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BGG랭킹
BGG전체 : 17149
WARGAMES : 3196
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인원
2-3 명
BGG추천: 1-3 명 -
게임시간
180-180 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.95 / 5
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디자이너
Roger Nord
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아티스트
Craig Grando
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인원
게임 소개
빅 푸시는 1916년 여름부터 가을까지 솜의 거대한 전투를 다룬다. 흉포함, 규모, 사상자 면에서 베르됭과 맞서는 솜은 제1차 세계 대전에서 영국이 서부 전선을 열 수 있는 첫 번째 기회였다. 영국 장군들은 이를 " 인용문이라고 불렀다.빅 푸쉬," 참호를 부수고 그들을 승리로 이끌기 위해서. 여기에 참여자들의 문화 소멸을 거의 구하지 못한 캠페인이 있었다. 솜 이후 유럽은 전쟁을 그렇게 보지 않았다.
영국 선수는 연합군(영국, 프랑스)을 지휘하고, 다른 한 명은 방어하는 독일군을 지휘한다. 프랑스, 영국, 독일 세 명의 선수가 있는 것도 가능하다. 각 게임 순번은 일주일을 나타냅니다. 지도 축척은 평방당 약 1142야드이다 (육각형이 아닌 정사각형은 적군의 쉬운 돌출을 막기 위해 사용된다 - 세계 1차 대전에서는 매우 어려운 것이다). 지상 부대는 연대부터 사단까지 그 규모가 다양하다. 각 보병 병력은 국적과 전투 효율에 따라 700명에서 1500명 사이이다. 포병, 기병, 탱크와 같은 지원부대는 상대적인 화력과 공격력에 힘을 더 집중한다. 게임은 포격으로 시작되며, 상대방이 자신의 카운터 배터리 사격을 던져 포격을 상쇄할 수 있다. 지상 움직임이 그 다음이고, 공격 선언, 지휘소 자원 호소, 방어 사격 등이 이어진다. 공격이 발생한 후 단계별로 교체된 유닛을 소개하고 혼란스러운 유닛을 규합하려고 합니다.
영국 선수는 연합군(영국, 프랑스)을 지휘하고, 다른 한 명은 방어하는 독일군을 지휘한다. 프랑스, 영국, 독일 세 명의 선수가 있는 것도 가능하다. 각 게임 순번은 일주일을 나타냅니다. 지도 축척은 평방당 약 1142야드이다 (육각형이 아닌 정사각형은 적군의 쉬운 돌출을 막기 위해 사용된다 - 세계 1차 대전에서는 매우 어려운 것이다). 지상 부대는 연대부터 사단까지 그 규모가 다양하다. 각 보병 병력은 국적과 전투 효율에 따라 700명에서 1500명 사이이다. 포병, 기병, 탱크와 같은 지원부대는 상대적인 화력과 공격력에 힘을 더 집중한다. 게임은 포격으로 시작되며, 상대방이 자신의 카운터 배터리 사격을 던져 포격을 상쇄할 수 있다. 지상 움직임이 그 다음이고, 공격 선언, 지휘소 자원 호소, 방어 사격 등이 이어진다. 공격이 발생한 후 단계별로 교체된 유닛을 소개하고 혼란스러운 유닛을 규합하려고 합니다.
The Big Push covers the gigantic battle of the Somme in summer-fall of 1916. Rivaling Verdun in ferocity, scale and casualties, Somme was Britain's first real chance to open up the Western Front in World War I. French and British allies, wanting to take initiative away from Germany at Verdun, launched a large joint offensive at the Somme, where their fronts met. British generals called it the "Big Push," to break the trenches and carry them to victory. Here was a campaign that brought little save the cultural annihilation of the participants. Europe never looked at war quite the same way after the Somme.
The British player controls the Allied forces (British and French), while the other player commands the defending German Army. It is also possible to have three players--French, British, and German. Each Game Turn represents one week. Map scale measures approximately 1142 yards per square (squares rather than hexes are used to prevent the easy outflanking of enemy units - something very hard to do in WW1). Ground units range in size from regiments to divisions. Each infantry strength point varies between 700 and 1500 men, depending on nationality and fighting effectiveness. Support units, like artillery, cavalry and tanks, focus their strength more on relative fire power and attack force. Play begins with artillery fire, where the other player may throw in his counter battery fire to offset the barrages. Ground movement comes next, followed by the declaration of assaults, appeals to command center resources, and defensive fire. After assaults take place, the phasing player introduces replacements and tries to rally his disordered units.
The British player controls the Allied forces (British and French), while the other player commands the defending German Army. It is also possible to have three players--French, British, and German. Each Game Turn represents one week. Map scale measures approximately 1142 yards per square (squares rather than hexes are used to prevent the easy outflanking of enemy units - something very hard to do in WW1). Ground units range in size from regiments to divisions. Each infantry strength point varies between 700 and 1500 men, depending on nationality and fighting effectiveness. Support units, like artillery, cavalry and tanks, focus their strength more on relative fire power and attack force. Play begins with artillery fire, where the other player may throw in his counter battery fire to offset the barrages. Ground movement comes next, followed by the declaration of assaults, appeals to command center resources, and defensive fire. After assaults take place, the phasing player introduces replacements and tries to rally his disordered units.
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