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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-0 명
BGG추천: 0+-0+ 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.50 / 5
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디자이너
John Cape
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아티스트
Duane Blocker, Nick Stern
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인원
게임 소개
지도 & 보드 캠페인 워게임의 규칙집입니다. 이 게임은 미니어처 테이블 상판 전투를 위한 전술적 대결을 확립하는 데 사용될 수 있다.
소개부터
이 게임은 워게이머를 위해 "보드 게임" 또는 5인치 x 5인치 이상의 테이블에 미니어처 피규어와 배경을 사용하여 테이블 상판 배틀게임의 부속물로 설계되었다.
보드게임으로 제공되는 MAPS, ROSTER, MARKER를 사용하여 소규모 캠페인을 진행할 수 있습니다. 전체 캠페인은 두 세 시간 안에 진행될 수 있습니다. 그런 게임에는 전쟁의 안개, 대 전술적 기동, 정찰, 그리고 세력 간 모의 충돌, 그리고 기본적인 사전 명령의 발령이 많이 있다.
미니어처 워게임의 부속물 또는 오버레이로서 이 게임은 여전히 MAPS와 FORCE MARKER를 사용하지만 미니어처 피규어를 사용하는 수단 시대(1880년대 ~ 1890년대) 테이블 상판 배틀게임의 상황을 설정하기도 한다. 이러한 작전 동안 종종 두세 번의 테이블 상판 전투가 벌어지며, 때로는 증원군이 투입되기도 한다. 이 게임은 또한 포함과 펠루카 간의 전투 규칙을 가지고 있다.
규칙은 테이블을 최소한으로 보고 직선적이고 빠른 플레이를 위해 고안되었으며 이동, 전투, 사기 해결을 위해 10면 주사위를 사용한다.
이 게임은 플레이어가 MAP 게임을 하기 위해 잘라내고 탑재해야 하는 호환 가능한 맵, 로스터 시트, 마커(카운터)를 포함한다.
소개부터
이 게임은 워게이머를 위해 "보드 게임" 또는 5인치 x 5인치 이상의 테이블에 미니어처 피규어와 배경을 사용하여 테이블 상판 배틀게임의 부속물로 설계되었다.
보드게임으로 제공되는 MAPS, ROSTER, MARKER를 사용하여 소규모 캠페인을 진행할 수 있습니다. 전체 캠페인은 두 세 시간 안에 진행될 수 있습니다. 그런 게임에는 전쟁의 안개, 대 전술적 기동, 정찰, 그리고 세력 간 모의 충돌, 그리고 기본적인 사전 명령의 발령이 많이 있다.
미니어처 워게임의 부속물 또는 오버레이로서 이 게임은 여전히 MAPS와 FORCE MARKER를 사용하지만 미니어처 피규어를 사용하는 수단 시대(1880년대 ~ 1890년대) 테이블 상판 배틀게임의 상황을 설정하기도 한다. 이러한 작전 동안 종종 두세 번의 테이블 상판 전투가 벌어지며, 때로는 증원군이 투입되기도 한다. 이 게임은 또한 포함과 펠루카 간의 전투 규칙을 가지고 있다.
규칙은 테이블을 최소한으로 보고 직선적이고 빠른 플레이를 위해 고안되었으며 이동, 전투, 사기 해결을 위해 10면 주사위를 사용한다.
이 게임은 플레이어가 MAP 게임을 하기 위해 잘라내고 탑재해야 하는 호환 가능한 맵, 로스터 시트, 마커(카운터)를 포함한다.
A rule book for map & board-campaign wargame. The game may be used to establish a tactical confrontation for a miniature table top battle.
From the Introduction
The game is designed for Wargamers either as a "board game" or as an adjunct to a tabletop Battlegame using miniature figures and scenery on a 5' x 5' or larger table.
As a BOARD GAME, a small campaign can be played using MAPS, ROSTERS and MARKERS supplied. A complete campaign can be played in two or three hours. In such a game, there is a great deal of "the fog of war", grand tactical maneuvering, scouting, and simulated conflict between forces, and the issuing of basic pre-commands.
As an adjunct or OVERLAY to a miniature wargame, the game still uses MAPS and FORCE MARKERS, but also sets up circumstances for a Sudan era (1880's thru 1890's) tabletop battlegame using miniature figures. Often during such a campaign there will be two or three separate table top battles and sometimes reinforcements can be brought in. The game also has rules for combat between gunboats and feluccas.
The rules have been devised for straight forward and fast play with minimal referencing to tables, and uses ten-sided (percentile) dice for moving, combat and morale resolution.
The game includes copiable maps, roster sheets and markers (counters) that the player needs to cut-out and mount themselves to play the MAP game.
From the Introduction
The game is designed for Wargamers either as a "board game" or as an adjunct to a tabletop Battlegame using miniature figures and scenery on a 5' x 5' or larger table.
As a BOARD GAME, a small campaign can be played using MAPS, ROSTERS and MARKERS supplied. A complete campaign can be played in two or three hours. In such a game, there is a great deal of "the fog of war", grand tactical maneuvering, scouting, and simulated conflict between forces, and the issuing of basic pre-commands.
As an adjunct or OVERLAY to a miniature wargame, the game still uses MAPS and FORCE MARKERS, but also sets up circumstances for a Sudan era (1880's thru 1890's) tabletop battlegame using miniature figures. Often during such a campaign there will be two or three separate table top battles and sometimes reinforcements can be brought in. The game also has rules for combat between gunboats and feluccas.
The rules have been devised for straight forward and fast play with minimal referencing to tables, and uses ten-sided (percentile) dice for moving, combat and morale resolution.
The game includes copiable maps, roster sheets and markers (counters) that the player needs to cut-out and mount themselves to play the MAP game.
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