-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
-
-
인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
180-180 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
D. Hoth
-
아티스트
-
인원
게임 소개
미국 독립 전쟁 당시 사우스캐롤라이나주 캠던 전투의 중간 규모의 복잡한 전쟁 게임이다. 수적으로 열세인 콘월리스 장군과 영국 군단은 144개의 카운터로 미국 게이츠 장군을 격파했다. 희귀하고 인쇄가 제한되어 있습니다.
규칙 폴더의 소개:
SC 캠든의 배틀 오브 캠든 게임 시뮬레이션은 게임 플레이어에게 역사적 콘텐츠의 최대치를 제공하는 동시에 "에 관심 있는 사람들에게 재미있는 형식을 제공하도록 설계되었다.Battle" 게임 시뮬레이션. 연대 부대는 가능한 한 사실감을 주기 위해 식별, 전투력, 전투지형을 자세히 조사하였고, 플레이어들에게 미국 독립전쟁이라고 알려진 역사의 한 부분에 관여한 듯한 느낌을 주었다. 경기 규칙과 승리의 조건은 전투가 일어났던 실제 상황을 재현하기 위해 고안되었다.
게임을 할 때 "win"는 상대적인 용어라는 것을 기억하세요. 때로는 "weaker"군 사령관으로서 경기하는 것이 더 즐겁고, 실제 지휘관이 했던 것보다 더 나은 결과를 낼 수 있는지 보는 것이 더 즐겁다. SC 캠든의 배틀에서는 이를 근거로 승부를 가릴 수 있다. 역사적인 상대보다 더 좋은 성적을 낸 선수가 승리의 척도를 얻는다.
규칙 폴더의 소개:
SC 캠든의 배틀 오브 캠든 게임 시뮬레이션은 게임 플레이어에게 역사적 콘텐츠의 최대치를 제공하는 동시에 "에 관심 있는 사람들에게 재미있는 형식을 제공하도록 설계되었다.Battle" 게임 시뮬레이션. 연대 부대는 가능한 한 사실감을 주기 위해 식별, 전투력, 전투지형을 자세히 조사하였고, 플레이어들에게 미국 독립전쟁이라고 알려진 역사의 한 부분에 관여한 듯한 느낌을 주었다. 경기 규칙과 승리의 조건은 전투가 일어났던 실제 상황을 재현하기 위해 고안되었다.
게임을 할 때 "win"는 상대적인 용어라는 것을 기억하세요. 때로는 "weaker"군 사령관으로서 경기하는 것이 더 즐겁고, 실제 지휘관이 했던 것보다 더 나은 결과를 낼 수 있는지 보는 것이 더 즐겁다. SC 캠든의 배틀에서는 이를 근거로 승부를 가릴 수 있다. 역사적인 상대보다 더 좋은 성적을 낸 선수가 승리의 척도를 얻는다.
Medium complexity wargame of the Battles of Camden, South Carolina during the American Revolutionary War. Outnumbered, General Cornwallis and the British Legion Defeat the American Army of General Gates. 144 counters. Rare. Limited Printing.
From the Introduction in Rules Folder:
The BATTLE OF CAMDEN, S.C. game simulation has been designed to provide the game player with a maximum in historical content while also providing an entertaining format for those interested in the "Battle" game simulations. The regimental unit identifies, battle strengths, and battle terrain were researched in detail in order to provide as much realism as possible, and give the players the feeling of having been involved in that part of history known as the American Revolution. The rules of play and the condition of victory have been designed to reproduce the actual conditions under which the battle was fought.
When playing the game, remember that "winning" is a relative term. It is sometimes more enjoyable to play as the commander of the "weaker" army, and see if you can produce a better result than the actual commander did. In the BATTLE OF CAMDEN, S.C. game, the winner can be decided on this basis. The player who performs better than his historical counterpart gains a measure of victory.
From the Introduction in Rules Folder:
The BATTLE OF CAMDEN, S.C. game simulation has been designed to provide the game player with a maximum in historical content while also providing an entertaining format for those interested in the "Battle" game simulations. The regimental unit identifies, battle strengths, and battle terrain were researched in detail in order to provide as much realism as possible, and give the players the feeling of having been involved in that part of history known as the American Revolution. The rules of play and the condition of victory have been designed to reproduce the actual conditions under which the battle was fought.
When playing the game, remember that "winning" is a relative term. It is sometimes more enjoyable to play as the commander of the "weaker" army, and see if you can produce a better result than the actual commander did. In the BATTLE OF CAMDEN, S.C. game, the winner can be decided on this basis. The player who performs better than his historical counterpart gains a measure of victory.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
615
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
459
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
392
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
364
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
608
-
2024-11-13
-
Lv.18