-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-40 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
상자에서:
"미세스 F. L. 크라운이 인용한 학교 방이나 집에 사용."
56개의 음악 상징을 쉽고 빠르게 익히고 집중력, 경계력, 정정당당하게 노는 습관을 소년소녀 사이에서 고취시키는 놀이.
음악 감독관들과 음악 선생님들은 'Note-O'가 음악 상징의 이름과 정의를 가르치는 데 매우 소중하다는 것을 알게 될 것이다.
'참고-O' 재생 규칙:
노트-O 게임에는 40명의 플레이어의 카드, 56명의 딜러 카드, 그리고 플레이어의 카드의 기호를 덮을 수 있는 페이스트보드 디스크가 포함되어 있다.
선수들의 카드가 있기 때문에 많은 선수들이 '노트오' 게임에 참여할 수 있습니다. 각 플레이어에게는 'Note-O' 카드와 카드에 있는 모든 기호를 표시할 수 있는 충분한 디스크가 제공됩니다.
매 경기가 시작될 때, 리더가 선택됩니다. 리더에게는 딜러의 카드 한 벌이 주어지며, 그 카드들을 하나씩 불러줍니다. 기호라고 불리는 것처럼, 그 기호를 가진 플레이어는 그것을 디스크로 덮는다. 어떤 플레이어가 카드의 기호를 모두 가리고 'NOTE-O'를 부를 때까지 이 과정을 반복한다.
어떤 선수가든 카드의 세 개의 기호를 연속으로 가리면 '노트-O'를 알리도록 함으로써 게임은 달라질 수 있다.
매 경기가 끝날 때마다 카드를 교환하고 리더의 카드를 뒤섞은 뒤 새 경기를 시작해야 한다.
게임은 각 플레이어에게 두 개 이상의 '노트-O' 카드가 제공되면 훨씬 더 어렵고 흥미롭게 만들어진다.
"미세스 F. L. 크라운이 인용한 학교 방이나 집에 사용."
56개의 음악 상징을 쉽고 빠르게 익히고 집중력, 경계력, 정정당당하게 노는 습관을 소년소녀 사이에서 고취시키는 놀이.
음악 감독관들과 음악 선생님들은 'Note-O'가 음악 상징의 이름과 정의를 가르치는 데 매우 소중하다는 것을 알게 될 것이다.
'참고-O' 재생 규칙:
노트-O 게임에는 40명의 플레이어의 카드, 56명의 딜러 카드, 그리고 플레이어의 카드의 기호를 덮을 수 있는 페이스트보드 디스크가 포함되어 있다.
선수들의 카드가 있기 때문에 많은 선수들이 '노트오' 게임에 참여할 수 있습니다. 각 플레이어에게는 'Note-O' 카드와 카드에 있는 모든 기호를 표시할 수 있는 충분한 디스크가 제공됩니다.
매 경기가 시작될 때, 리더가 선택됩니다. 리더에게는 딜러의 카드 한 벌이 주어지며, 그 카드들을 하나씩 불러줍니다. 기호라고 불리는 것처럼, 그 기호를 가진 플레이어는 그것을 디스크로 덮는다. 어떤 플레이어가 카드의 기호를 모두 가리고 'NOTE-O'를 부를 때까지 이 과정을 반복한다.
어떤 선수가든 카드의 세 개의 기호를 연속으로 가리면 '노트-O'를 알리도록 함으로써 게임은 달라질 수 있다.
매 경기가 끝날 때마다 카드를 교환하고 리더의 카드를 뒤섞은 뒤 새 경기를 시작해야 한다.
게임은 각 플레이어에게 두 개 이상의 '노트-O' 카드가 제공되면 훨씬 더 어렵고 흥미롭게 만들어진다.
From the box:
"For the school room or home by Mrs. F. L. Crown"
"A game in which fifty-six music symbols are quickly and easily learned and the habit of concentration, alertness and fair play is encouraged among boys and girls.
Music supervisors and music teachers will find 'Note-O' invaluable in the teaching of the names and definitions of music symbols.
Rules for playing 'Note-O':
The game of 'Note-O' contains forty players' cards, fifty-six dealer's cards and pasteboard discs with which to cover the symbols on the players' cards.
As many players may participate in the game of 'Note-O' as there are players' cards. Each player is provided with a 'Note-O' card and enough discs to cover all the symbols on his card.
At the beginning of each game, a leader is chosen. This leader is provided with the deck of dealer's cards and from it calls the symbols, one by one. As a symbol is called, the player having that symbol covers it with a disc. The process is repeated until some player has covered all the symbols on his card at which time he calls out 'NOTE-O.' The first player calling 'NOTE-O', whose symbols have been covered correctly, wins the game.
The game may be varied by having any player announce 'Note-O' when he has covered three symbols in a row on his card.
At the end of each game, cards should be exchanged and the leader's cards shuffled before starting a new game.
The game is made much more difficult and more interesting when each player is provided with two or more 'Note-O' cards."
"For the school room or home by Mrs. F. L. Crown"
"A game in which fifty-six music symbols are quickly and easily learned and the habit of concentration, alertness and fair play is encouraged among boys and girls.
Music supervisors and music teachers will find 'Note-O' invaluable in the teaching of the names and definitions of music symbols.
Rules for playing 'Note-O':
The game of 'Note-O' contains forty players' cards, fifty-six dealer's cards and pasteboard discs with which to cover the symbols on the players' cards.
As many players may participate in the game of 'Note-O' as there are players' cards. Each player is provided with a 'Note-O' card and enough discs to cover all the symbols on his card.
At the beginning of each game, a leader is chosen. This leader is provided with the deck of dealer's cards and from it calls the symbols, one by one. As a symbol is called, the player having that symbol covers it with a disc. The process is repeated until some player has covered all the symbols on his card at which time he calls out 'NOTE-O.' The first player calling 'NOTE-O', whose symbols have been covered correctly, wins the game.
The game may be varied by having any player announce 'Note-O' when he has covered three symbols in a row on his card.
At the end of each game, cards should be exchanged and the leader's cards shuffled before starting a new game.
The game is made much more difficult and more interesting when each player is provided with two or more 'Note-O' cards."
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
624
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
462
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
397
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
369
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
610
-
2024-11-13
-
Lv.18