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BGG랭킹
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
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아티스트
Cavania Sanders
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인원
게임 소개
어린이 책 게임, 퍼즐, 취미에 나오는 게임입니다.
지침. 당신은 카운터, 연필, 종이, 그리고 카드팩이 필요합니다. 각 정장마다 에이스, 2, 3, 4, 6개만요. 두 사람이 할 수 있는 가장 즐거운 게임이 될 것입니다.
1. 먼저 팀을 정하고 종이에 스코어 카드 형태로 적으세요.
2. 이닝 동안 토스해. 즉, 패를 자르고 가장 높은 카드를 가진 자(에이스는 하나로 계산된다)가 배트를 할지 볼링을 할지 선택한다.
3. 타자는 카운터를 출발 사각형에 놓고 볼러는 팩의 맨 위 카드를 떼서 볼을 볼링합니다.
4. 배트맨은 볼러&mdash가 올린 숫자에 따라 카운터를 움직이며, 에이스는 1&mdash로 계산하며 카운터가 착지한 네모난 곳에 표시된 점수는 첫 번째 배트맨의 점수표에 표시됩니다. 그러나 여분의 숫자는 배트맨’의 개인 점수에 포함되지 않고 합계를 만들기 위해 점수 아래에 추가된다는 것을 기억하라.
5. 다시 볼러볼을 치면 두 번째 타자에게 점수가 내려갑니다. 이렇게 경기는 두 명의 개막 타자에게 번갈아 인사하며 계속된다.
6. 배트맨이 아웃된 경우, 왼쪽 배트맨과 다음 배트맨을 번갈아 가면서 플레이합니다.
7. 10번째 위켓이 무너질 때까지 판자를 돌리면 마지막 사람이 아웃&아웃"
8. 상대방이 전과 같이 배트를 치고 득점을 해.
총점이 가장 높은 사람이 당연히 우승자입니다.
지침. 당신은 카운터, 연필, 종이, 그리고 카드팩이 필요합니다. 각 정장마다 에이스, 2, 3, 4, 6개만요. 두 사람이 할 수 있는 가장 즐거운 게임이 될 것입니다.
1. 먼저 팀을 정하고 종이에 스코어 카드 형태로 적으세요.
2. 이닝 동안 토스해. 즉, 패를 자르고 가장 높은 카드를 가진 자(에이스는 하나로 계산된다)가 배트를 할지 볼링을 할지 선택한다.
3. 타자는 카운터를 출발 사각형에 놓고 볼러는 팩의 맨 위 카드를 떼서 볼을 볼링합니다.
4. 배트맨은 볼러&mdash가 올린 숫자에 따라 카운터를 움직이며, 에이스는 1&mdash로 계산하며 카운터가 착지한 네모난 곳에 표시된 점수는 첫 번째 배트맨의 점수표에 표시됩니다. 그러나 여분의 숫자는 배트맨’의 개인 점수에 포함되지 않고 합계를 만들기 위해 점수 아래에 추가된다는 것을 기억하라.
5. 다시 볼러볼을 치면 두 번째 타자에게 점수가 내려갑니다. 이렇게 경기는 두 명의 개막 타자에게 번갈아 인사하며 계속된다.
6. 배트맨이 아웃된 경우, 왼쪽 배트맨과 다음 배트맨을 번갈아 가면서 플레이합니다.
7. 10번째 위켓이 무너질 때까지 판자를 돌리면 마지막 사람이 아웃&아웃"
8. 상대방이 전과 같이 배트를 치고 득점을 해.
총점이 가장 높은 사람이 당연히 우승자입니다.
Game from The Children's Book of Games, Puzzles and Pastimes.
INSTRUCTIONS. You will require one counter, pencil and paper and a pack ot playing cards to consist only of the ace, 2, 3, 4, s. 6 of each suit. You will find it a most enjoyable game for two.
1. First choose your teams and write them down on a sheet of paper in score-card form.
2. Toss for innings. That is, cut the pack and the one with the highest card (the ace counts as one) chooses whether to bat or bowl.
3. The batting side places the counter on the starting square and the bowler proceeds to bowl the ball by taking off the top card in the pack.
4. The batsman moves the counter according to the number turned up by the bowler— the ace counts as one—and the score shown by the square on which the counter lands is put down on the score sheet for the first batsman. But remember that extras are not included in a batsman’s individual score but are added below the score to make the total.
5. The bowler bowls again and the score is now put down for the second batsman. The game continues thus—bowling to the two opening batsmen alternately.
6. When a batsman is out, continue playing alternately with the man left and the next batsman.
7. Carry on round the board until the tenth wicket falls and the last man is then left “not out".
8. The other side then bats and scores as before.
The one with the highest total score is, of course, the winner.
INSTRUCTIONS. You will require one counter, pencil and paper and a pack ot playing cards to consist only of the ace, 2, 3, 4, s. 6 of each suit. You will find it a most enjoyable game for two.
1. First choose your teams and write them down on a sheet of paper in score-card form.
2. Toss for innings. That is, cut the pack and the one with the highest card (the ace counts as one) chooses whether to bat or bowl.
3. The batting side places the counter on the starting square and the bowler proceeds to bowl the ball by taking off the top card in the pack.
4. The batsman moves the counter according to the number turned up by the bowler— the ace counts as one—and the score shown by the square on which the counter lands is put down on the score sheet for the first batsman. But remember that extras are not included in a batsman’s individual score but are added below the score to make the total.
5. The bowler bowls again and the score is now put down for the second batsman. The game continues thus—bowling to the two opening batsmen alternately.
6. When a batsman is out, continue playing alternately with the man left and the next batsman.
7. Carry on round the board until the tenth wicket falls and the last man is then left “not out".
8. The other side then bats and scores as before.
The one with the highest total score is, of course, the winner.
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