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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
0+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Ken Smigelski
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아티스트
Al Zygier
-
인원
게임 소개
1944년 6월 6일 오마하 해변에 상륙한 D-Day를 다루고 있습니다.
게임은 두 가지 색상 맵, 72개의 카운터, 규칙 폴더로 구성됩니다.
규칙 폴더:
전쟁터는 시간/공간 그리드에 의해 동일한 크기의 군사 부문으로 나뉜다. 각 섹터의 경계를 따라 시간 인자 번호가 인쇄됩니다. 이 숫자들은 시간 인자 번호의 반대편에 있는 한 구역에서 경계를 넘는 군부대로의 이동 비용을 나타낸다. 숫자가 높을수록 이동 비용은 커진다. 이동 비용은 또한 지도의 지형적 특징과 관련이 있어 이동에 미치는 영향을 나타낸다. 마지막으로, 대각선 이동은 더 큰 거리가 관련되기 때문에 수평 또는 수직 이동보다 더 많은 비용이 듭니다.
다시 말해, 지도는 경계에 인쇄된 지도의 한 면이나 모서리를 가로지르는 비용이 드는 정사각형으로 구성된다.
각 구역은 500야드이다. 각 턴은 20분을 나타냅니다. 게임 길이는 16회전입니다.
단위는 회사 규모의 단위를 나타냅니다. 보병의 공격 범위는 1개 구역입니다. 아머의 공격 범위는 3개입니다. 포병의 직격사거리는 2구간, 간접사격거리는 5구간이다.
게임 순서는 IGO-UGO입니다.
게임 길이는
규칙에는 "도 포함되어 있습니다.카드놀이 규칙&인용문 섹션.
게임은 두 가지 색상 맵, 72개의 카운터, 규칙 폴더로 구성됩니다.
규칙 폴더:
전쟁터는 시간/공간 그리드에 의해 동일한 크기의 군사 부문으로 나뉜다. 각 섹터의 경계를 따라 시간 인자 번호가 인쇄됩니다. 이 숫자들은 시간 인자 번호의 반대편에 있는 한 구역에서 경계를 넘는 군부대로의 이동 비용을 나타낸다. 숫자가 높을수록 이동 비용은 커진다. 이동 비용은 또한 지도의 지형적 특징과 관련이 있어 이동에 미치는 영향을 나타낸다. 마지막으로, 대각선 이동은 더 큰 거리가 관련되기 때문에 수평 또는 수직 이동보다 더 많은 비용이 듭니다.
다시 말해, 지도는 경계에 인쇄된 지도의 한 면이나 모서리를 가로지르는 비용이 드는 정사각형으로 구성된다.
각 구역은 500야드이다. 각 턴은 20분을 나타냅니다. 게임 길이는 16회전입니다.
단위는 회사 규모의 단위를 나타냅니다. 보병의 공격 범위는 1개 구역입니다. 아머의 공격 범위는 3개입니다. 포병의 직격사거리는 2구간, 간접사격거리는 5구간이다.
게임 순서는 IGO-UGO입니다.
게임 길이는
규칙에는 "도 포함되어 있습니다.카드놀이 규칙&인용문 섹션.
Covers the D-Day landings at Omaha Beach on June 6th, 1944.
Game consists of a Two color map, 72 counters and rules folder.
From the Rules Folder:
"The battlefield is divided into equal sized military sectors by the time/space grid. Along the boundaries of each sector are printed Time Factor Numbers. These numbers indicate the movement cost to a military unit crossing the boundary from one sector on the opposite side of the Time Factor Number. The higher the number, the greater the movement cost. The movement costs also relate to the terrain features on the map, representing their effect on movement. Finally, note that diagonal movement costs more than horizontal or vertical movement, because greater distances are involved."
In other words, the map consists of squares with the cost to cross a side or corner of the map printed on the boundary.
Each sector (square) measures 500 yards. Each turn represents 20 minutes. Game length is 16 turns.
Units represent company sized units. Infantry has a an attack range of 1 sector. Armor has an attack range of 3 sectors. Artillery has a direct fire range of 2 sectors or indirect fire range of 5 sectors.
Sequence of play is IGO-UGO.
Game length is
Rules also contain a "Solitaire Rules" section.
Game consists of a Two color map, 72 counters and rules folder.
From the Rules Folder:
"The battlefield is divided into equal sized military sectors by the time/space grid. Along the boundaries of each sector are printed Time Factor Numbers. These numbers indicate the movement cost to a military unit crossing the boundary from one sector on the opposite side of the Time Factor Number. The higher the number, the greater the movement cost. The movement costs also relate to the terrain features on the map, representing their effect on movement. Finally, note that diagonal movement costs more than horizontal or vertical movement, because greater distances are involved."
In other words, the map consists of squares with the cost to cross a side or corner of the map printed on the boundary.
Each sector (square) measures 500 yards. Each turn represents 20 minutes. Game length is 16 turns.
Units represent company sized units. Infantry has a an attack range of 1 sector. Armor has an attack range of 3 sectors. Artillery has a direct fire range of 2 sectors or indirect fire range of 5 sectors.
Sequence of play is IGO-UGO.
Game length is
Rules also contain a "Solitaire Rules" section.
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