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    20-20 분

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    2.33 / 5

게임 소개

Fanticide는 상대 살인전단 간의 전투를 위한 기발하고 끔찍한 교전 게임이다. 아키텍처를 열고 사용할 피규어를 사용하여 원하는 모든 종류의 전쟁 밴드를 구성할 수 있는 지침을 명확히 합니다. 룰셋은 역사를 포함한 어떤 미니어처에도 친숙하다. 시작 무리는 켄타우루스, 파에, 크리프, 그리고 오드랜드의 날으는 원숭이를 포함한다. &ldquo를 사용하지 않습니다.내가 간다, 너는 순서를 바꿔라. 대신, 어떤 장치가 움직이고 행동할 수 있는지를 결정하기 위해 이벤트와 흥미로운 명령 & 제어 선택으로 가득 찬 카드 구동 시퀀스를 사용합니다. 이 카드들은 게임에서 각 유닛, 캐릭터, 몬스터에 할당된다. 이러한 활성화 카드는 한 번에 하나씩 그려지며 장치가 차례로 활성화됩니다. 또한 ‘Rainbow’Event에 분노한 킬러 유니콘처럼 무작위 결과를 생성하는 활성화 카드와 함께 혼합되는 이벤트 카드도 있다. 배우기 쉽지만 지능적인 게임 플레이에 도전하고 보상을 줍니다. 한 면당 30~40개의 숫자가 대표적입니다. D10 전투와 마법은 간단하지만 상호작용적이고 만족스러운 결과를 제공합니다.
마이크 브로드벤트, 앨런 마시, 폴 클라크, 어니스트 베이커에 의한 조각
Fanticide is a whimsically grim skirmish game for battles between opposing homicidal warbands. Open Architecture and clear guidelines for building any kind of war band you want with figures you want to use. Ruleset is friendly to any miniatures, including historicals. Starting bands include centaurs, fae, creeps, and the flying monkeys from the Land of Od. Does not use an “I go, you go” turn sequence. Instead, it uses a card driven sequence, full of events and interesting command & control choices for determining what units can move and act. These cards are assigned to each unit, character and monster in the game. These activation cards are drawn one at a time and the units are activated in turn. There are also Event cards that are shuffled in with the activation cards which produce random outcomes like killer unicorns enraged by the ‘Rainbow’ Event. Easy to learn but challenges and rewards intelligent game play. 30 to 40 figures per side is typical. D10 Combat and magic is simple but gives an interactive and satisfying result.
Sculpting by Mike Broadbent, Alan Marsh, Paul Clarke, and Ernest Baker

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