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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-3 명
BGG추천: 1-3 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
14+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.57 / 5
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디자이너
David C. Isby
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아티스트
-
인원
게임 소개
새로 재편된 북군 기병 군단과 J.E.B. 스튜아츠 남군 기병대 사이의 브랜디 역 전투 시뮬레이션은 노장들을 경직시켰다. 브랜디 역 전투는 역사상 가장 큰 기병 전투였다.
지도판은 섹터(사각형)로 구성된 TIME/SPACE GRID 지도이며, 각 정사각형의 경계와 모서리에 이동 번호가 인쇄되어 이동 비용을 나타냅니다. 각 구역은 약 650야드를 나타낸다.
모든 기병 및 보병 부대는 연대, 500명 병력, 모든 포병 부대는 포병 4~6문 포대입니다. 게임에는 약 140개의 유닛 카운터가 있으며 총 180개의 유닛 카운터가 있습니다.
한 바퀴가 얼마나 많은 시간을 포함하는지 아무런 표시도 없다. 게임 길이는 12턴입니다.
턴 시퀀스는 수정된 IGO-UGO이며 각 플레이어 턴은 7단계로 구성된다.
철근 배근 단계
이동 단계
적 기마병 반동 단계
화재 진압 단계
근거리 전투 단계
아군 기마 공격 단계
해체 제거 단계
지도판은 섹터(사각형)로 구성된 TIME/SPACE GRID 지도이며, 각 정사각형의 경계와 모서리에 이동 번호가 인쇄되어 이동 비용을 나타냅니다. 각 구역은 약 650야드를 나타낸다.
모든 기병 및 보병 부대는 연대, 500명 병력, 모든 포병 부대는 포병 4~6문 포대입니다. 게임에는 약 140개의 유닛 카운터가 있으며 총 180개의 유닛 카운터가 있습니다.
한 바퀴가 얼마나 많은 시간을 포함하는지 아무런 표시도 없다. 게임 길이는 12턴입니다.
턴 시퀀스는 수정된 IGO-UGO이며 각 플레이어 턴은 7단계로 구성된다.
철근 배근 단계
이동 단계
적 기마병 반동 단계
화재 진압 단계
근거리 전투 단계
아군 기마 공격 단계
해체 제거 단계
A simulation of the Battle of Brandy Station between the newly reorganized Cavalry Corps of the Union Army and the battle hardened veterans of J.E.B Stuarts Confederate Cavalry Division. The Battle of Brandy Station was largest cavalry battle in history.
The mapboard is a TIME/SPACE GRID map consisting of sectors (squares) with movement numbers printed on the boundaries and corners of each square indicating movement cost. Each sector represents about 650 yards.
All Cavalry and Infantry units are Regiments, 500 men strong, All artillery units are Batteries of 4-6 guns. There are about 140 unit counters in the game and 180 in total.
No indication of how much time a turn encompasses. Game length is 12 turns.
Turn sequence is a modified IGO-UGO with each player-turn consisting of 7 phases:
Reinforcement Phase
Movement Phase
Enemy Mounted Cavalry Reaction Movement Phase
Fire Combat Phase
Melee Combat Phase
Friendly Mounted Cavalry Exploitation Phase
Disorganization Removal Phase
The mapboard is a TIME/SPACE GRID map consisting of sectors (squares) with movement numbers printed on the boundaries and corners of each square indicating movement cost. Each sector represents about 650 yards.
All Cavalry and Infantry units are Regiments, 500 men strong, All artillery units are Batteries of 4-6 guns. There are about 140 unit counters in the game and 180 in total.
No indication of how much time a turn encompasses. Game length is 12 turns.
Turn sequence is a modified IGO-UGO with each player-turn consisting of 7 phases:
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