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게임 소개

도미니언 오브 더 갓스는 플레이어가 만든 보드에서 플레이하는 전술 미니어처 게임이다. 플레이어들은 게임에 사용하기 위해 미니어처를 구입하고, 조립하고, 페인트를 칠한다. 미니어처는 stat 카드와 함께 제공되며, 이러한 통계는 규칙집에서도 사용할 수 있습니다. 스타트 카드는 플레이어가 모델이 얼마나 멀리 움직일 수 있는지, 얼마나 많은 주사위를 사용하여 공격할 수 있는지, 얼마나 많은 주사위를 방어하는 동안 얼마나 많은 주사위를 얻을 수 있는지, 전투 도달 거리는 모델이 죽은 상태로 게임플레이에서 제거되기 전까지 얼마나 버틸 수 있는지, 그리고 신에 대한 믿음의 수준을 알려준다.

미니어처 교전 게임에서는 다양한 팬턴의 괴물, 영웅, 신들이 전투를 벌인다. 직관적인 주사위 기반 전투입니다. 카드는 모델이 성취할 수 있는 것을 나열하고, 주사위 굴리기는 적중과 블록을 결정한다. 특별한 상황에서 파워 다이를 굴리면 차단 불가능한 타격을 방지할 수 있습니다.

군악대를 만드는 데 전체 팬턴을 사용하면 반전 효과가 더해지고, 업계 거물들이 조각한 모형들은 잘 실행되는 프레젠테이션을 만든다.

플레이어들은 그들의 주인공으로 플레이할 판테온에서 신을 선택하는 것으로 시작합니다. 그리고 나서 선수들은 그들이 하고 싶은 게임의 점수 합계를 결정한다. 포인트 합계가 결정되면 각 플레이어는 플레이어가 결정한 포인트 합계와 동일한 모델(모델 포인트 비용 사용)로 군대를 모은다. 선수들은 현재 자신이 선택한 판테온의 모델만 사용할 수 있다. 향후 일부 팬톤이 불량 전설의 수혜를 입을 가능성도 있다.

선수들은 경기 중에 사용할 코인을 하나 선택할 수 있다. 다른 동전들은 다른 능력으로 제조될 것입니다. 어떤 동전들은 표준이 될 것이고, 다른 동전들은 1년 중 특정 기간에만 또는 특정 장소에서만 판매될 것이다.

모델은 이동할 수 있도록 인치 단위로 나열된 이동 번호가 있습니다. 모든 모델은 행동을 취하는데, 하나는 움직이거나 다른 하나는 공격하거나 움직입니다.

게임에는 특별한 주사위가 사용됩니다. 공격 주사위는 3개의 빈 면이 있는 6면 주사위, 단검 그림이 있는 2면 주사위, 교차 검이 있는 1면 주사위(이중타)이다. 모델은 공격 통계에 표시된 공격 주사위 수를 카드에 굴릴 수 있습니다.
방어 주사위는 방패 이미지가 있는 빈 면과 두 면을 가지고 있습니다. 모델이 공격당하는 것에 대한 반응으로 방어 주사위가 굴려집니다. 모든 방패를 굴릴 때마다 굴려진 공격으로부터 한 발을 제거한다.
마지막으로 파워 주사위가 있습니다. 파워 주사위는 플레이어가 엎드린 모델을 공격하거나 적에게 돌격함으로써 마법을 통해 얻는 특별한 종류의 주사위이다. 파워 주사위는 빈 면 3개가 있고, 한 면은 단검(단검으로 계산), 세 개의 검이 교차하는 면(단검으로 계산), 마지막 면은 "power"라는 단어가 있다. 주사위가 굴려져 파워라는 단어가 나오면 수비수는 이 공격에 대응해 자신의 수비 주사위 굴림을 받지 못한다.

경기 도중 신이 죽으면 해당 팀에 속한 모든 모델의 신앙 점수가 낮아져 심리검사에서 탈락할 가능성이 높아진다. 만약 신이 이사회에 남아있는 유일한 모델이라면, 신은 영향력을 행사할 능력을 잃게 된다. 영향력은 매 라운드 얼마나 많은 마법을 쓸 수 있는지를 신에게 말해주는 점수입니다. 신이 추종자 없이 남겨질 때, 그는 마법의 능력을 잃습니다.
Dominion of the Gods is a tactical miniatures game played on a board created by the players. The players buy, assemble and paint miniatures for use with the game. The miniatures come with stat cards, these stats will also be available in a rulebook. The stat card tells the player how far the model can move, how many dice it uses to attack, how many dice it gets while defending, how far its combat reach is how many hits the model can sustain before being removed from gameplay as dead and the level of faith it has in its God.

Monsters, heroes, and gods of different pantheons battle in a miniatures skirmish game. Intuitive dice-based combat. Cards list what models can accomplish, and dice rolls determine hits and blocks. Rolling the power die in special situations can prevent un-blockable hits.

Using entire pantheons to build war bands adds a twist, and models sculpted by industry greats makes for a well-executed presentation.

Players start off by choosing a God from a pantheon to play as their main character. Players then decide on a point total for the game they want to play. Once the point total is decided, each player puts together an army with models (using the models point cost) that equal up to the point total decided by the players. Players can only use models from their chosen pantheon at this time. There is the possibility that some pantheons may be able to benefit from rogue legends in the future.

Players are allowed to select one coin that they possess to use during the game. Different coins will be manufactured with different abilities. Some coins will be standard while others will be collectible items sold only during certain times of the year or at specific locations.

Models have a movement number listed in inches that they may move. Every model gets to actions, one used to move and the other used to attack or move.

Special dice are used in the game. Attack dice are six sided dice with three blank sides, two sides with a picture of a single sword (these count as single hits) and one side with crossed swords (this counts as a double hit.) Models may roll the number of attack dice that is listed in their attack statistic on the card.
Defense dice have for blank sides and two sides with the image of a shield. Defense dice are rolled as a reaction to a model being attacked. Every shield that is rolled removes one hit from the attacks that were rolled.
Lastly there is the power dice. Power dice are a special kind of dice that players get through either magic, attacking a prone model or by charging an enemy. Power dice have three blank sides, one side with a single sword (this counts as a single hit) one side with three swords crossed (this counts as a triple hit) and the final side has the word "power" on it. If the dice are rolled and the word power comes up, the defender does not receive his defense dice roll in response to this attack.

If a God is killed during the game, the faith scores of all the models on that team are reduced making them more likely to fail psychology checks. If a God is the only model left on the board, the God loses the ability to use any influence. Influence is a score that tells a God how much magic he can use every round. When a God is left without followers, he loses his magic ability.

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