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Shingle: The Anzio Beachhead 22 Jan. - 3 Mar. 1944 (2013)
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게임 소개

편집자 웹사이트에서:

교착상태에 빠진 이탈리아 원정을 되살리기 위해 연합군은 로마와 독일 보급선에서 불과 30마일 떨어진 해안의 작은 마을 안치오에 강화된 군단을 상륙시켰다. 주저하는 전진과 빠른 독일군의 반응은 해안가를 향해 박빙의 싸움을 할 수 있는 발판을 마련했다.
이 고전적인 캠페인은 소방 및 이동 시스템을 사용하여 육각당 1km, 그리고 한 번에 하루씩 진행됩니다. 표준 부대는 보병 대대이며, 다수의 탱크와 다른 중화기에 의해 강화될 수 있고, 대규모 중폭격기 공격을 포함한 다양한 무기 종류에 대한 화력 지원 표지를 포함한다.
각 플레이어는 여러 가지 전략적 옵션을 가지고 있으며, 상대에게는 비밀로 유지되며, 더 큰 캠페인을 진행하기 위해 해안가를 위한 싸움을 이용할 수 있다. 모든 전략과 작전은 제한된 물류에 의해 제약을 받는다; 플레이어들은 강화, 교체, 화력 지원을 위한 그의 지출의 균형을 신중히 맞춰야 한다. 최상의 균형을 맞추는 선수, 그리고 다양한 무기를 자신의 마음대로 가장 잘 활용하는 선수에게 전세를 뒤집는 승리를 거둘 기회가 주어진다.

구성 요소: 22 x 34&지도 & 280 카운터 1개
From the editor's website:

To reinvigorate their stalled Italian campaign, the Allies landed a reinforced corps at the small coastal town of Anzio, just 30 miles from Rome and the German supply arteries. A hesitant advance and a rapid German reaction set the stage for a nip-and-tuck battle for the beachhead.
This classic campaign is covered using the Fire & Movement system at one kilometer per hex and one day per turn. The standard unit is the infantry battalion, which can be strengthened by a multitude of tanks and other heavy weapons, plus fire support markers rated for different weapon types up to and including a massive heavy bomber strike.
Each player has several strategic options, kept secret from his opponent, to use the fight for the beachhead to further the larger campaign. All strategies and operations are constrained by limited logistics; players must balance carefully his expenditures for reinforcements, replacements, and fire support. The player who strikes the best balance, and who best utilizes the various weapons at his disposal, has the chance to achieve a war-changing victory.

Components: One 22 x 34" map & 280 counters

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