어된다. 이동 중에는 "카르다시아 경찰" 박스에 들어가는 "공격 카운터"가 있어야 합니다. 모든 플레이어는 같은 보드의 세 부분을 돌아다니며 서로의 폰을 잡을 수 있다. 캡처된 폰이 시작 상자로 돌아갑니다(").SA&Qu;). "에 입력할 때까지 동일한 방향으로만 이동할 수 있습니다.P" 박스(브리지 박스). 외부 링에서는 "를 사용해야 합니다.내부 링으로 이동하기 위한 LR" 박스(런바운드 셔틀 박스) 그런 다음, 중앙 연구소에 가려면 "에 들어가야 합니다.정확한 번호를 가진 상자들. 당신이 실패하든 말든, 당신의 전당포는 중앙갤러리에 돌아와 "을 인용합니다.SA" 스타트 박스, 그리고 당신은 공격을 다시 시작해야 합니다!
승자는 자신의 폰을 "로 옮긴 첫 번째 플레이어입니다.OPS" 박스. 그는 우주왕복선 사령관이 될 것이다. 두 번째는 대위, 세 번째는 중위. 두 선수 모두 최소 공격 카운터(4개 및 3개)를 충족해야 한다.
Space station "Deep Space Nine" has been invaded by "Cardasians", and the mission is take them out. You should go to "OPS" where there are the main controls of the space station with enough attack counters to defeat "Cardasians". There you can drive it and all their systems. The winner become the Space station Commander.
Each player has a pawns and a set of "attack counters" of the same color that start at SA box at external ring. The goal is to move the pawns around the board to the "OPS" at the center of the board.
Movement is controlled by dice. During movement you should get "attack counters" entering at "Cardasian Police" boxes. All players move around the three parts of the same board, so they may capture each others pawns. Captured pawns are returned to start box ("SA"). You can only move in the same direction until you enter in a "P" box (bridge boxes). From external ring, you should use "LR" box (runebounds shuttle boxes) to go to internal ring. Then, in order to go to central laberynth, you should enter at "P1" boxes with the exact number. Whether you fail, your pawn shuold come back by central gallery to "SA" start box, and you should start the attack again!
The winner is the first player to move his pawn to "OPS" box. He shall be shuttle Commander. The second one shall be the Captain and the third one the lieutenant. Both players shall meet a minimum attack counters (4 & 3 ones).
Each player has a pawns and a set of "attack counters" of the same color that start at SA box at external ring. The goal is to move the pawns around the board to the "OPS" at the center of the board.
Movement is controlled by dice. During movement you should get "attack counters" entering at "Cardasian Police" boxes. All players move around the three parts of the same board, so they may capture each others pawns. Captured pawns are returned to start box ("SA"). You can only move in the same direction until you enter in a "P" box (bridge boxes). From external ring, you should use "LR" box (runebounds shuttle boxes) to go to internal ring. Then, in order to go to central laberynth, you should enter at "P1" boxes with the exact number. Whether you fail, your pawn shuold come back by central gallery to "SA" start box, and you should start the attack again!
The winner is the first player to move his pawn to "OPS" box. He shall be shuttle Commander. The second one shall be the Captain and the third one the lieutenant. Both players shall meet a minimum attack counters (4 & 3 ones).
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