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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Masahiro Yamazaki
-
아티스트
Masahiro Yamazaki
-
인원
게임 소개
제2차 세계 대전 태평양 전선에서 미드웨이 전투를 위한 작전 수준의 워게임입니다.
이 게임은 일본의 역사 및 군사 잡지 "에 게재되었다.Rekishi Gunzo" 20주년 기념호 #114. 그리고 쓰시마와 함께 출판되었다.
플레이어는 일본 제국 함대와 미국 함대를 통제한다.
각 플레이어는 일곱 가지 동작 중 하나를 번갈아 가면서 선택하고 해결합니다. 7가지 조치는 수색, 갑판 작업, 항공 출격, 공습 해결, 임무 중단, 수리 및 추가 손상 점검이다.
다른 많은 게임과 달리 그리드 맵과 단위 이동은 이 게임에 포함되지 않습니다. 경기는 함대 지휘관의 관점으로 진행된다.
적 함대와 공군기지가 서로 받는 피해량에 따라 승자가 결정되지만 일본 선수는 미드웨이 공군기지에 최소 6점 이상의 피해점을 줘야 한다.
이 게임은 일본의 역사 및 군사 잡지 "에 게재되었다.Rekishi Gunzo" 20주년 기념호 #114. 그리고 쓰시마와 함께 출판되었다.
플레이어는 일본 제국 함대와 미국 함대를 통제한다.
각 플레이어는 일곱 가지 동작 중 하나를 번갈아 가면서 선택하고 해결합니다. 7가지 조치는 수색, 갑판 작업, 항공 출격, 공습 해결, 임무 중단, 수리 및 추가 손상 점검이다.
다른 많은 게임과 달리 그리드 맵과 단위 이동은 이 게임에 포함되지 않습니다. 경기는 함대 지휘관의 관점으로 진행된다.
적 함대와 공군기지가 서로 받는 피해량에 따라 승자가 결정되지만 일본 선수는 미드웨이 공군기지에 최소 6점 이상의 피해점을 줘야 한다.
Operational level wargame for the battle of Midway in World war 2 Pacific theater.
This game published with Japanese history and military magazine "Rekishi Gunzo" #114 the Twenty Anniversary Issue. And also published along with Tsushima.
Players control either Imperial Japanese fleet or United States fleet.
Each player choose and resolve one of seven actions alternately. The seven actions is search, deck work, air sortie, resolve of air raid, mission abort, repair and additional damage check.
Unlike many other games, the grid map and unit movement are not include in this game. The game is progress by the viewpoint of the fleet commander.
Winner is determined by the damage given to enemy fleet and airbase each other, but Japanese player must given at least 6 points of damage for Midway airbase.
This game published with Japanese history and military magazine "Rekishi Gunzo" #114 the Twenty Anniversary Issue. And also published along with Tsushima.
Players control either Imperial Japanese fleet or United States fleet.
Each player choose and resolve one of seven actions alternately. The seven actions is search, deck work, air sortie, resolve of air raid, mission abort, repair and additional damage check.
Unlike many other games, the grid map and unit movement are not include in this game. The game is progress by the viewpoint of the fleet commander.
Winner is determined by the damage given to enemy fleet and airbase each other, but Japanese player must given at least 6 points of damage for Midway airbase.
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