-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Alex Bertani
-
아티스트
-
인원
게임 소개
축구 시뮬레이션. 필드는 6 x 5 상자의 격자입니다. 각 플레이어는 한 묶음의 액션 카드를 받는다. 두 코치 중 한 명이 11개의 폰을 피치에 배치한다.
매커니즘은 간단하다: 공을 가지고 있는 플레이어는 세 개의 카드를 공격하여 원하는 세 개의 상자에 넣고, 비어 있거나 폰이나 상대편이 점유한다. 그러나 세 개의 카드 중 두 개는 "카드 블러프"이며, 공격 카드의 효과를 상쇄할 수 있는 방어선만을 가진 수비수의 눈을 속이는 역할만 한다. 카드를 놓고 조각을 타일의 상자에 더 가까이 이동시키면 타일이 발견되어 효과가 해결됩니다. 수비수가 공격수가 카드를 어디에 실전 배치했는지 짐작하지 못했다면 그 효과는 바로 설명된다. 추측한 경우, 주사위 던지기가 완전히 없는 메커니즘에 따라 충돌을 해결한다. 즉, 공격자 양쪽 모두에 대한 일련의 패널티(예를 들어, 공격자가 페널티를 받는 경로의 궤적에 위치한 각각의 상대 체커에 대해)를 세는 수익이다. 벌칙을 받으면 대조를 이깁니다. 동점일 경우 수비수가 승리합니다. 타임카운터가 1분 앞으로 이동하면서 공격자가 공을 잃으면.
액션 카드는 스텝, 점프, 던지기, 크로스, 헤딩, 발리 공격을 가능하게 한다.
액션 카드는 수비 태클과 전진(땅볼 또는 헤드)을 허용한다.
리졸브 슛(resolve shot) : 공격자는 축구 골이 있는 슛에 대해 6개의 섹션으로 나누어진 특정 점수를 분배한다. 골키퍼는 총 6개 구간 중 5개 이하의 퍼레이드를 펼칠 수 있는 14득점을 보유하고 있다. 그 선택은 둘 다 비밀리에 이루어진 것이다. 하나 이상의 구간이 있으면 퍼레이드의 목표를 슛하는 지점이 여러 개 있다. 그렇지 않으면, 퍼레이드. 동점일 경우에는 코너.
두 차례(선수 간 합의 기간) 끝에 누가 이기느냐가 더 많은 골을 넣었다.
매커니즘은 간단하다: 공을 가지고 있는 플레이어는 세 개의 카드를 공격하여 원하는 세 개의 상자에 넣고, 비어 있거나 폰이나 상대편이 점유한다. 그러나 세 개의 카드 중 두 개는 "카드 블러프"이며, 공격 카드의 효과를 상쇄할 수 있는 방어선만을 가진 수비수의 눈을 속이는 역할만 한다. 카드를 놓고 조각을 타일의 상자에 더 가까이 이동시키면 타일이 발견되어 효과가 해결됩니다. 수비수가 공격수가 카드를 어디에 실전 배치했는지 짐작하지 못했다면 그 효과는 바로 설명된다. 추측한 경우, 주사위 던지기가 완전히 없는 메커니즘에 따라 충돌을 해결한다. 즉, 공격자 양쪽 모두에 대한 일련의 패널티(예를 들어, 공격자가 페널티를 받는 경로의 궤적에 위치한 각각의 상대 체커에 대해)를 세는 수익이다. 벌칙을 받으면 대조를 이깁니다. 동점일 경우 수비수가 승리합니다. 타임카운터가 1분 앞으로 이동하면서 공격자가 공을 잃으면.
액션 카드는 스텝, 점프, 던지기, 크로스, 헤딩, 발리 공격을 가능하게 한다.
액션 카드는 수비 태클과 전진(땅볼 또는 헤드)을 허용한다.
리졸브 슛(resolve shot) : 공격자는 축구 골이 있는 슛에 대해 6개의 섹션으로 나누어진 특정 점수를 분배한다. 골키퍼는 총 6개 구간 중 5개 이하의 퍼레이드를 펼칠 수 있는 14득점을 보유하고 있다. 그 선택은 둘 다 비밀리에 이루어진 것이다. 하나 이상의 구간이 있으면 퍼레이드의 목표를 슛하는 지점이 여러 개 있다. 그렇지 않으면, 퍼레이드. 동점일 경우에는 코너.
두 차례(선수 간 합의 기간) 끝에 누가 이기느냐가 더 많은 골을 넣었다.
Soccer simulation. The field is a grid of 6 x 5 boxes. Each player receives a pack of action cards. Either coach place the 11 pawn in the pitch.
The mechanism is simple: the player with possession of the ball takes three cards attack action and puts them into three boxes of your choice on the board, empty or occupied by pawns or their opponents. Two of the three cards played, however, are "cards bluff" and only serve to pull the wool over the eyes of the defender, who has two cards only line of defense to counter the effect of the cards of attack and must therefore try to guess where the attacker has the real paper and where the bluff. Place the cards, move the pieces closer to where they were put in the boxes of the tiles, the tiles are discovered and resolved effects. If the defender did not guess where the attacker has put the card real action, this explains its effects immediately. If you have guessed, it resolves the conflict according to a mechanism completely devoid of throwing dice (sic): the proceeds to count a series of penalties against both the defender the attacker (for example, for each opposing checker that is located on the trajectory of a passage the attacker receives a penalty). If you are under penalty wins the contrast. In case of a tie the defender wins. If the attacker loses the ball as time counter moves forward one minute.
The action cards allow it to attack steps, jumps, throws, crosses, headers and volleys.
The action cards allow defensive tackle and advances (ground ball or head).
Resolved shots: the attacker has a certain number of points distributed on a shot that has a football goal (drawn on a separate sheet) divided into six sections. The goalkeeper has 14 points that can be distributed parade of no more than five of the six sections. The choice is made for both in secret. If at least one section there are several points that shot points parade's goal. Otherwise, parade. In case of a tie, corner.
Who wins at the end of the two times (the duration of which may be agreed between the players) have scored more goals.
The mechanism is simple: the player with possession of the ball takes three cards attack action and puts them into three boxes of your choice on the board, empty or occupied by pawns or their opponents. Two of the three cards played, however, are "cards bluff" and only serve to pull the wool over the eyes of the defender, who has two cards only line of defense to counter the effect of the cards of attack and must therefore try to guess where the attacker has the real paper and where the bluff. Place the cards, move the pieces closer to where they were put in the boxes of the tiles, the tiles are discovered and resolved effects. If the defender did not guess where the attacker has put the card real action, this explains its effects immediately. If you have guessed, it resolves the conflict according to a mechanism completely devoid of throwing dice (sic): the proceeds to count a series of penalties against both the defender the attacker (for example, for each opposing checker that is located on the trajectory of a passage the attacker receives a penalty). If you are under penalty wins the contrast. In case of a tie the defender wins. If the attacker loses the ball as time counter moves forward one minute.
The action cards allow it to attack steps, jumps, throws, crosses, headers and volleys.
The action cards allow defensive tackle and advances (ground ball or head).
Resolved shots: the attacker has a certain number of points distributed on a shot that has a football goal (drawn on a separate sheet) divided into six sections. The goalkeeper has 14 points that can be distributed parade of no more than five of the six sections. The choice is made for both in secret. If at least one section there are several points that shot points parade's goal. Otherwise, parade. In case of a tie, corner.
Who wins at the end of the two times (the duration of which may be agreed between the players) have scored more goals.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
535
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
436
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
375
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
342
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
603
-
2024-11-13
-
Lv.18