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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-120 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
AMI
-
아티스트
AMI
-
인원
게임 소개
이것은 은하영웅전설을 배경으로 한 일본 공상과학 전쟁 게임이다. 이 세트장은 시리우스 원정을 다룬 것으로, 주요 이야기 이전의 초기 시대 전투였다.
게임에는 두 가지 시나리오가 담겨 있으며, 각각 스토리에 그려진 가상의 우주 전투가 재현된다. 이것은 함대 전투라고 불리고 있지만, 어느 쪽이든 나폴레옹 시대의 육지 전투에 가깝다고 할 수 있다.
각 플레이어는 하나 이상의 별 함대를 조종합니다.
각 함대는 한 명의 제독이 지휘하고 10~20척의 함대가 편성된다.
각 턴마다 의도하지 않은 순서로 키트-풀 시스템에 의해 함대가 활성화되고, 움직임과 전투를 해결한다.
보통의 제독은 한두 개의 턱을 가지고 있다. 그러나 이야기의 영웅들은 4개 이상의 새끼를 가지고 있고, 한 번에 여러 번 활성화된다.
오즈 CRT에 인접한 육각형이 있는 전투가 해결되었습니다.
승자는 함대를 붕괴시킨 수에 따라 결정됩니다. 고정된 유닛이 제거되거나 제독의 정신적 동요가 일어나면 함대는 붕괴된다.
게임에는 두 가지 시나리오가 담겨 있으며, 각각 스토리에 그려진 가상의 우주 전투가 재현된다. 이것은 함대 전투라고 불리고 있지만, 어느 쪽이든 나폴레옹 시대의 육지 전투에 가깝다고 할 수 있다.
각 플레이어는 하나 이상의 별 함대를 조종합니다.
각 함대는 한 명의 제독이 지휘하고 10~20척의 함대가 편성된다.
각 턴마다 의도하지 않은 순서로 키트-풀 시스템에 의해 함대가 활성화되고, 움직임과 전투를 해결한다.
보통의 제독은 한두 개의 턱을 가지고 있다. 그러나 이야기의 영웅들은 4개 이상의 새끼를 가지고 있고, 한 번에 여러 번 활성화된다.
오즈 CRT에 인접한 육각형이 있는 전투가 해결되었습니다.
승자는 함대를 붕괴시킨 수에 따라 결정됩니다. 고정된 유닛이 제거되거나 제독의 정신적 동요가 일어나면 함대는 붕괴된다.
This is a Japanese science fiction wargame set in the universe of the Legend of the Galactic Heroes. This set covering the Sirius Campaign, was the early age battles before main story.
Two scenarios are contained in the game, and the fictional space battle that each was drawn in the story is reproduced. These are being called a fleet battle, but when either is said, it is close to the land battle of Napoleonic age.
Each player control one or more star fleets.
Each fleet is commanded by one admiral, and organized by 10 to 20 ships units.
Each turn, a fleet are activated in the unintentional order by chit-pull system, and it resolves a movement and a combat.
An average admiral has only one or two chits. But the heroes of the story has four or more chits, and it is activated many times during one turn.
A battle is resolved with adjacent hex on the Odds CRT.
The winner determined by the number which made a fleet collapse. A fleet collapses when a fixed unit is eliminate or admiral's mental agitation.
Two scenarios are contained in the game, and the fictional space battle that each was drawn in the story is reproduced. These are being called a fleet battle, but when either is said, it is close to the land battle of Napoleonic age.
Each player control one or more star fleets.
Each fleet is commanded by one admiral, and organized by 10 to 20 ships units.
Each turn, a fleet are activated in the unintentional order by chit-pull system, and it resolves a movement and a combat.
An average admiral has only one or two chits. But the heroes of the story has four or more chits, and it is activated many times during one turn.
A battle is resolved with adjacent hex on the Odds CRT.
The winner determined by the number which made a fleet collapse. A fleet collapses when a fixed unit is eliminate or admiral's mental agitation.
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