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BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
1-1 분
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연령
0+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Massimiliano Colaiuti
-
아티스트
-
인원
게임 소개
이 이탈리아 게임은 상상 속의 중세 경기장에서 기사들 간의 전투를 시뮬레이션합니다. 기사들은 자신의 무기를 선택하고 두 기사가 접촉했을 때 어떤 무기가 더 강한지 확인함으로써 전투를 해결한다. 부상당한 기사에게서 무기를 빼앗을 수 있습니다. 마지막으로 서 있는 기사가 승자입니다.
좋은 품질의 마분지로 만들긴 했지만 게임 구성요소가 필수적이며, 전투와 움직임 모두에 행운 요소가 없기 때문에 순수한 전략이다. 지도는 정사각형으로 나누어져 있고, 게임을 멈추고 기사의 위치를 기록하고 나중에 다시 경기를 시작할 수 있도록 글자와 나침반이 표시되어 있다.
좋은 품질의 마분지로 만들긴 했지만 게임 구성요소가 필수적이며, 전투와 움직임 모두에 행운 요소가 없기 때문에 순수한 전략이다. 지도는 정사각형으로 나누어져 있고, 게임을 멈추고 기사의 위치를 기록하고 나중에 다시 경기를 시작할 수 있도록 글자와 나침반이 표시되어 있다.
This Italian game simulates a battle between knights in an imaginary medieval arena. The knights select their weapons and combat is solved by checking which weapon is stronger when two knights come in contact. Weapons can be taken from wounded knights. The last knight to stand is the winner.
The game components are essential although made from good quality cardboard, and the game is of pure strategy as there is no luck factor involved both in battle and movements. The map is divided into squares, and marked with letters and a compass so that one can stop a game, record the positions of knights, and start playing again later.
The game components are essential although made from good quality cardboard, and the game is of pure strategy as there is no luck factor involved both in battle and movements. The map is divided into squares, and marked with letters and a compass so that one can stop a game, record the positions of knights, and start playing again later.
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